دواک معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم - دواک

معرفی 10 عطر زنانه مناسب برای محل کار با رایحه ملایم

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۳ ماه پیش
اشتراک گذاری :






 

وقتی که از عطر زدن در محل کار صحبت می‌کنیم، باید به نکات ریز و درشت مختلفی توجه داشته باشیم. بهترین استراتژی برای خانم‌هایی که می‌خواهند در محل کار از عطر استفاده کنند، استفاده از عطرهای سبک و ملایم است تا هیچ کدام از همکاران شما را آزار ندهد یا افراد حساس به بوی غلیظ را به دردسر نیندازد. با توجه به همین استراتژی مهم، در ادامه بهترین عطر زنانه مناسب برای محل کار را معرفی خواهیم کرد تا همراه با عطرها اوقات دلپذیر و خوشی را در محل کار سپری کنید.

۱٫ شنل چنس او وایو

شنل چنس او وایو

شنل چنس او وایو از تمامی ظرافت‌های عطرهای شنل برخوردار است، اما این جلوه‌های ظریف و بی‌نقص را در قالبی سبک، درخشان، ملایم و باطراوت می‌ریزد تا این عطر جذاب به محصولی بی‌نظیر برای استفاده در محل کار تبدیل شود. غلظت این عطر زنانه به گونه‌ای است که مشام مخاطبانش را پُر نمی‌کند، اما درعین‌حال تقریبا برای تمامی ساعات روز ماندگاری دارد. این عطر هیجان‌انگیز در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود قرار می‌گیرد، اما آکوردهای گل‌فام، مرکباتی و چوبی برجستگی ویژه‌ای در آن دارند. نت‌های آغازین شنل چنس او وایو را پرتقال خونی، گریپ‌فروت و مرکبات گوناگون ساخته‌اند و نت‌های میانی را یاس و مشک سفید. روایح خس‌خس، سدر و زنبق هم تشکیل‌دهنده نت‌های پایانی هستند.

۲٫ ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

عطر ورساچه برایت کریستال که روحی خنک دارد، جلوه‌هایی لطیف و درخشان را از شخصیت شما بازنمایی می‌کند. این عطر که در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای قرار می‌گیرد، آمیزه‌ای هوس‌انگیز و همزمان ملایم خلق کرده است. برجسته‌ترین آکوردهای ورساچه برایت کریستال را آکوردهای گل‌فام، طراوت‌بخش، مرکباتی، چوبی، ادویه‌ای و گل رز می‌سازند. نت‌های آغازین این عطر براساس گل یوزو، انار و آب شکل گرفته‌اند، درحالی که روایح گل صدتومانی، لاله مردابی و مگنولیا هم شکل‌دهنده نت‌های میانی هستند. در نت‌های پایانی هم به مشک، چوب ماهون و کهربا می‌رسیم. ورساچه برایت کریستال می تواند یک عطر زنانه مناسب برای محل کار بسیار جذاب و محبوب باشد؛ چراکه سویه‌های زنانه‌اش را در سطح ملایم نگه می‌دارد.

۳٫ کلینیک هپی زنانه

کلینیک هپی زنانه

کلینیک هپی عطری‌ست سرشار از شادابی و نشاط و آمیخته‌شده از روح صبح‌های شاد و آفتابی. این عطر خنک زنانه از بهترین گزینه‌ها برای روزهای کاری تابستانی است و تصویری شاد، خندان و دلنشین از شخصیت شما را در ذهن همکارانتان خلق می‌کند. با عطر کلینیک هپی به‌راحتی گرمای تابستان و لحظات خستگی در محل کار را به خنکی دلپذیر و شادابی و سرزندگی تبدیل خواهید کرد. جذابیت هیجان‌انگیز نت‌های آغازین واقعا شگفت‌انگیزند: پرتقال، آلو، گریپ‌فروت، ترنج، سیب و نارنگی ماندارین. روایح گل برف، فریزیا، ارکیده و رز نیز آکوردهای گل‌فام این عطر را در نت‌های میانی ساخته‌اند. گل ابریشم، مشک، سوسن، مگنولیا و کهربا نیز این عطر را در نت‌های پایانی تکمیل کرده‌اند.

۴٫ دولچه گابانا لایت بلو زنانه

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

اگر استایل و سبک پوشش شما در محل کار همیشه کژوال و غیررسمی است، با عطر دولچه گابانا لایت بلو بسیار جذاب‌تر و دلنشین‌تر به نظر خواهید رسد. این عطر خنک و تابستانی هم خستگی‌ کار را در فصل‌های بهار و تابستان از روح و روان شما دور می‌کند و انرژی شما را برای ادامه دادن به کار در سطح مطلوبی نگه می‌دارد. دولچه گابانا لایت بلو که بیشتر برای زنان مدرن ساخته شده است، می‌تواند گزینه‌ خوبی برای عطر امضای خانم‌هایی باشد که بیشتر اوقات خودشان را در محل کار می‌گذرانند. نت‌های آغازین را لیموترش سیسیلی، گل استکانی، سیب و سدر ساخته‌اند و نت‌های میانی را چوب خیزران، رز و یاس. در نت‌های پایانی هم انبوهی از روایح کهربا، مشک و چوب صندل سفید جای گرفته‌اند.

۵٫ ویکتوریا سکرت بامب شل

ویکتوریا سکرت بامب شل

عطر بامب شل که از پُرفروش‌ترین عطرهای ویکتوریا سکرت است،‌ از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های دارای اعتمادبه‌نفس و جسور به‌شمار می‌رود که مخاطبانش را عمیقا تحت تاثیر قرار می‌دهد. خنکی و شیرینی این عطر ‌آن‌قدر استادانه با لایه‌های میوه‌ای و گل‌فام آمیخته شده است که جلوه‌ای بی‌نظیر دارد و هوس‌انگیزی بی‌نقصش را کامل می‌کند. نت‌های آغازین ویکتوریا سکرت بامب شل را پرتقال، گریپ‌فروت، آناناس، میوه گل ساعت و توت فرنگی خلق کرده‌اند و نت‌های میانی را هم گل صدتومانی، وانیل، دانه‌های قرمز، ‌یاس و گل برف ساخته‌اند. مشک، روایح چوبی و خزه درخت بلوط هم نت‌های پایانی را به‌وجود آورده‌اند. لطافت و ظرافت عطر بامب شل با استایل خانم‌های شیک‌پوش بسیار سازگار است.

۶٫ جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

اگر شما هم از خانم‌های علاقه‌مند به عطرهای گرم برای محل کار هستید و عطرهای چایپر میوه‌ای را دوست دارید، جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم دقیقا برای شما ساخته شده است! این عطر برای خانم‌های شیک‌پوش و مدرنی است که زنانگی آنها با استحکام و نیرومندی پیوند دارد و جاذبه‌ای کاریزماتیک و خاص به آنان می‌بخشد. جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم که عطر مدرن و شیرینی است، در ابتدا حالتی ظریف دارد و در ادامه حالتی اسرارآمیز پیدا می‌کند. رایحه برگ و جوانه انگور فرنگی کاملا نت‌های آغازین را در اختیار دارد و روایح رز و فریزیا هم نت‌های میانی را به کمال رسانده‌اند. روایح شگفت‌انگیزی همچون وانیل، روایح چوبی، آمبروکسان و نعناع هندی هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند. اگر به آکورد وانیلی هم علاقه‌مند هستید، حتما این عطر زنانه مناسب برای محل کار را امتحان کنید.

۷٫ گرلن مون گرلن

گرلن مون گرلن

بعضی خانم‌ها به عطرهای گرم برای محل کار علاقه دارند، اما عطرهای شرقی چوبی را می‌پسندند. گرلن مون گرلن که پخش بو و ماندگاری رده‌بالایی هم دارد، عمیقا براساس سرشتی زنانه و هوس‌انگیز خلق شده است و به‌واسطه سویه‌های وانیلی، ‌پودری و شیرینش می‌توان آن را تجسمی بی‌نقص از زنانگی ناب معرفی کرد. خانم‌های طرفدار آکورد وانیلی و چوبی با گرلن مون گرلن قطعا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهند داشت و این عطر همچون عطر امضای به‌یادماندنی آنان در محل کار ماندگار خواهد شد. روایح ترنج و اسطوخودوس در نت‌های آغازین این عطر جای گرفته‌اند و روایح زنبق، یاس رازقی و رز در نت‌های میانی. در نت‌های پایانی هم با روایح وانیل تاهیتی، کومارین،‌ چوب صندل استرالیایی، لوبان، شیرین‌بیان و نعناع هندی رویارو می‌شویم.

۸٫ الیزابت آردن گرین تی

الیزابت آردن گرین تی

اگر می‌خواهید عطری را برای محل کار انتخاب کنید که انبوهی از نت‌های گوناگون و رنگارنگ را در خودش جای داده باشد، عطر الیزابت آردن گرین تی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این عطر خوشبو خیلی سریع احساس شادابی و طراوت را در شما برانگیخته می‌کند و آکوردهای مرکباتی، ‌سبز، طراوت‌بخش و آروماتیک آن نیز هیجان بی‌نظیری را در شما به‌وجود می‌آورند. بهترین بازخورد از این عطر در فصل تابستان شکل می‌گیرد. نت‌های آغازین این عطر آروماتیک مرکباتی را درخت لیموترش، پرتقال، ترنج، نعناع و جیر ساخته‌اند و نت‌های میانی را میخک صدپر، یاس، خزه درخت بلوط، رازیانه، مشک و کهربا. انبوهی از روایح گل میخک، یاس، چای زیره، خزه درخت بلوط، تخم کرفس، مشک و کهربا هم نت‌های پایانی را می‌سازد.

۹٫ تامی هیلفیگر تامی گرل

تامی هیلفیگر تامی گرل

تامی گرل که بیشتر به عنوان عطر مناسب خانم‌های جوان شناخته می شود، روحی خنک و سرشتی گل‌فام و میوه‌ای دارد. این عطر که اولین بار در سال ۱۹۹۶ عرضه شده، همچنان از محبوبیت زیادی در میان علاقه‌مندان به عطرهای تامی هیلفیگر برخوردار است. تامی گرل را عطری طراوت‌بخش، سبک و ملایم معرفی کرده‌انده که هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد. روایح انگور فرنگی سیاه، گل کاملیا، نارنگی ماندارین و شکوفه درخت سیب در نت‌های آغازین تامی گرل جای گرفته‌اند و روایح لیموترش، گریپ فروت، بنفشه، رز، پیچ امین الدوله، گل سوسن و نعناع هم در نت‌های میانی. انبوهی از روایح مگنولیا، یاس، چوب صندل سفید، سدر و چرم نیز به نت‌های پایانی جان بخشیده‌اند.

۱۰٫ کارولینا هررا ۲۱۲ زنانه

کارولینا هررا 212 زنانه

کارولینا هررا ۲۱۲ هم یک عطر زنانه گرم دیگر است که برای خانم‌های جوان ساخته شده. این عطر خصوصا به خانم‌های مدرن،‌ جذاب و منحصربه‌فردی پیشنهاد می‌شود که همیشه پُرانرژی هستند و روحیه خوش‌بینی و شادی همیشه در آنها نمایان است. کارولینا هررا ۲۱۲ که در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد، در نت‌های آغازین با شکوفه پرتقال، گل کاکتوس، ‌ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. تنوع و جذابیت نت‌های میانی این عطر هم واقعا شگفت‌انگیز است و براساس روایح سوسن، فریزیا، یاسمن گاردنیا،‌ گل کاملیا، ‌یاس، گل برف، رز و گل صدتومانی شکل می‌گیرد. مشک و چوب صندل هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند. آکوردهای گل‌فام این عطر به‌خوبی با سویه‌های پودری و حیوانی (انیمالیک) آمیخته شده و آن را به یکی از عطرهای زنانه عالی برای محل کار تبدیل کرده است.

هر کدام از عطرهای زنانه می‌توانند برای محل کار مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای زنانه برای محل کار چیست؟

عطرهای زنانه مناسب برای محل کار باید ترکیبات ملایم، معتدل، لطیف و ظریف زنانه را در خود جای داده باشند تا اگر برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفتند، باعث ایجاد سردرد در شما یا همکاران‌تان نشوند. عطرهای غلیظ، بسیار گرم یا بسیار شیرین، گزینه‌های مناسبی برای محل کار نیستند؛ در عوض، عطرهای زنانه‌ای با آمیزه‌ گیاهان، شکوفه گل‌ها یا میوه‌هایی مانند انواع مرکبات یا توت‌ها، می‌توانند برای محل کار، گزینه‌های شیک و برازنده‌ای محسوب بشوند.

در انتخاب یک عطر زنانه مناسب برای محل کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

به‌طور کلی بهتر است هنگام انتخاب عطر مناسب زنانه برای محل کار، بیشتر به سراغ عطرهایی بروید که ترکیبی از روایح گل‌فام و میوه‌ای را در کنار یکدیگر قرار داده‌اند. عطرهایی با حجم کمتر می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای محل کار باشند زیرا حمل آنها در کیف دوشی یا حتی جیب پالتو یا مانتوی شما به سادگی میسر خواهد بود. استفاده از اتومایزر می‌تواند ترفندی بسیار هوشمندانه‌ برای به همراه داشتن عطرها در محل کار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتومایزر می‌توانید به مطلب «اتومایزر عطر چیست» مراجعه کنید.

بهترین عطرهای زنانه برای محل کار کدام هستند؟

هرچند که انتخاب یک عطر زنانه برای محل کار به سلیقه شما بستگی دارد، اما عطرهایی از برندهای شنل، ورساچه، الیزابت آردن، تامی هیلفیگر، دولچه گابانا و… می‌توانند رضایت شما را در انتخاب چنین عطرهایی بیشتر جلب کنند.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.