دواک مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید - دواک

مصاحبه در مورد اونتوس کلن با عطرساز برجسته الیویه کرید

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۱ سال پیش
اشتراک گذاری :






همانطور که طرفداران وفادار کرید میدانند، در سال ۲۰۱۰ پایداری، قدرت و موفقیت کرید در رابطه با عطر اونتوس مورد تجلیل بود و عطرهایش را در چارچوب فروش از فروشگاه‌های اختصاصی عرضه کرد.

حدود یک دهه بعد، خانه عطر کرید با قدمی نو به سمت این عطر افسانه‌ای، عرضه این همراه جدید غیرمعمول خود، اونتوس کلون، را آغاز کرد، عطری جهانی که افراد خاص و اهل ریسک آن را انتخاب میکنند. نزد الیویه کرید، نسل ششم عطرساز برجسته رفتیم تا بیشتر از انگیزه او برای این عطر جدید آگاه شویم که انتظار آن هم میرفت. مطالب را بخوانید تا بیشتر از جریان کار خلاقانه او در ساخت عطر اطلاع یابید و متوجه شوید مراحل ساخت تازه‌ترین عطر کرید چگونه پیش رفت.

 

اونتوس کلون

« عطر اونتوس در مجموعه عطرهای ما عطری افسانه‌ای است- پرفروش‌ترین عطر از تاریخ تاسیس کرید محسوب میشود. برای خلق این عطر، از زندگی پرشور امپراطوری مشهور الهام گرفتم. در سال ۲۰۱۶، اونتوس را برای زنان عرضه کردم که مکمل اونتوس افسانه‌ای بود. سه سال زمان برد تا عطری مناسب با عطر مکمل مردانه خلق کنم که به درستی نشان‌دهنده‌ی زنان قدرتمند- گذشته، اکنون و آینده باشد. اونتوس کولون مرا برآن داشت عطری جهانی خلق کنم- عطری تازه‌تر و جدید که این دو نماد را کامل کند اما در عین حال تجربه بویایی کاملا منحصربه‌فردی باشد.»

«مصرف‌کنندگان این عطر افراد خاص و ریسک پذیری هستند، افرادی که تابع وضعیت کنونی نیستند. این افراد کسانی هستند که خودشان مد را پایه‌گذاری میکنند نه اینکه فقط پیرو آن باشند. مشتریان عطر اونتوس ویژه مردان و زنان از میان افراد جوانتر و به روزتر خانواده یا خویشاوندان هستند. این عطر امروزی و پرمعنی است.» 

«طرفداران بسیار وفادار عطرهای اونتوس ویژه زنان و مردان سالها، از عطرهای ما استفاده میکردند. با خلق اونتوس کولون، فرصتی به دست آوردم تا عطری جهانی عرضه کنم که همه مردان و زنان بتوانند از آن لذت ببرند. انگیزه من ساخت عطر به جهت فروش نبود بلکه میخواستم شاهکار بویایی بسازم که هنر عطرسازی ما را با بهترین عناصر موجود در جهان پیوند دهد.»

«برای مشتریان ما خیلی مهم است که بدانند اونتوس کولون نسخه جانبی یا نسخه‌ای با تاثیرگذاری کمتر از اونتوس نباشد. این عطر مشخصات و ویژگیهای کاملا متفاوتی دارد. واژه Millésime (مواد با کیفیت بالا) از واژگان مربوط به شراب گرفته شده است که به معنای «بهترین محصول» است. بیشتر مثل شراب ناب، عطر هم بازتابی از جریان متمرکز کاری است. بهترین موادی که تهیه کردیم ترکیبی از بالاترین غلظت عصاره روغن و بهترین مواد هستند.»

“همانطور که مصرف‌کنندگان وفادار عطر کرید میدانند، شیشه اونتوس سیاه است، اونتوس برای زنان سفید است، پس خوب است اونتوس کولون خاکستری باشد تا مکمل این گروه سه‌تایی باشد. رنگ خاکستری رنگی بین سیاه و سفید است که اونتوس کولون را عطری جهانی نشان میدهد که برای زنان و مردان شبیه کاربرد دارد.»

«این عطر در دسته گروه فرش و چوبی قرار دارد، مکمل اونتوس و اونتوس برای زنان است، اما با این دو کاملا فرق دارد. اونتوس کولون با نت زنجبیل روشن، نارنگی ماندارین آغاز میشود. در نت میانی این عطر رایحه‌ای شامل نعناع هندی، چوب صندل هندی و گیاه هندی خس خس به مشام میرسد. نت های پایه شامل بوته وحشی جاوی، چوب غان، مشک و دانه تونکا هستند. پیشنهاد میکنم اول اونتوس کولون را روی پوست پخش کنید و وقتی خشک شد بو کنید.»

” من عاشق تنوع عطرهای کرید برای مردان و زنان هستم. اونتوس کولون …

 

آیا تجربه استفاده از «کرید انتوس مردانه» را داشته اید؟ این عطر محبوب بسیاری از آقایان است. اگر شما هم طرفدار این عطر کرید هستید، تجربه خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

 


منبع وب سایت رسمی کرید ترجمه توسط عطرافشان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.