دواک تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز - دواک

با سرد شدن هوا از شدت و تراکم جشن ها و مهمانی های جدی همچون مراسم عروسی کاسته می شود. اما به هر حال پائیز فصلی دوست داشتنی و مناسب برای برگزاری برخی مراسم است و شاید این به معنی آن باشد که شما هم به زودی به یک مراسم خیلی ویژه، همچون جشن ازدواج دعوت خواهید شد. اما لباس پوشیدن در مراسم های جدی  برای تیپ مردان جذاب در فصل پائیز با فصل های دیگر کمی متفاوت است! البته یکی از خوبی هایی که برگزاری مراسم در فصل های خنک سال دارد این است که مهمانان لازم نیست به موضوع گرمای بیش از حد هوا فکر کنند و این یعنی می شود لباس های مختلفی، با بافت های گوناگون و متنوع پوشید و قدرت و حق انتخاب بیشتری وجود خواهد داشت.

تیپ مردان جذاب

اما شما به عنوان یک آقای شیک پوش در یک مراسم خیلی ویژه چطور باید لباس بپوشید؟ تیپ مردان جذاب چطور باید باشد؟

کت و شلوار

تیپ مردان جذاب به این صورت می باشد که اگر واقعاً اهل پوشیدن لباس های خیلی رسمی باشید، این یعنی پائیز برای مهمانی رفتن شما یک فصل ایدئال است و می‌توانید از پوشیدن یک دست کت و شلوار شیک لذت ببرید. در حالی که در بهار و تابستان در خصوص جنس، بافت  و حتی رنگ کت و شلواری که باید انتخاب کنید محدودیت هایی وجود دارد، اما در پائیز شما می‌توانید هر نوع کت و شلواری را که دلتان بخواهد، با هر جنسی انتخاب کنید.

یکی دیگر از خوبی های مهمانی رفتن در فصل پائیز، امکان پوشیدن کت و شلوارهایی است که الگوی نقشه‌ی آن ها یا Patern پارچه ها بسیار متنوع و گوناگون بوده و به نسبت قد و ویژگی های فیزیکی بدنتان می‌توانید یک مدل دلخواه را انتخاب کنید.

اما شاید بهترین مدل برای یک دست کت و شلوار پائیزی، انتخاب جنس پشمی با الگوی راه‌راه یا چهارخانه‌ی بسیار ریز باشد.

پشم جنسی است که می‌توانید آن را با یک بلوز خاکستری یا طوسی هماهنگ کنید. قطعاً قرار نیست شما در مراسمی همچون جشن عروسی با داماد اشتباه گرفته شوید، پس کت و شلوار دلخواه و مناسب خود را از میان پارچه های طرح دار انتخاب کنید.

بلوز

تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز

بهترین انتخاب برای تیپ مردان جذاب یک کت و شلوار پشمی طرح دار، یک بلوز کاملاً ساده است. البته می‌توانید برای بلوز خود از پارچه هایی که طرح های خیلی ریزی دارند نیز استفاده کنید، اما فراموش نکنید که طراحی پارچه ی بلوز شما نباید خیل واضح بوده و از دور دیده شود.

کفش

تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز

هیچ لباسی برای تیپ مردان جذاب بدون کفش مناسب کامل نخواهد بود. بنابراین در انتخاب کفش نیز باید به‌اندازه‌ی کت و شلوار دقت و ظرافت به خرج داد.

برای یک دست کت و شلوار با جنس پشمی و طرح دار باید کفشی از جنس جیر یا نبوک انتخاب کرد. کفشی که قرار است با جنس پشم هماهنگ باشد نباید براق باشد.

کروات

تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز

کروات یکی از مهم ترین اکسسوری های مردانه در مراسم رسمی است. این بخش از تیپ مردان جذاب تا آنجایی مهم است که در بسیاری از مجالس سیاسی رنگی که برای آن انتخاب می شود حاوی پیام های مختلفی برای حضار است. البته ما در این جا قصد داریم یک رنگ و جنس مناسب فصل پائیز را برای کروات به شما پیشنهاد بدهیم.

به صورت کلی کروات باید متناسب با جنس و رنگ کت انتخاب شود. اما سبز تیره، بژ، قهوه ای، قهوه ای سوخته، یشمی و سورمه ای جزو بهترین انتخاب های کروات در فصل پائیز هستند. همچنین برای گره کروات باید از سبک دو گره یا گره ی ضخیم استفاده کنید.

به طور معمول طراحان مد جایگزینی پاپیون به جای کروات را در فصل های پائیز و زمستان چندان توصیه نمی کنند و اصلی ترین دلیل این پیشنهاد عدم تناسب نازکی پاپیون با جنس ضخیم کت و شلوار در فصل پائیز است.

تیپ مردان جذاب: اور کت

تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز

در نهایت می‌توانید از یک اور کت به عنوان بالاپوش برای مجالس رسمی در فصل پائیز استفاده کنید. اور کت شما باید از جنسی انتخاب شود که چندان هم گرم و سنگین نباشد و به هیچ عنوان سراغ کت های خز دار برای این فصل نباشید.

 و اما عطر های مناسب تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی پائیزی

به صورت کلی عطرهایی که نوت های آن ها تلخ و گرم است، بهترین رایحه ها برای مردان شیک پوشی هستند که به یک مراسم جدی در فصل پائیز دعوت شده اند. اما شاید اکنون که می‌خواهید یک اودکلن مناسب انتخاب کنید دچار سردرگمی شده باشید. در اینجا چند نمونه از بهترین عطرهایی را که رایحه ای تلخ و گرم دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

ادوکلن Eternity

تیپ مردان جذاب در مراسم رسمی فصل پائیز

رایحه ی زیبایی این عطر ترکیبی از مرکبات، چوب صندل، کهربا، وانیل و اسطوخدوس است. همه این ها یک عطر گرم و شیرین با بویی ماندگار می سازند که بسیار مناسب مراسم هایی است که در فصل های سرد سال برگزار می شوند و دوست دارید تا آخر مراسم بوی ادوکلنی که اسپری کرده‌اید باقی بماند و البته توجه دیگران را به خودش جلب کند.

Product query unexpected return: Internal Server Error

ادوکلن Santal 33

این ادوکلن با این شیشه ی عجیبی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پائیز است. رایحه ی گرم و تلخ آن به خاطر ترکیب فلفل قرمز، کاج، سدر و گیاهی به نام اولیبانوم است. ماندگاری آن عالی است و برای یک مراسم خیلی ویژه،انتخاب بسیار هوشمندانه است که با رایحه ی جذاب و منحصر به فرد خود می‌تواند توجه هر کسی را به شما جلب کند.

ادوکلن Bowmakers

ترکیبات این عطر مخلوطی از رایحه‌ی کاج، گل سرخ، گیاه سدر و خزه است. همه‌ی این ها یک عطر بسیار خاص می سازد که برای مهمانی های جدی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. آن را برای مراسم های بسیار خاص کنار بگذارید و از بابت ماندگاری و قدرت پخش کنندگی آن مطمئن باشید.

ادوکلن The Architects Club

این ادوکلن نیز گرم و تلخ است اما ازآنچه در بالا معرفی شد کمی سبک تر است. ترکیبات آن  رایحه های وانیل، پرتقال تلخ، توت فرنگی، روغن پوست لیمو، گلابی و عنبر است. بنابراین اگر دوست دارید در عین شیک و جدی بودن بویی سبک با حسی مهربان بدهید از این ادوکلن استفاده کنید.

ادوکلن Neroli Portofino

Product query unexpected return: Internal Server Error

و در نهایت این عطر خوش رایحه و دوست داشتنی که با ترکیب ترنج،نرلی، لیمو، ماندارین و رز ماری توانسته است نظر مردان زیادی را در جهان به خود جلب کند نیز یکی از بهترین انتخاب های شما برای یک مراسم رسمی خواهد بود.

توجه این مطلب در بخش تحریریه سایت دواک تهیه شده است؛ کپی با ذکر منبع بلا مانع می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 507 views بار دسته بندی : معرفی عطر تاريخ : 22 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.