دواک عرضه بازی Sackboy: A Big Adventure برای PC تأیید شد [تماشا کنید] - دواک

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

عناوین انحصاری پلی استیشن برای همیشه انحصاری باقی نمی‌مانند. در واقع، برخی از آن‌ها به مرور راه خود را به رایانه‌های شخصی باز کرده‌اند، و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد پورت‌های بیشتری نیز باشیم (متأسفانه هنوز خبری از Bloodborne نیست). اما به طرز عجیبی، نام آخرین عنوان انحصاری سونی که قرار است برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، قبل از اعلام رسمی فاش شده است! با سی اس تیم همراه باشید.

اخیراً تریلر معرفی نسخه رایانه شخصی «Sackboy: A Big Adventure» در یوتیوب منتشر شده و ظاهراً این کار زودتر از موعد رسمی آن انجام شده است. اما در هر صورت، حتی اگر این ویدیو به اشتباه و ناخواسته منتشر شده باشد، سونی تصمیم گرفته تا آن را ادامه داده و رسمی جلوه دهد! این شرکت به تازگی در حساب رسمی توییتر «LittleBigPlanet» بسیاری از جزئیات ارائه شده در تریلر را مورد تأیید قرار داده است.


بیشتر بخوانید:


صرف نظر از اینکه این معرفی ناگهانی حاصل یک اشتباه بوده یا خود سونی آن را به بیرون درز داده، نکته مهم اینجاست که گیمرهای رایانه شخصی بالاخره به یکی از محبوب‌ترین عنوان انحصاری پلی استیشن دسترسی پیدا خواهند کرد. سری Little Big Planet همواره به واسطه داشتن بخش چند نفره قوی و امکان ساخت مرحله و محتوا توسط گیمرها مطرح و محبوب بوده، اما در Sackboy: A Big Adventure این ویژگی مهم وجود ندارد. هر چند که با توجه به بستر مناسبی که رایانه‌های شخصی برای طراحی و ساخت محتوا دارند، اصلاً بعید نیست که سونی چنین قابلیتی را به نسخه PC اضافه کند.

یک ماجراجویی بزرگ و غافل‌گیر کننده

Sackboy: A Big Adventure آخرین عنوان از سری Little Big Planet است و در حالی که همچنان همانند نسخه‌های قبلی این فرنچایز یک بازی پلتفرمر چند نفره است، تفاوت‌هایی بین آن و عناوین اصلی به چشم می‌خورد. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، یک تفاوت بزرگ این است که Sackboy: A Big Adventure امکان طراحی مرحله و به‌اشتراک‌گذاری آن را که یکی از ویژگی های بارز سری است، ارائه نمی‌کند.

اما آنچه نسخه رایانه شخصی را از نسخه پلی استیشن متمایز می‌کند، پشتیبانی از نمایشگرهای ۴K عریض، در کنار بهبود وضوح تصویری از طریق Deep Learning Super Sampling در کارت‌های گرافیک سری NVIDIA GeForce RTX است. و البته، از آنجا که رایانه‌های شخصی قدرت بسیار بیشتری نسبت به کنسول دارند، این بازی می‌تواند با نرخ تازه‌سازی متغیر و نرخ فریم تا ۶۰ فریم در ثانیه، همراه با زمان بارگذاری سریع‌تر، اجرا شود.

اگر مشتاق هستید که بازی Sackboy: A Big Adventure را در پلتفرمی غیر از PS4 یا PS5 تجربه کنید، لازم نیس زیاد انتظار بکشید. با توجه به اطلاعات ارائه شده در تریلر (که بعداً در توییتر تأیید شد)، این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۵ آبان ۱۴۰۱) از طریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار منتشر خواهد شد. مسلماً، این قیمت برای عنوانی که دو سال از عمر آن می‌گذرد، کمی زیاد است اما به هر حال چون برای کاربران رایانه شخصی تازگی دارد، احتمالاً استقبال خوبی از آن خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید Sackboy: A Big Adventure را در رایانه شخصی تجربه کنید؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.