دواک رژ لب جامد خوبه یا مایع؟【بررسی و مقایسه】 - دواک

در دوران معاصر، صنعت لوازم آرایشی با پیشرفتی فوق العاده و نوآورانه رو به رو شد. یکی از این نوآوری ها، تولید محصول رژ لب مایع بود. تا پیش از این استفاده از رژ لب جامد فراوان بود ولی با آمدن رژهای مایع، استفاده از این نوع رژ به مراتب بیشتر از رژ لب جامد شد. امروزه خانم ها از رژ لب مایع استفاده می کنند که ظاهری براق به لب می بخشد. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که ارائه می دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است.

در کنار این نوع رژها، رژ لب مدادی هم طرفداران خاصی داشته و دارد که باعث شده این نوع رژ هم بتواند با رژهای مایع و جامد به خوبی رقابت کند.

در این مقاله قصد داریم رژ لب مایع و جامد را با هم مقایسه کرده و بگوییم که هر کدام چه محاسن و معایبی دارند. با همراه باشید.

رژ لب مایع چه محاسنی دارد؟

دارای رنگدانه بالا

رژ لب های مایع دارای رنگدانه بالایی برای ظاهری مات هستند، به این معنی که می توانید تنها با یک بار کشیدن به ظاهری که می خواهید برسید.همینطور می توانید می‌توانید سنگینی را کاهش دهید تا ظاهری نرم‌ تر و روزمره داشته باشید. اگر لب های پررنگ را بیشتر دوست دارید ، قطعا به یک رژ لب مایع (یا بیشتر) در مجموعه خود نیاز دارید.

ایجاد خطوط دقیق

رژ لب های مایع برای ایجاد خطوط دقیق و واضح مناسب هستند ، در حالی که رژ لب های سنتی برای رسیدن به همان ظاهر به یک خط لب اضافی نیاز دارند. بنابراین اگر به دنبال یک فرم لب کاملا مشخص هستید و از پر کردن رژ لب خسته شده اید، رژ لب مایع ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

ماندگاری بالا

رژ لب های مایع به خاطر ماندگاری طولانی خود معروف هستند. با برخی از رژ لب‌های سنتی ، ممکن است مجبور شوید هر ساعت آن را تمدید کنید ، در حالی که پس از خشک شدن رژ لب‌های مایع ، لکه نمی‌شوند ، منتقل نمی‌شوند یا محو نمی‌شوند.

مزایای رژ لب جامد نسبت به رژ لب مایع چیست؟

 

استفاده از رژ لب های مایع سخت است

استفاده از رژ لب مایع مهارتی است که نیاز به یک دست ثابت دارد و اگر در این هنر تسلط نداشته باشید، ممکن است از خطوط تیره و پوشش ناهموار رنج ببرید. مطمئناً به یک آینه در دسترس و چند دقیقه وقت بیشتر نیاز دارید. همچنین دست زدن به آن دردسر بیشتری دارد. شما باید تمام محصول را بردارید و دوباره شروع کنید که برای خانم‌هایی که در حال حرکت هستند ایده‌آل نیست.

رژ لب های مایع امکان دارد خشک شوند

اکثر رژ لب های مایع به صورت مات خشک می شوند اما برای مدت طولانی طراحی شده اند و لازم نیست خیلی نگران خشم شدن آن ها باشید. این بدان معنی است که آنها می توانند فوق العاده خشک شوند، به خصوص اگر آنها را با رژ لب جامد مقایسه کنید. با استفاده از رژ لب مایع روی لب هایی که از قبل خشک شده اند، به راحتی از خشک شدن لب ها خودداری کنید. اگر بالم لب را قبل و بعد از استفاده بمالید، همیشه رطوبت کاملی خواهید داشت.

رژ لب های سنتی راحت تر پاک می شوند

اگر لب‌ های پررنگ و درخشانی دارید ، حذف آن همیشه به کمی کار بیشتر نیاز دارد ، اما با رژ لب‌ های مایع ، این کار گاهی غیرممکن است. حتی سعی نکنید آن را با محلول های مبتنی بر آب بشویید. همیشه یک فرمول روغن برای مقابله با آن انتخاب کنید تا بتوانید آن را به سرعت پاک کنید.

خوب، بد و زشت انتخاب رژ لب به عهده شما است ، اکنون که تصمیم گرفتید کدام یک برای شما بهترین است، مجموعه ما را مرور کنید تا سایه مناسب را پیدا کنید.

رژ جامد خوبه یا مایع؟

این سوال بسیار مهمی است که شاید شما هم به آن فکر می کنید . اگر شما وقت مناسبی برای رژ لب زدن را داشته باشید و این امر را به درستی انجام دهید و لب های خود را در طول روز مرطوب نگه دارید .

شاید انتخاب رژلب های مایع ارزشش را داشته باشد . اگر شما عاشق این هستید که لب های تان رنگ زیبایی داشته باشند . اما از این که علامت رژلب روی هر چیزی بماند، متنفر هستید، رژ لب های مایع گزینه مناسبی برای شما می باشند .

یک رژ لب مایع باکیفیت را انتخاب کنید که خیلی زود از بین نمی رود و پاک نمی شود و به درستی از آن استفاده کنید. مطمئنا شما عاشق این محصول خواهید شد .

یا اگر صبر و یا وقت کافی ندارید تا صرف رژلب زدن کنید و یا این که علامت رژ لب شما روی هر چیزی باقی می ماند . اصلا برای تان آزار دهنده نیست و البته لب های براق تر و کرمی رنگ و لطیف تر را ترجیح می دهید . پس یک رژلب جامد با فرمول غیر مات می تواند بهترین گزینه موجود برای شما به شمار بیاید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 26 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.