دواک پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌ها برای پوست چرب در خانومی - دواک

امروزه اهمیت و فواید استفاده منظم و روتین از یک کرم ضد آفتاب مناسب مخصوصاً در روزهای گرم سال بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که هنگام خروج از خانه به ظاهر آراسته خود اهمیت می‌دهید و لباس مناسب می‌پوشید، پوست شما نیز به یک لباس و محافظ مناسب نیاز دارد. استفاده منظم و روزانه از یک ضد آفتاب مناسب از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از تابش مستقیم نور خورشید همچون پیری زودرس، بروز جوش و آکنه، ساییدگی و لکه‌های تیره  محافظت می‌کند.

انتخاب و خرید یک ضد آفتاب که متناسب با پوست شما باشد در میان صدها برند معروف داخلی و خارجی کاری دشوار است. برای انتخاب آگاهانه ابتدا بهتر است نوع پوست خود را به کمک یک متخصص پوست شناسایی کرده و سپس به دنبال یک ضد آفتاب سازگار با پوست خود باشید. یا حتی ممکن است در مراحل انتخاب و خرید ضدآفتاب برای شماهم این سوال پیش آمده باشد که ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ پس با ما همراه باشید چون خانومی قصد دارد در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌ها مناسب پوست چرب بپردازد.

·       ضد آفتاب الارو

ضد آفتاب پرفروش و محبوب الارو برای افرادی که دارای پوست چرب و مختلط بوده و مستعد جوش هستند بسیار مناسب بوده و باعث تنظیم ترشح چربی پوست و پیشگیری از بروز آکنه می‌شود. ضد آفتاب الارو با  اس پی اف ۳۰ به خوبی از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کرده و از ایجاد التهاب، قرمزی و سوختگی جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب الارو به نیاز انواع پوست در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و سافت بطور کامل پاسخ می‌دهد.

همچنین سالیسیلیک اسید موجود در ترکیبات این محصول موجب حفظ تنفس طبیعی پوست شده و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید از این کرم بصورت روزانه استفاده کنید اما اگر برای ساعات طولانی در معرض آفتاب هستید هر چند ساعت بهتر است آن را تمدید کنید. این کرم را حداقل ۲۰ دقیقه قبل از خروج از خانه بزنید تا جذب پوستتان شود.

·       ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ لافارر

برند لافارر یکی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی است که در دو نوع برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه و برای پوست‌های خشک و معمولی تولید و عرضه می‌شود. این محصول حاوی ترکیباتی مانند آلوئه ورا، سدیم، هیالورونات، سدیم لاکتات و اوره است که روند پیری پوست شما را به تأخیر می‌اندازد و مانع از ایجاد چین و چروک بر روی آن می‌شود.

ضد آفتاب لافارر توانایی بالایی در مهار ترشح سبوم و مات کردن پوست دارد و با فاکتور محافظتی ۳۰، علاوه بر محافظت، در پیشگیری و رفع لک‌های پوستی مؤثر عمل می‌کند. این مزیت برای افرادی دارای که پوست چرب و مستعد آکنه هستند مناسب است. کافیست در هر بار استفاده مقدار کافی از کرم را ۱۵ دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر ۲ الی ۴ ساعت تکرار کنید.

·       ضد آفتاب رنگی پریم

ضد آفتاب بدون چربی پریم با SPF60 یکی از پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های ایرانی است که برای استفاده روزانه انواع پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب بوده و از ایجاد لک و کک و مک ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری می‌کند. این محصول با پوشش بالا و کیفیت مناسب در سه رنگ بژ روشن، بژ و برنز برای رنگ‌های مختلف پوست تولید شده است.

تولید بیش از حد چربی و سبوم باعث بسته شدن منافذ پوست و بروز جوش‌های قرمز، سرسیاه و سرسفید می‌شود. ضد آفتاب پریم حاوی کمپلکس AC.NET بوده که عملکرد چند منظوره آن در کاهش چربی پوست و آکنه ثابت شده است. این محصول همچنین دارای ترکیبات مؤثر دیگری بوده که موجب تحریک عملکرد آنتی باکتریایی پوست و مانع از تکثیر باکتری‌ها می‌شود.

·       ضد آفتاب سان سیف

ضد آفتاب بدون چربی Sun Safe با فیلتر SPF50 از رشد و تکثیر جوش‌ها و میکروارگانیسم های مولد آکنه جلوگیری می‌کند و قدرت بالایی در محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVB و UVA دارد. این محصول با تنظیم ترشح غدد چربی از ایجاد ظاهری براق بر روی پوست جلوگیری کرده و برای استفاده ورزشکاران به علت مقاومت در برابر شستشو و تعریق مناسب است.

·       ضد آفتاب بایودرما

اگر به دنبال یک ضد آفتاب خارجی  با کیفیت  هستید، بایودرما یکی از پرفروش‌ترین‌هاست. این برند فرانسوی با بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول با پوششی قوی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب مناسب برای انواع پوست‌های چرب، مختلط و البته حساس است و علاوه بر سبک بودن، مقاومت خوبی در برابر تعریق نیز دارد.

نکات خرید ضد آفتاب

هنگام خرید ضد آفتاب به تاریخ انقضای روی محصول توجه کنید و از اصالت محصول به خصوص در برندهای خارجی و وارداتی مطمئن شوید. پس برای خرید کالاهای حساس مانند لوازم آرایشی که ارتباط مستقیمی با زیبایی و سلامتی شما دارند، کافیست به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. شما می‌توانید انواع ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی خریداری کنید و از اصالت محصول خود مطمئن شوید.

خانومی اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریات است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی، کلیه محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه مستقیماً از تولید کننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت و عرضه می کند. برای خرید انواع ضدآفتاب های خارجی و ایرانی با خیال راحت می توانید به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کنید و با مطالعه در مورد هر یک از برندها محصول مناسب خود را تهیه کنید. کارشناسان خانومی هفت روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 31 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.