دواک معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایم - دواک

معرفی 8 ادکلن مردانه با رایحه ملایم

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۲۲ روز پیش
اشتراک گذاری :






اگر در میان انواع ادکلن‌های مردانه به دنبال یک ادکلن ملایم مردانه با رایحه خنک و شیک هستید که تبدیل به عطر امضای شما در روزهای گرم سال بشود، این عطرهای ملایم، باکلاس و بسیار خوشبو که باعث سردرد شما یا اطرافیان‌تان در بهار و تابستان نمی‌شوند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱٫ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه

این ادکلن ملایم خنک در سال ۱۹۹۶ توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار معرفی شد. آکوا دی جیو، در گروه معطر آبزی قرار می‌گیرد و بنابراین می‌تواند عطر امضای آقایان جوان و شیک‌پوش برای استفاده روزانه در فصل تابستان یا روزهای گرم سال باشد. این ادکلن مردانه ملایم، بازخوردهای اجتماعی خوبی هم دارد و بنابراین شما می‌توانید در قرارهای کاری یا مناسبت‌های خاص دونفره از آن استفاده کنید و سلیقه خود در انتخاب یک عطر ماندگار و شیک را به دیگران نشان بدهید. پخش بو و ماندگاری بسیار خوب این ادکلن مردانه خنک ملایم باعث شده است که بسیاری از آقایان باکلاس، آن را برای استفاده در مهمانی‌های شبانه تابستانی هم مناسب بدانند. در این مدل از عطر جیورجیو آرمانی، ترکیب متنوعی از روایح مرکباتی، گل‌فام، میوه‌ای، گیاهی و آبزی در کنار مشک و کهربا قرار گرفته‌اند تا بتوانند نظر افراد سخت‌پسند را به خود جلب کنند.

 

۲٫ کالوین کلین اترنیتی آکوا

کالوین کلین اترنیتی آکوا

این مدل از عطر کالوین کلین که با نام سی کی اترنتی آکوا هم شناخته می‌شود، یک ادکلن مردانه با بوی ملایم و البته بسیار خنک است که می‌تواند خنکای دلپذیری در شب‌ها و روزهای گرم سال به شما القا کند. اترنیتی آکوا در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی آمریکایی خود روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری از آقایان جوان را به خود جلب کند و حتی به عطر امضای بسیاری از افراد تبدیل شود. اگر به روایح سبز، خنک، میوه‌ای و گل‌فام علاقه دارید، بدون شک عاشق این ادکلن مردانه ملایم خواهید شد. سی کی اترنتی آکوا در نت‌های مختلف خود از ترکیبات دل‌نشین و ملایمی مانند لاله مردابی، مرکبات، خیار، اسطوخدوس، سدر، آلو، فلفل سیچوان، مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید و چوب گایاک در کنار ترکیبات سبز استفاده کرده است.

۱٫ کالوین کلین سی کی وان

کالوین کلین سی کی وان

سی کی وان یکی از محبوب‌ترین عطرهای خنک از برند کالوین کلین است که از سال ۱۹۹۴ به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه ملایم در گروه بویایی مرکباتی معطر جای می‌گیرد و می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای طرفداران روایح ترش و خنک باشد. آقایان جوانی که می‌خواهند بازخورد خوبی از عطر تابستانی خود بگیرند، می‌توانند از این ادکلن مردانه با بوی ملایم در مناسبت‌های رسمی، نیمه رسمی یا حتی روزانه، استفاده کنند. اگر اهل قرارهای عاشقانه و رمانتیک در یک کافه دنج در عصرهای تابستانی هستید هم می‌توانید روی این ادکلن ملایم خنک ، حساب ویژه‌ای باز کنید. در سی کی وان علاوه بر روایح مرکباتی از روایح سبز و گل‌فام در کنار رایحه مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر، چوب صندل سفید، آناناس، انبه، هل و جوز هم استفاده شده است.

۲٫ دولچه گابانا لایت بلو مردانه

دولچه گابانا لایت بلو مردانه

لایت بلو در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار آمد و به سرعت جای خود را در میان انواع ادکلن مردانه خنک ملایم باز کرد. این عطر شیک، رایحه‌ای گل‌فام و میوه‌ای دارد و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزانه در روزهای گرم سال باشد. در نت آغازین این ادکلن مردانه ملایم از رایحه ترنج، نارنگی ماندارین و گریپ فروت در کنار سرو کوهی استفاده شده است. نت میانی لایت بلو از روایح دل‌انگیز و همه‌پسندی همچون اقاقیای برزیلی، رزماری و فلفل تشکیل شده است. در نت پایانی این ادکلن مردانه خنک ملایم هم ترکیباتی مانند مشک، خزه درخت بلوط و روایح دودی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا شما در نهایت با عطری خوشبو و مدرن مواجه باشید.

۱٫ باربری ویکند مردانه

باربری ویکند مردانه

باربری ویکند، یکی دیگر از عطرهای مردانه خنک و انگلیسی بسیار پرطرفدار است که در سال ۱۹۹۷ به بازار آمد. این ادکلن مردانه ملایم در گروه بویایی روایح مرکباتی جای می‌گیرد و می‌تواند نظر بسیاری از آقایان طرفدار روایح ترش و جذاب را به خود جلب کند. هرچند که استفاده روزانه از این ادکلن ملایم خنک بیشتر توصیه می‌شود اما می‌توان در مهمانی‌های دوستانه یا شبانه تابستانی هم از رایحه دلربای آن بهره برد و دیگران را تحت تاثیر قرار داد. در نت آغازین باربری ویکند، رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، گریپ فروت، آناناس و خربزه در کنار یکدیگر خودنمایی می‌کنند تا ما با شروعی کاملا خنک و رویایی مواجه باشیم. نت میانی این ادکلن مردانه با بوی ملایم ، آمیزه‌ای از خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و پیچک است تا بتواند شیکی این عطر را به رخ بکشد. در نت پایانی هم رایحه مشک و کهربا در کنار رایحه عسل قرار گرفته‌اند تا ما در نهایت با یک عطر تمام عیار و خاص برای تابستان مواجه باشیم.

۲٫ بولگاری آکوا پور هوم مارین

بولگاری آکوا پور هوم مارین

پور هوم مارین یک ادکلن مردانه ملایم با رایحه‌ای خنک، معطر و آبزی است که در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد. این ادکلن خنک مردانه ایتالیایی، طرفداران زیادی در میان آقایان جوان دارد و گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه در بهار و تابستان است. اگر در روزهای گرم سال، قرارهای کاری یا دوستانه مداومی دارید و می‌خواهید یک عطر امضای مناسب برای خودتان در نظر بگیرید، این ادکلن مردانه با بوی ملایم می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد. نت آغازین بولگاری آکوا مارین با روایح کاملا خنک، تلخ و ترشی مانند نارنگی ماندارین، بهار نارنج، گریپ‌فروت و برگ درخت نارنج شروع می‌شود. در نت میانی، رایحه دلپذیر آب دریا در کنار جلبک دریایی و رزماری جای می‌گیرد تا خنکای دلچسبی در یک ظهر گرم تابستانی برای شما ایجاد کند. نت پایانی هم با ترکیب رایحه سدر و کهربا به اتمام می‌رسد تا شما درنهایت، با عطری کاملا مدرن و اسپرت مواجه باشید.

۱٫ ورساچه پور هوم

ورساچه پور هوم

ورساچه پور هوم جزو محبوب‌ترین عطرهای تابستانی مردانه است که در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شد. ورساچه آبی از برند ورساچه، عطری خنک و ایتالیایی است که همواره در گروه پرفروش‌ترین عطرهای مردانه تابستانی قرار داشته است. این ادکلن مردانه خنک ملایم در گروه بویایی معطر فوژه جای می‌گیرد و می‌تواند عطر امضای شیکی برای شب‌ها و روزهای گرم سال باشد. ورساچه پور هوم، بازخورد اجتماعی بسیار خوبی هم دارد و می‌تواند جذابیت و کلاس خاص شما را به رخ دیگران بکشد. روایح بسیار جادویی و شگفت‌انگیزی همچون ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، رز، سدر، شمعدانی، سنبل، سالویا، دانه تونکا، مشک و کهربا در این ادکلن مردانه ملایم خودنمایی می‌کنند تا شما با عطری شیک،‌ ماندگار و رویایی برای مناسبت‌های رسمی یا استفاده روزانه روبرو باشید.

۲٫ ورساچه او فرش

ورساچه او فرش

یک ادکلن مردانه ملایم دیگر از برند ایتالیایی و محبوب ورساچه که در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد: «ورساچه او فرش»! این عطر چوبی آبزی می‌تواند برای آقایان جوان یا نوجوان که سرشار از شور و غرور جوانی هستند، بسیار مناسب باشد و به عنوان یک عطر امضای خاص برای روزهای گرم سال در نظر گرفته بشود. ماندگاری، شادابی و بازخورد اجتماعی مناسبی که شما از این عطر می‌گیرید، باعث می‌شود که در انتخاب آن تردیدی نداشته باشید. در این ادکلن ملایم خنک ، روایح دل‌فریبی همچون ترنج، اقاقیای برزیلی، لیمو ترش، هل، کارامبولا، سالویا، سدر، ترخون، فلفل، مشک، کهربا و زعفران در کنار روایح چوبی، شامه‌نوازی می‌کنند.

به نظر شما کدام ادکلن مردانه با رایحه ملایم می‌تواند برای تابستان مناسب‌تر باشد؟

هر کدام از ادکلن‌ها یا عطرهای خنک و ملایم می‌توانند برای آقایانی با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، جذاب و خوشبو باشند. حالا شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه ملایم چیست؟

معمولا در یک ادکلن‌ مردانه با رایحه ملایم از روایح تند و بیش از اندازه شیرین استفاده نمی‌شود. هنگام خرید ادکلن مردانه با رایحه ملایم باید دقت کنید که عطر مردانه مورد نظر شما حاوی تعداد زیاد و اغراق‌ شده‌ای از روایح ادویه‌ای یا گل‌فام و یا رایحه عود و عنبر نباشد. یک ادکلن مردانه با رایحه ملایم، حاوی روایح سبز، آبزی، گیاهی یا رایحه سبکی از گل‌های لطیف است. در یک عطر و ادکلن مردانه ملایم از روایح مرکباتی و میوه‌ای هم استفاده می‌شود.

خوشبوترین انواع ادکلن مردانه ملایم کدام هستند؟

در میان انواع ادکلن مردانه ملایم، می‌توان خرید عطر اصل مردانه از برندهایی همچون ورساچه، کالوین کلین، بولگاری، جیورجیو آرمانی و دولچه گابانا را پیشنهاد کرد. معمولا این برندها، تعداد بیشتری از عطر و ادکلن های ملایم مردانه را در میان محصولات خود دارند.

در انتخاب و خرید ادکلن مردانه ملایم به چه نکاتی توجه کنیم؟

به خاطر داشته باشید که معمولا این ادکلن‌ها به دلیل ملایم و لطیف بودن طبع آنها، ماندگاری طولانی‌مدتی ندارند و بنابراین بهتر است خرید ادکلن برند یا ادکلن اورجینال در حجم‌های ۵۰، ۷۵ یا ۱۰۰ میل را از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن معتبر داشته باشید که بتوانید این عطرها را در روزهای گرم سال در کیف خود بگذارید و همراه‌تان داشته باشید. در این صورت، هنگام نیاز به عطر محبوب‌تان در مواقع ضروری، آن را در کنار خود خواهید داشت.

آیا یک ادکلن مردانه ملایم، بازخورد اجتماعی مناسبی دارد؟

برخی از افراد گمان می‌کنند که ادکلن‌های ملایم، بازخورد اجتماعی چندان مناسبی ندارند. این در حالی است که عطرهایی از برندهای ورساچه، کالوین کلین یا بولگاری با اینکه رایحه ملایمی دارند اما می‌توانند بازخوردهای اجتماعی بسیار مثبتی را برای شما به همراه داشته باشند.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.