دواک موس مو چیست و شیوه استفاده آن در خصوص موهای فر و صاف چگونه است؟ - دواک

موس مو

موس مو از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی پر طرفدار و رایج است. اگرچه اغلب خانم‌هایی که دارای موهای فرفری هستند، بیشتر از ماسک مو استفاده می‌کنند. اما کارکرد ماسک برای تمامی موها لازم و ضروری است. اما پرسش اینجاست که برای خرید ماسک به چه نکاتی توجه کنیم؟ شیوه استفاده از ماسک به چه گونه است؟ فواید ماسک مو چیست؟ قیمت خرید ماسک و بسیاری از سؤالات این چنینی که ما در این محتوا به تمامی این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید تا با کارکرد ماسک، موس و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

ماسک و موس مو چیست؟

اگرچه کارکرد ماسک و موس مو تقریباً شبیه به یکدیگر هستند، در‌واقع هر دو محصول باعث تقویت ساقه مو، رفع وزی، رفع ریزش مو، ترمیم موهای شکننده و مواردی از این قبیل می‌شود اما دارای تفاوت‌های نسبتاً ریزی را هم شامل می‌شوند. کارکرد موس مو بیشتر برای فرم دهی و حالت دهندگی موهای آسیب دیده و خشک است. از آنجایی که اغلب خانم‌ها مدام از رنگ مو استفاده می کنند، همیشه به دنبال محصول با کیفیتی هستند که قابلیت ترمیم موهای از بین رفته را داشته باشد. در این حالت موس مو بهترین گزینه برای تقویت موهای از بین رفته است. علاوه بر آن بسیاری از افرادی که دارای موهای فر هستند و تمایل به خوش حالت شدن موهایشان دارند، می‌توانند از موس مو به عنوان یک محصول با کیفیت برای حفظ حالت فر موهایشان استفاده کنند. از جهت دیگر ماسک مو اغلب به عنوان یک محصول تقویتی که خاصیت نرم کنندگی دارد، استفاده می‌شود. شما می‌توانید هر دو محصول را جزء مصارف روزانه آرایشی خود قرار دهید.

انواع موس مو کدامند؟

همانطور که گفته شد، موس مو به عنوان یک محصول آرایشی در میان تمامی افراد اعم از خانم‌ها و آقایان طرفداران بسیاری دارد. در‌واقع محال است که سر میز توالت، موس مو نباشد. بنابراین لازم شد تا درباره انواع موس مو و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها به طور مختصر بپردازیم.

موس مو درخشان کننده

خاصیت برخی از انواع موس مو، میزان درخشان کنندگی موها است. البته ناگفته نماند که شامپوهایی که در مصارف روزانه استفاده می‌شود، نیز در درخشان کردن و یا کرد کردن موها نقش بسیار پر رنگی دارد. در نتیجه بایستی به شامپوی مورد استفاده خود هم توجه ویژه‌ای داشته باشید و بعد سراغ محصولات محافظتی از موها بروید. برخی از افراد خرید شامپو گلیس اصل را برای شفافیت و درخشان شدن موهای خود انتخاب می‌کنند. برخی دیگر نیز از برندهای متفاوتی استفاده می‌کنند که در شفافیت موها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

 

موس مو ترمیم کننده

درست است که ماسک مو، خصوصا  ماسک مو بیول خاصیت ترمیم کنندگی دارد، اما از دیگر انواع موس، می‌توان به نوع ترمیم کننده آن اشاره کرد. با آغشته کردن موها با موس، ساقه موها ترمیم شده و هر گونه شکنندگی، آسیب دیدگی، گره خوردگی‌های ریز و یا موخوره را برطرف می‌کند.

موس مو حالت دهنده

این نوع موس، تقریباً علاوه بر داشتن ویژگی‌های سایر انواع  موس مو، دارای ویژگی حالت دهنده موها نیز می باشد. به عبارتی ویژگی و قابلیت اصلی این محصول از بین بردن خشکی، وزی مو، زبری مو و گره خوردگی هایی است که در میانه موها به وجود می‌آید.

موس مو حجم دهنده

استفاده از موس حجم دهنده مناسب برای موهای کم حجم است. با بهره مندی از این محصول می‌توانید به راحتی حجم موهای خود را چند برابر کنید. اگر موهای فرفری و مجعدی دارید، با آغشته کردن موها به موس و گرفتن باد گرم سشوار روی موها، حجم موهایتان پر تر از گذشته نشان داده خواهد شد.

شیوه استفاده از موس مو چگونه است؟

استفاده از موس و انواع ماسک‌های مو تقریباً مشابه هستند. شما پس از استحمام، موهایتان را کمی با حوله خشک کنید که تمام آب موهایتان گرفته نشود. در‌واقع موها بایستی کمی خیس و حالت مرطوب داشته باشد. پس از آن کمی از موس را در کف دستتان ریخته و به تدریج روی موهایتان از نوک تا ساقه ها می مالید. توجه داشته باشید که هیچ وقت موس را به طور مستقیم روی موها نریزید. برای آنکه موس به طور یک‌دست به تمامی قسمت‌های موهایتان آغشته شود، باید حتماً در کف دستتان بریزد و سپس موهایتان را به موس مو آغشته کنید. اگر موهایتان مجعد است، پس از آن می‌توانید با استفاده از باد گرم سشوار، حالت موهایتان را فیکس کنید.

موس حالت دهنده مو

فواید استفاده از موس مو چیست؟

برای درک بهتر از کارکردهای موس مو و همچنین ماسک مو در این بخش به برخی از فواید استفاده از موس اشاره می کنیم:

  • برطرف کننده خشکی مو، نرم کننده و حالت دهنده
  • رفع هرگونه گره خوردگی موها
  • تقویت کننده و رفع موخوره
  • دارای قابلیت درخشان کنندگی موها
  • امکان تقویت ساقه موها
  • مناسب برای موهای مجعد، وز، فرفری
  • قابلیت حجم دهنده و براق کننده مو
  • برخورداری از ساختار سبک و فرمولاسیون تقویتی
  • خشک کننده و حالت دهنده سریع
  • نحوه استفاده آسان

بهترین موس مو

معایب موس مو چیست؟

با توجه به آنکه به فواید و ویژگی‌های استفاده از موس پرداخته شد. حالا نوبت به بیان معایب موس مو می‌رسد که به طور خلاصه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  • دوام و ماندگاری کم
  • به دلیل پوشش ساقه مو، مانع تنفس موها می‌شود.
  • ماسک مو نباید به ریشه مو زده شود.

موهایی زیبا و جذاب داشته باشید…

فواید استفاده از موس مو بی‌شمار است. در این مطلب به تمامی ویژگی‌ها و مشخصه‌های انواع موس مو و کارکردهای آن پرداختیم. شما می‌توانید بنا بر نوع نیاز مصرفی خود از انواع موس آرایشی و بهداشتی و همچنین ماسک مو بهره‌مند شوید. قیمت مناسب محصول با توجه به کارایی و میزان کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است. به طوریکه رضایت اغلب مشتریان را از یک محصول بی‌نظیر مخصوص موهای فر و مجعد برآورده کرده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,201 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها