دواک فرصت های سرمایه گذاری در کانادا - دواک

یکی از راه های مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری در این کشور است. میسیساگا شهری در جنوب انتاریو است که فرصت های سرمایه گذاری در کانادا را فراهم می کند.

برای تحقق بخشیدن به چشم انداز تبدیل میسیساگا به قطب جهانی فعالیت های خلاقانه و نوآورانه مناسب رشد استعدادها و تجارت ها، شهر میسیساگا استراتژی ۱۰ ساله توسعه اقتصادی را در سال ۲۰۱۰ تصویب کرد، که استراتژی ها را برای تقویت اقتصاد مرفه و پایدار شناسایی می کند، اقتصادی که استعدادها و شرکت های دانش بنیان را جذب و توسعه داده و به پرورش جامعه تجاری متنوع میسیساگا در سطح بین المللی کمک می کند.

شهر میسیساگا بر نقاط قوت موجود تمرکز کرده و به دنبال فرصت های جدیدی است که به رشد و شکوفایی اقتصاد محلی کمک خواهد کرد. به منظور جذب سرمایه گذاران و شرکای بالقوه، شهر باید فعالیت جهانی داشته و به ارتباطات بین المللی متعهد باشد.

نکات مهم فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

استراتژی شناخت استعدادها

این بخش اقداماتی را توصیف می کند که در سال ۲۰۱۳ برای تحقق اهداف استراتژی توسعه اقتصادی انجام شده است. استراتژی سه هدف عالی دارد که به همسویی طرح ها و اقدامات استراتژیک دفتر توسعه اقتصادی شهر کمک می کند. این ۳ هدف عبارتند از: ۱- تبدیل شدن به مغناطیس تجارت جهانی، ۲- تقویت فرهنگ نوآوری ۳- ایجاد اقتصاد دانش بنیان

این اهداف موجب توسعه استعدادها، جذب مشاغل نوآورانه، رفع نیازهای شغلی، تقویت هنر و فرهنگ و مشارکت به منظور نوآوری خواهد شد.

دفتر توسعه اقتصادی و هیئت مشورتی توسعه اقتصادی میزبان بیش از ۵۰ مدیر ارشد به نمایندگی از مشاغل محلی، آموزش، صنعت و دولت بوده است تا در مورد ارتقا و تقویت توانایی میسیساگا در حفظ استعدادها مذاکره کنند. هیئت پیرامون سه موضوع زیر بحث کردند:

  • ایجاد ظرفیت محلی از طریق جذب، حفظ و توسعه استعدادها.
  • اتصال تجارت، آموزش، دولت، بخش داوطلبانه، انجمن ها، واسطه ها و سایر گروه های اصلی ذینفع
  • رقابت از طریق استراتژی های هدفمند در همکاری با شرکای محلی.

با هدف ارتقا میسیساگا به عنوان یک مقصد اشتغال پیش رونده، استراتژی های اصلی شناسایی و در “خلاصه اجرایی: گفتگو در مورد استعدادها” خلاصه شد. این گزارش به دفتر توسعه اقتصادی کمک می کند تا نیاز به استعدادها را ارزیابی کرده و شکاف بین صنعت و آموزش را پر کند.

کمپین نوین بازاریابی

دفتر توسعه اقتصادی یک کمپین ۳ ساله بازاریابی با عنوان “پیروزی نژاد انسان” راه اندازی کرد که هدف آن شناسایی نیروی کار ماهر و با استعداد برای مشاغل دانش بنیان است. از آنجا که ۷۸٪ از مدیران عامل سراسر جهان معتقدند که یافتن استعدادها بزرگترین چالش است، کمپین، شناسایی استعداد های میسیساگا را هدف اصلی خود قرار داد.

این کمپین از تبلیغات چاپی و دیجیتالی، بروشورهای تبلیغاتی و یک میکرو سایت هیجان انگیز با یک وبلاگ جدید استفاده می کند.

توسعه تجاری

دفتر توسعه اقتصادی در فعالیتهایی با ارزش ۴٫۵ میلیون دلار ارزیابی مالیاتی جدید مشارکت داشت که نشان دهنده سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده یا در حال انجام، ۳۸۰۰ – ۴۳۰۰ شغل جدید، و اعتماد به میسیساگا و اقتصاد محلی قوی است.

تیم توسعه تجارت در سرمایه گذاری های مشخص شده در میسیساگا مشارکت داشته است:

  • مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات

اولین حضور مستقیم شرکت برزیلی مشاوره فناوری اطلاعات در آمریکای شمالی. مشتریان کانادایی اکنون با دریافت طیف وسیعی از خدمات با کارایی بالا در اکوسیستم نرم افزار سازمانی SAP، از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.

  • هلوکابل

دفتر مرکزی خود را در کانادا تأسیس کرد. این مرکز از صنایعی که به کابلها و سیمهایی با کارایی بالا نیاز دارند، مانند تولیدات صنعتی خودکار، بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی و انرژی های تجدیدپذیر، بهتر پشتیبانی می کند.

  • کنترل حرارت LM

گسترش تسهیلات با فضای ذخیره سازی برای توزیع تجهیزات کنترل درجه حرارت به مشتریان تجاری.

  • راه حل پیشرو صنعتی نئوپارت

انبار و مرکز جدید توزیع که پیشرفته ترین زنجیره تأمین را برای حمل و نقل در سراسر منطقه بزرگ تورنتو فراهم کرده و انتظار می رود ۵۰ تا ۶۰ کارمند استخدام کند.

 

  • شرکت لوازم الکترونیکی سامسونگ در کانادا

این شرکت به دفتر مرکزی جدید کانادا بایک مرکز آموزش گسترش یافته است. پیش بینی می شود تا بیش از ۵۰۰ کارمند استخدام شود.

برنامه تماس شرکتی

دفتر توسعه اقتصادی برنامه سالانه تماس شرکتی برای همکاری فعالانه با مشاغل موجود ایجاد کرده است. هدف این برنامه کمک به رشد و حفظ این مشاغل در جامعه است. در سال ۲۰۱۳، ۲۸ تماس شرکتی با حضور اعضای تیم توسعه اقتصادی و مدیران ارشد شرکتهای میسیساگا برگزار شد تا در مورد فعالیت های فعلی، برنامه های آینده و کمکهای مورد نیاز برای تجارت در میسیساگا بحث کنند. غالباً، شهردار مک کاليون و يكي از اعضاي شورا در اين تماس ها به دفتر توسعه اقتصادی کمک می کرد.

سرمایه گذاری در تجارت جهانی

در پی دستیابی به هدف تبدیل شدن به مغناطیس تجارت جهانی، این شهر یک استراتژی بازاریابی بین المللی با هدف توسعه برند جهانی اجرا کرده است. هدف این استراتژی جذب تجارت، سرمایه گذاری و مشاغل به میسیساگاست.

تیم سرمایه گذاری تجارت جهانی فعالیت های برجسته زیر را انجام داده است:

  • جذب سرمایه گذاری برزیل

در ماه ژوئیه، مقامات شهر میسیساگا، همراه با اتحادیه بازاریابی منطقه بزرگ تورنتو، در یک سرمایه گذاری در برزیل مشارکت کردند. نمایندگان در طرح های ابتکاری جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی با تمرکز بر تکنولوژی اطلاعات و بخش مواد غذایی و آشامیدنی مشارکت کردند. مقامات شهر میسیساگا در بیش از ۲۱ جلسه شخصی با شرکتهای برزیلی که قصد سرمایه گذاری بین المللی داشتند، حضور یافته و موقعیت میسیساگا و منطقه بزرگ تورنتو را به عنوان محل ورود به بازار آمریکای شمالی تقویت کردند.

  • نمایشگاه سرمایه گذاری بین المللی کره

دفتر توسعه اقتصادی برای شرکت در نمایشگاه سرمایه گذاری بین المللی کره در ماه مه دعوت شد. اهداف حضور در این نمایشگاه ارتقای شهر به عنوان مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری جدید و ارزیابی بازار فروش کره و برنامه های بازاریابی بود. تقریباً ۳۰ شرکت با مقامات میسیساگا ملاقات کرده و بیش از ۵۰ رابطه کاری برقرار شد و ۷ مقصد سرمایه گذاری واجد شرایط انتخاب شدند.

  • مأموریت جذب سرمایه گذاری کالیفرنیا

در ماه سپتامبر، مقامات شهر میسیساگا، با مشارکت اتحادیه بازاریابی منطقه بزرگ تورنتو، در مأموریت جذب سرمایه گذاری با سرمایه گذاران احتمالی در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کردند. این گروه در جلسات مقدماتی شرکتهای فناوری اطلاعات شرکت کردند. تقریباً ۱۰ مقصد سرمایه گذاری در این مأموریت انتخاب شد.

  • شام سپاسگذاری در ژاپن

ژاپن منبع مهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در میسیساگا است. در ماه نوامبر، شهردار مک کالیون و دفتر توسعه اقتصادی میزبان تاجران محلی ژاپنی بودند تا از بیش از ۹۰ شرکت منتسب به ژاپن برای سرمایه گذاری در میسیساگا تشکر کنند. از طریق شبکه سازی، شهر و شرکت های محلی ژاپنی روابط را تقویت کرده و شهر درک بهتری از نیازهای محلی تجاری پیدا کرد. یکی از دستاوردهای این رویداد همکاری شرکت های ژاپنی با کارمندان دفتر توسعه اقتصادی بود تا فرصت های سرمایه گذاری مستقیم بالقوه از ژاپن را شناسایی کنند.

  • جوایز سرمایه گذاری مستقیم خارجی

میسیساگا ۵ جایزه را از مجله سرمایه گذاری مستقیم خارجی در شهرهای آینده آمریکا برای ۲۰۱۳/۲۰۱۴ دریافت کردکه بین ۷۹ شهر هم رده به عنوان شهر کلی آینده انتخاب شد. این رتبه بندی باعث جذب سرمایه گذاری داخلی و تسهیل توسعه اقتصادی و گسترش تجارت در میسیساگا خواهد شد. میسیساگا همچنین رتبه اول کسب و کار بدون رقابت، رتبه دوم پتانسیل اقتصادی و رتبه چهارم زیرساخت ها و استراتژی سرمایه گذاری مستقیم خارجی را بدست آورده است.

توسعه و پشتیبانی از مشاغل کوچک

برای تشویق توسعه و رشد تجارت کوچک، مرکز شرکت های تجاری میسیساگا در دفتر توسعه اقتصادی و تجاری میسیساگا، سمینارها، آموزش آنلاین، مشاوره حضوری و اطلاعات و راهنمایی های عمومی را به مشاغل کوچک و کارآفرینان ارائه می دهد. در سال ۲۰۱۳، مرکز شرکت های تجاری میسیساگا ۴۸ سمینار با ۱۲۲۱ شرکت کننده برگزار کرد و از راه اندازی مشاغل محلی و ایجاد مشاغل در میسیساگا حمایت کرد.

شهردار هزل مک کالیون از اقتصاد محلی و خرد حمایت می کند.

برای حمایت از اقتصاد محلی، جلساتی با مشاغل محلی توسط هیئت مشورتی توسعه اقتصادی و توسط شهردار هازل مک کالیون برگزار شد. این جلسات محفلی برای بحث در مورد چالش ها و فرصت ها است تا اطمینان حاصل شود که میسیساگا همچنان از مشاغل حمایت می کند. این محافل فرصتی برای شناسایی شرایط اقتصادی، روندها و بازارهای جدید برای تامین نیازهای اقتصاد دانش بنیان در رقابت جهانی هستند. در سال ۲۰۱۳، موضوعات مطرح شده در این جلسات عبارت بودند از: توسعه استعداد و نیروی کار، مشکلات نظارتی، تغییر در برنامه های تحقیقاتی دولت؛ آینده تولید؛ حمل و نقل، ازدحام ترافیک و نیاز به نوآوری.

در این جلسات ایده های مختلفی مطرح شد که شهر باید آنها را بررسی و در صورت امکان اجرا کند.

برنامه تابستانه کارآفرینی جوانان

مرکز مشاغل تجاری میسیساگا برنامه تابستانی ارائه داده و به دانشجویان فرصت می دهد تا ضمن توسعه مهارت های حرفه ای، ایده های خود را به فرصت های شغلی تبدیل کنند. این برنامه با مشارکت استان انتاریو ارائه شده و مربیگری، راهنمایی و پشتیبانی مالی و عملی را برای کمک به کارآفرینان جوان در راه اندازی مشاغل تابستانی فراهم می کند. در سال ۲۰۱۳، این برنامه به ایجاد ۱۸ شغل کمک کرد.

استقبال از دانشجویان بین المللی میسیساگا

دومین رویداد سالانه استقبال از دانشجویان بین المللی میسیساگا در سپتامبر ۲۰۱۳ برگزار شد. هدف از این رویداد دعوت از دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه تورنتو میسیساگا و کالج شریدان (دانشگاه هزل مک کالونیون) به سالن شهرداری بود تا از آنها استقبال شده و اطلاعاتی در مورد میسیساگا و خدمات و سرویس های مختلف موجود در شهر در اختیار آنها قرار داده شود.

دفتر توسعه اقتصادی معتقد است که این دانشجویان ممکن است روزی شهروند، کارمند، مالک تجاری در میسیساگا و یا سفیران جهانی شوند. نزدیک به ۱۰۰ دانشجو از ۴۰ کشورهای آفریقایی، آسیایی، کارائیب، اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و ایالات متحده در این جشن شرکت کردند.

ایجاد ارتباطات و مشارکت در جامعه

مرکز مشاغل تجاری میسیساگا همچنان به برقراری ارتباط و مشارکت با سازمان های محلی ادامه می دهد. مرکز مشاغل تجاری میسیساگا برای کمک به گسترش ارتباطات محلی جامعه خود، در ۲۵ رویداد جامعه شرکت کرده و ۷۹۵ ارتباط در جامعه ایجاد کرده است، با افزایش ارتباطات و رونق تجارت ارزش پول کانادا نیز بیش از پیش می شود.

شبکه کارآفرینان آنتاریو

این شهر عضوی از شبکه کارآفرینان آنتاریو است. این شبکه مشترک امکان دسترسی به خدمات پشتیبانی از مشاغل موجود در آنتاریو را فراهم می کند. مرکز شرکت های تجاری میسیساگا با پنج سازمان همکاری کرده است که شرکای شبکه کارآفرینان آنتاریو در  منطقه پیل را تشکیل می دهند. ماموریت  و هدف این شبکه اطمینان از این مساله است که کارآفرینان و مبتکران پیل از طریق خدمات مشارکتی مراکز محلی شرکت های تجاری، مرکز نوآوری منطقه ای، مراکز تعالی انتاریو و خدمات مشاوره ای تجاری استان انتاریو به اطلاعات، منابع و راهنمایی دسترسی دارند.

مرکز شرکت های تجاری میسیساگا در نوامبر ۲۰۱۳ اولین کنفرانس بازاریابی شبکه های اجتماعی شبکه کارآفرینان را امضا کرد. این کنفرانس استراتژی های رسانه های اجتماعی را برای کمک به کارآفرینان و صاحبان مشاغل در ایجاد و رشد تجارت خود ارائه داد. بیش از ۲۰۰ کارآفرین، صاحبان مشاغل و متخصصان میسیساگا و منطقه بزرگ تورنتو در این کنفرانس حضور داشتند.

حمایت مالی از رویدادهای محلی تجاری

برای پیشبرد اهداف استراتژیک دفتر توسعه اقتصادی، مرکز مشاغل تجاری میسیساگا چندین سمینار بین المللی با هدف تجارت در بازارهای ایالات متحده و امارات متحده عربی برای تشویق به ارتباطات جهانی برگزار کرد. مرکز مشاغل تجاری میسیساگا همچنین از برنامه های متخصصان جوان زیر ۴۰ سال هیئت بین المللی تجاری میسیساگا برای حمایت از رشد اقتصاد دانش بنیان، به اشتراک گذاری و تبادل نظر و تقویت یا ایجاد ارتباطات تجاری، حمایت مالی کرد. با این کار کسب وکار در میسیساگا همواره رونق دارد و جامعه پویا خواهد بود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 17 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.