دواک معرفی عطر بلک سول مردانه Black Soul - دواک

برند لاپیدوس یک برند عطر معروف فرانسوی است که عطرهای بسیار عالی و جذاب( مانند عطر بلک سول) برای آقایان و زنان تولید می کند. Lapidus یک طراح پاریسی بود که در سال ۱۹۲۹ در یک خانواده ی روس مهاجر چشم به این دنیا گشود. Lapidus یک خیاط بود که کارآموزی خود را با Christian Dior شروع کرد و این همکاری قبل از به ثبت رسیدن برند شخصی دیور بود. در سال ۱۹۶۳ وی در Chambre syndicale de la haute couture که اتحادیه مد و طراحی فرانسوی بود، به تحصیل خود ادامه داد.

اکثر طراحی های لاپیدوس بر پایه تم های مسافرتی و سربازی مثل سردوشی بود. در سال ۱۹۷۵ برند تد لاپیدوس اولین عطر خود با نام Vu که توسط کمپانی L’Oreal تولید شده بود را راهی بازار کرد. تد لاپیدوس در بازه زمانی ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۳ موفق شده است ۲۱ محصول را در کارنامه عطری خود به ثبت برساند.  آقای بینی یا همان مستر نوزها (متخصص عطر) که با برند تد لاپیدوس همکاری دارند عبارتند از:

Roger Pellegrino, Gerard Anthony, Pierre Bourdon, Martin Gras, Jean Jacques, Bernard Ellena, Maurice Roucel, Norbert Bijaoui and Francis Kurkdjian.

در این مطلب می‌خوانید:

مطالب قبلی ما که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را مطالعه نمایید.

معروفترین عطر و ادکلن های زنانه ۲۰۱۹ با قیمت مناسب معرفی و خرید.

معرفی بهترین عطرهای زنانه سال ۲۰۱۸ بر حسب رایحه.

 

معرفی عطر مردانه بلک سول (Black Soul)

عطر بلک سول

Product query unexpected return: Internal Server Error

عطر بلک سول (Black Soul) از برند فرانسوی تد لاپیدوس (Ted Lapidus) یکی از بهترین عطرهای مردانه برای تمامی فصول به ویژه زمستان و پاییز است. بلک سول به صورت ادو تویلت ۱۰۰ میلی لیتری با رایحه گرم و شیرین است. این عطر دارای بوی بسیار مرموز و پیچیده است که باعث جذاب شدن مردان به ویژه در مهمانی ها و مجالس شبانه می شود. بوی این عطر به صورت یک روح سیاه عمل می کند و به سرعت فضای اطراف را تسخیر می کند.

در سال ۲۰۰۹ بلک سول از برند تد لاپیدوس توسط عطرساز کاربلد و مشهور الکساندرا کارلین (Alexandra Carlin) ساخته و راهی بازار شده است و به خوبی توانست مردان زیادی را جذب خود کند. ادکلن بلک سول در جشن بیست و پنجمین سالگرد برند Ted Lapidus ساخته شده است و رایحه های اصلی آن شکوفه لیمو و برگ های کوبیده شده ، میوه‌های کویری تند و چوب های خوشبو می باشد.

ویژگی های ظاهری عطر مردانه بلک سول تد لاپیدوس

بطری عطر بلک سول به رنگ سیاه می باشد و درپوش آن به رنگ نقره ای که به خوبی باهم ست شده اند و موجب افزایش زیبایی این عطر شده اند. نشان تجاری تد لاپیدوس به زیبایی روی در بطری درج شده است و خود نمایی می کند. همچنین نام بلک سول روی بطری در قسمت بالا حک شده است. این عطر طراحی بسیار جالب و زیبا دارد.

طراحی عطر مردانه بلک سول

عطر بلک سول

ادکلن مردانه بلک سول از برند تد لاپیدوس، یک عطر بسیار خاص با رایحه گرم و شیرین است که ترکیب آن به گونه ای است که می توانید در مهمانی و مجالس شبانه از آن استفاده کنید و تبدیل به فردی متفاوت و شیک شوید. طراحی این عطر Alexandra Carlin عطرساز معروف و کاربلد می باشد. برند تد لاپیدوس همیشه در تلاش بوده است که با بهترین و معروف ترین عطرسازهای دنیا همکاری داشته باشد و عطرهای متفاوت خلق کند.

کشور سازنده عطر بلک سول تد لاپیدوس

عطر بلک سول از یک برند فرانسوی به نام تد لاپیدوس می باشد. فرانسه مانند کشورهای دیگر مانند ایتالیا در زمینه عطرسازی بسیار موفق بوده است. در کشور فرانسه برندهای گرلین، شانل، کریستین دیور، لانکوم پاریس، کارتیر، بالنسیاگا، کاچارل، لاکوست و… که نام آشنا و معروف هستند در زمینه عطرسازی فعالیت دارند.

Product query unexpected return: Internal Server Error

عطر مردانه بلک سول برای چه آقایانی مناسب است؟

عطر تاثیر بسیار زیادی در کاهش استرس روزانه و آرامش روحش دارد. برای اینکه بتوانید استرس را کاهش دهید توصیه می کنیم که از عطرهای مناسب حال و هوای خود استفاده کنید. عطر بلک سول تد لاپیدوس با رایحه گرم و شیرینی که دارد در تمام فصول سال مخصوصا زمستان و پاییز موجب ایجاد حس آرامش در آقایان می شود.

فصل پیشنهادی برای عطر مردانه بلک سول

ترکیب رایحه عطر تد لاپیدوس بلک سول گرم، شیرین است و برخی از رایحه های آن به تندی هم می زند. در نتیجه این ترکیب بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال می باشد و همینطور از آن می توانید در شب های سرد زمستان در مجالس استفاده کنید. هنگامی که از این عطر استفاده می کنید حس تازگی و شادابی در شما به وجود می آید و این موضوع باعث متفاوت شدن شما می شود.

ماندگاری و پخش بو عطر مردانه بلک سول

یکی از اصلی ترین گزینه های انتخاب عطر، بخش ماندگاری و پخش بو عطر می باشد. چون یکی از دلایل استفاده عطر، تحت تاثیر قرار دادن دیگران است و باید عطرهای را انتخاب کنید که قدرت ماندگاری و پخش خوبی داشته باشند. عطر مردانه بلک سول قدرت ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی متوسط دارد و همین موضوع می تواند باعث جذب آقایان شود.

نت های بویایی عطر مردانه بلک سول

عطر بلک سول

هنگامی که بلک سول را روی پوستتان اسپری می کنید، در همان ابتدا متوجه بوی گل حنا، دارچین، مشک، نعناع، چوب سدر، چوب گایاک، شکوفه ی پرتقال، زعفران، نارنج و هل می شوید و این ترکیب باعث افزایش هیجان و انرژی در شما و کسانی که در اطرافتان قرار دارند می شود. رایحه های اصلی این عطر ادویه، چوب، مرکبات، خاک و زمین و گیاهان معطر می باشد. عطر بلک سول بر اساس بوی تند و گرم، شیشه ی محکم و زیبا و برند معروف خود و قیمت منطقی که دارد، برای شما عزیزان قطعا بهترین گزینه خواهد بود. این عطر بخاطر بوی خاصی که دارد هر جا استشمام شود، شمارو به عنوان یک شخصیت خاص و منحصر به فرد معرفی خواهد کرد.

قیمت عطر مردانه بلک سول

این عطر بخاطر رایحه و ترکیباتی که دارد، ارزشی میان ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان دارد و کسانی که میلی به هزینه کردن بابت عطر ندارند گزینه بسیار خوبی می باشد. همچنین گزینه خوبی برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.

Product query unexpected return: Internal Server Error

مشخصات کلی عطر بلک سول (Black Soul)

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • عطرساز: Alexandra Carlin
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال تولید: ۲۰۰۹
  • شرکت سازنده: تد لاپیدوس (Ted Lapidus)
  • پراکندگی: خوب
  • ماندگاری: بسیار خوب
  • قیمت ادکلن بلک سول (اردیبهشت ۹۷): ۱۲۴ تومان

عطر بلک سول

مشخصات رایحه عطر بلک سول (Black Soul)

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: مجالس رسمی و مهمانی های شبانه
  • مناسب برای: فصول سرد
  • نوع رایحه: شیرین – تند – گرم – خوراکی – طبیعت
  • ساختار رایحه: ادویه – چوب – مرکبات – خاک و زمین – گیاهان معطر
  • نت میانی: گل حنا، نعناع، دارچین، مشک، چوب سدر، چوب گایاک، شکوفه‌ی پرتقال، زعفران، نارنج، هل و شکوفه‌ی پرتقال

Product query unexpected return: Internal Server Error

فروشگاه دواک عطر بلک سول (Black Soul) را با بهترین و مناسب ترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا برای شما آقایان خوش سلیقه و جذاب فراهم نموده است تا از خرید یک عطر خوب و اورجینال لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 458 views بار دسته بندی : معرفی عطر تاريخ : 6 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.