دواک دوره های آموزش میکرونیدلینگ (آموزش حضوری و غیرحضوری) - دواک

دوره های مربیگری پوست به آموزش موارد مختلفی از جمله آموزش مراقبت از پوست، آموزش میکرونیدلینگ و موارد این چنینی می‌ پردازند. همین مسائل موجب شده است که اکثر افراد علاقه‌مند به حوزه ی پوست و زیبایی ترغیب شوند که در دوره های آموزش میکرونیدلینگ و سایر آموزش های مربوط به پوست شرکت کنند.

شرکت در چنین آموزش هایی بازار کار خوبی را به همراه خواهد داشت و باعث موفقیت هنرجو می شود به شرطی که یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کند. زیرا انتخاب یک آموزشگاه معتبر تاثیر بسیار زیادی در موفقیت فرد خواهد داشت و باعث معرفی او به بازار کار می شود.

آموزش میکرونیدلینگ

آموزش مراقبت از پوست و میکرونیدلینگ:

در روند آموزش میکرونیدلینگ هنرجو به صورت کامل طراحی و اجرای میکرونیدلینگ را آموزش می بیند، تا از این اقدام برای بهبود ظاهر و رفع نقص های پوستی مراجعه‌ کننده استفاده کند. فرد متخصص می تواند با ابزار های لازم و تخصصی به بهترین شکل ممکن، مشکلات و لک های پوستی را برطرف کند و عوارض ناشی از میکرونیدلینگ را نیز برای بیمار، به حداقل برساند.

به طور کل این دوره شامل آموزش های جامع و کامل در رابطه با میکرو پوست و سلامت پوست می باشد. میکرونیدلینگ به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می‌ شود و بعد از آن نوبت به انجام آن روی یک مانکن می‌ رسد، که در آموزشگاه اسکین کر سودی دوره آموزش میکرونیدلینگ و اجرای میکرونیدلینگ روی پوست یک مانکن انجام خواهد شد و هنرجو باید به رفع نواقص پوستی موجود روی مانکن بپردازد.

سودابه بیطرفان که مدیر و مدرس ارشد آموزشگاه اسکین کر سودی می باشد، عملکرد هنرجو را در روند میکرونیدلینگ زیر نظر میگیرد بعد از اتمام دوره آموزش میکرونیدلینگ هنرجو در این زمینه به یک فرد متخصص تبدیل می شود و می تواند در زمینه ی میکرونیدلینگ وارد بازار کار شود و خدمات مختلف را ارائه دهد.

انجام فرایند میکرونیدلینگ زیر دست فردی مانند سودابه بیطرفان، اقدامی بسیار موفقیت آمیز می باشد. زیرا فردی عملکرد شما را بررسی می کند که در این زمینه مدارک و تجربه ی با ارزشی دارد.

سرفصل های دوره آموزش میکرونیدلینگ:

اگر علاقمند به مبحث میکرونیدلینگ هستید و دوست دارید که در این زمینه هنرجو باشید و پس از آن به یک فرد متخصص تبدیل شوید، باید بدانید که این رشته دارای سرفصل های مختلف می باشد و اگر در کلاس های میکرونیدلینگ در آموزشگاه های زیبایی مختلف شرکت کنید. باید تمام این سرفصل ها را بیاموزید. در واقع این سرفصل‌ ها مباحث مشترکی هستند که در تمام آموزشگاه های زیبایی پوست از جمله آموزشگاه اسکین کر سودی آموزش داده می شوند. در ادامه سرفصل های دوره آموزش میکرونیدلینگ را به شما معرفی می کنیم.

  • آموزش RF
  • آموزش مزوتراپی
  • آشنایی با ابزار میکرونیدلینگ
  • آموزش کار با قلم درماپن
  • باید ها و نباید های پس از میکرونیدلینگ
  • آموزش مزو وایت
  • بهداشت و شناخت عوامل بیماری‌ زا در انجام میکرونیدلینگ

نحوه برگزاری دوره میکرونیدلینگ به صورت حرفه ای (دوره های عمومی و خصوصی) (حضوری و غیرحضوری)

آموزشگاه اسکین کر سودی یک آموزشگاه معتبر در استان تهران می باشد که به مدیریت سودابه بیطرفان فعالیت می کند. انواع کلاس های آموزش میکرونیدلینگ و آموزش مراقبت از پوست در این آموزشگاه برگزار می‌ شود.

سودابه بیطرفان، مدیر آموزشگاه اسکین کر سودی، دارای مدارک معتبر در زمینه زیبایی و سلامت پوست و تجربه ی بالا در این زمینه می باشد. علاوه بر این کتاب های با ارزشی نیز در این حیطه چاپ کرده است و در زمینه میکرونیدلینگ نیز کتاب میکرونیدلینگ را به چاپ رسانده است و به طور کلی یک فرد متخصص و کاردان در حوزه میکرونیدلینگ و آموزش مراقبت از پوست به حساب می آید.

کلاس های این آموزشگاه در زمینه ی آموزش میکرونیدلینگ به صورت عمومی و خصوصی و حضوری و غیرحضوری برگزار می‌ شود و همه چیز به میل و خواسته ی شما بستگی دارد.

اگر علاقمند هستید، می توانید در هر یک از این دوره ها شرکت کنید. دوره های غیرحضوری یک مزیت بسیار مهم به حساب می‌ آیند و افرادی که در تهران ساکن نیستند و امکان مراجعه به آموزشگاه اسکین کر سودی را ندارند می توانند از آموزش‌ های غیرحضوری بهره ببرند و این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ تفاوتی میان آموزش حضوری و غیر حضوری وجود نخواهد داشت. تمام مباحث در هر دو آموزش ارائه می‌ شود و مدرکی که دریافت می‌ کنید یک مدرک معتبر خواهد بود.

دوره آموزش میکرونیدلینگ

مزیت های شرکت در دوره های میکرونیدلینگ:

اگر در دوره‌ های میکرونیدلینگ آموزشگاه اسکین کر سودی شرکت کنید، از مزیت‌ های بسیار مهمی برخوردار می شوید که آگاهی از این مزیت ها ممکن است که شما را به شناخت بهتری نسبت به این آموزشگاه و خدمات آن برساند. این مزایا عبارتند از:

  • شناخت کامل انواع پوست و ویژگی های مربوط به هر پوست
  • آشنایی با مواد اولیه ی مورد نیاز برای ساخت انواع ماسک و اسکراب
  • ساخت انواع کرم ها
  • ارائه فرمول های کاربردی در رابطه با میکرونیدلینگ
  • آشنایی با کار با قلم درماپن
  • بازار کار مناسب و داشتن یک شغل پردرآمد بعد از اتمام آموزش
  • معرفی به سالن های آرایشی و آرایشگاه های مختلف برای انجام خدمات مربوط به میکرونیدلینگ
  • دریافت مشاوره های مناسب
  • یادگیری کامل مباحث میکرونیدلینگ و آموزش مراقبت از پوست در مدت زمان کوتاه
  • مطالعه و یادگیری مباحث کتاب میکرونیدلینگ با نام میکرونیدلینگ یا خون و خونریزی به نویسندگی سودابه بیطرفان

معرفی کتاب میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ مبحث بسیار مهمی می باشد که ممکن است افراد متخصص زیادی در این زمینه اقدام به نوشتن کتاب داشته باشند‌. اما در میان تمام کتاب های حوزه میکرونیدلینگ یک کتاب میکرونیدلینگ است که ارزش بالایی دارد و مباحثی که در آن ذکر می شود کاملاً منحصر به فرد و اختصاصی می باشد.

این کتاب با نام میکرونیدلینگ یا خون و خونریزی شناخته می شود‌، که به قلم سودابه بیطرفان تالیف شده است. این کتاب، یک کتاب بسیار کاربردی است تعداد صفحات کتاب ۱۴۰ صفحه بوده و انتشارات آن هم آناطب می باشد، که یک انتشارات فوق العاده معتبر در حوزه ی پزشکی است.

این کتاب حاصل یک ایده ی خلاقانه است و محتوایی که در آن ذکر می شود کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد. شما می توانید با تهیه کتاب میکرونیدلینگ به ده‌ها فایل آموزشی صوتی و تصویری در حوزه ی میکرونیدلینگ دسترسی داشته باشید و با شرکت در کلاس های حضوری آموزشگاه و با استفاده از کتاب میکرونیدلینگ به صورت کامل پا به پای مدرس پیش بروید.

در کتاب میکرونیدلینگ، با پوست ها بهتر آشنا می‌ شوید و می‌ توانید روش های بهتری را در زمینه ی میکرونیدلینگ به کار بگیرید. مهم ترین مسئله در این کتاب، شناخت انواع آکنه و عوامل بروز جوش و آکنه می باشد. علاوه بر این تاریخچه میکرونیدلینگ و کاربرد های میکرونیدلینگ را نیز به خوبی خواهید آموخت.

به طور کل سر فصل‌ های این کتاب کاملا با ارزش و مناسب می باشند. مطالعه و یادگیری این سرفصل‌ ها را به هر هنرجوی میکرونیدلینگ پیشنهاد می کنیم. زیرا به خودی خود و به تنهایی، یک دوره آموزش میکرونیدلینگ کامل می باشد.

کتاب میکرونیدلینگ

بعد از اتمام دوره چه توانایی هایی کسب می کنید؟

بعد از اتمام دوره آموزش میکرونیدلینگ، هنرجو به فردی متخصص و کاملاً آگاه در این زمینه تبدیل می‌ شود و توانایی های زیادی نیز کسب خواهد کرد.

زیرا با شرکت در کلاس های آموزش میکرونیدلینگ و آموزش مراقبت از پوست در آموزشگاه اسکین کر سودی می تواند بهترین روش ها را در این زمینه بیاموزد و پس از آن به عنوان یک فرد توانا و متخصصین روش ها را به کار بگیرد. زیرا آموزش هایی که در آموزشگاه اسکین کر سودی ارائه می‌ شود با سایر آموزشگاه ها متفاوت است و کاملاً منحصر به فرد و مفید می باشد.

به طوری که فرد بعد از اتمام آموزش می تواند کاملا تخصصی در حوزه ی میکرونیدلینگ فعالیت کند و فعالیت کاملا گسترده و مناسب داشته باشد و مشتری های زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. زیرا شما اولین چیزی که در آموزشگاه اسکین کر سودی می آموزید ارائه یک کار با کیفیت بالا می باشد و همه ی افراد دوست دارند که از خدمات با کیفیت بهره ببرند.

پوست صورت یک ناحیه حساس و بسیار حیاتی برای همه انسان ها محسوب می‌شود و زیبایی آن ملاک مهمی برای افراد به حساب می‌آید افرادی که از خدمات میکرونیدلینگ بهره می‌برند انتظار تغییر زیاد و زیبایی بیش از اندازه در پوست صورت خود دارد و اگر شما خدمات با کیفیت و اصولی ارائه دهید، مراجعین را به این هدف خواهید رساند.

در واقع مهم ترین توانایی شما اعتبار و ارائه ی یک کار باکیفیت از جانب شما می باشد.

چرا آموزش میکرونیدلینگ در آموزشگاه اسکین کر سودی پرطرفدار است؟

آموزشگاه اسکین کر سودی یک آکادمی معتبر و با کیفیت در حوزه ی آموزش مراقبت از پوست، آموزش میکرونیدلینگ و سایر موارد مربوط به پاکسازی پوست می باشد.

اما به طور کل دوره آموزش میکرونیدلینگ در این آموزشگاه بسیار پرطرفدار است دلیل آن هم این است که مدیر و مدرس این آموزشگاه یعنی سودابه بیطرفان، مولف کتابی در رابطه با میکرونیدلینگ می باشد، نام این کتاب میکرونیدلینگ یا خون و خون ریزی است.

این کتاب میکرونیدلینگ یک کتاب جامع و بسیار کامل در حوزه ی میکرونیدلینگ به حساب می‌ آید و اکثر هنرجوها ترجیح می‌ دهند که در کلاس های آموزش میکرونیدلینگ آموزشگاه اسکین کر سودی شرکت کنند و این کتاب با ارزش را مطالعه کنند.

زیرا خواندن این کتاب و داشتن و مرور آن به هر هنرجو پیشنهاد می شود و سرشار از نکته های پنهان و با ارزش است که ممکن است در هیچ کلاس آموزشی به این نکات اشاره نشود.

در کتاب میکرونیدلینگ هنرجو می آموزد که انواع پوست ها چه ویژگی هایی دارند و روش انجام صحیح میکرونیدلینگ را خواهد آموخت. علاوه بر این انواع لک‌ ها، آکنه ها و اسکارها را بررسی می‌ کند و دلایل ایجاد هر یک را مطالعه می‌ کند. به طور کل به یک متخصص کامل در حوزه ی میکرونیدلینگ و پاکسازی پوست تبدیل می شود.

این عوامل باعث شده ‌اند که آموزش میکرونیدلینگ در آموزشگاه اسکین کر سوی طرفداران زیادی داشته باشد و افراد زیادی در تهران و سایر شهر های کشور، به این آموزشگاه مراجعه کنند و از آموزش ها و خدمات آن بهره ببرند. تا بتوانند با اتمام دوره ی آموزش، به فردی موفق و متخصص در حوزه ی میکرونیدلینگ تبدیل شوند و به ارائه ی خدمات به صورت انفرادی، در این حوزه بپردازند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 348 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 6 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.