دواک بهترین عطرهای اغواکننده برای قرارهای عاشقانه را بشناسید! - دواک

بهترین عطرهای اغواکننده برای قرارهای عاشقانه را بشناسید!

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۴ ماه پیش
اشتراک گذاری :






 

قرارهای عاشقانه یکی از هیجان‌انگیزترین و خاطره‌انگیزترین اتفاقات در زندگی هستند که انگار چیزی جادویی و جاودانه در لحظه‌لحظه آنها رخنه کرده است. فرقی نمی‌کند که این لحظات رمانتیک خوب تمام شوند یا بد، چون به‌هرحال همه ما می‌خواهیم که احساسی به‌یادماندنی و تاثیری ماندگار از خودمان در طرف مقابل به‌جا بگذاریم. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از عطر اغواکننده‌ ای است که کاملا با لحظات رمانتیک و احساسی در قرارهای عاشقانه همخوانی دارد. مجموعه عطرافشان در ادامه این مقاله، شما را با بهترین عطرهای اغواکننده زنانه و مردانه برای قرارهای عاشقانه آشنا می‌کند.

۱٫ دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

نام این عطر اغواکننده کاملا گویای همه‌چیز است: هیپنوتیک پویزن! معجونی جادویی که می‌خواهد طرف مقابل شما را تا سرحد هیپنوتیزم اغوا کند و به‌سوی جاذبه‌های احساسی و هوس‌انگیز شما بکشاند. وقتی افشانه‌های این عطر بر تن و لباس شما نشسته باشد، فقط کافی‌ست به چهره طرف مقابل‌تان نگاه کنید تا دریابید که چگونه در وجود شما غرق شده است. آمیزه‌ای از گل‌های تیره، وانیل و ادویه‌های خاص در هیپنوتیک پویزن به مشام می‌رسد که قطره‌قطره‌اش بی‌نهایت هوس‌انگیز و سکسی است. این عطر مردانه و زنانه گرم که سرشتی شرقی و وانیلی دارد، از بهترین گزینه‌ها برای اوقات شبانه و فصل‌های پاییز و زمستان است. پخش بو و ماندگاری هیپنوتیک پویزن هم در محدوده رده‌بالا جای می‌گیرد. نت‌های آغازین هیپنوتیک پویزن را شیرین‌بیان و بادام ساخته‌اند و نت‌های میانی را یاس رازقی و شکوفه پرتقال. روایح وانیل و دانه تونکا هم در نت‌های پایانی جای گرفته‌اند.

۲٫ دولچه گابانا پورفم اینتنس

دولچه گابانا پورفم اینتنس

دولچه گابانا پورفم اینتنس عطر زنانه، گرم و شگفت‌انگیزی است که بافت شیرین و پودری دلنشینی دارد و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام جای می‌گیرد. نت‌های آغازین این عطر اغواکننده از بهارنارنج و نارنگی ماندارین سرشته شده‌اند و نت‌های میانی از شکوفه پرتقال و گل مریم. روایح پف‌نبات (مارشمالو) و چوب صندل هم در نت‌های پایانی جای دارند. با عطر دولچه گابانا پورفم اینتنس در قرارهای عاشقانه بسیار دوست‌داشتنی و جذاب به نظر خواهید رسید. آمیختگی نت گل‌های سفید و مارشمالو حالتی جوان‌پسند و شاداب در این عطر خلق کرده است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در قرارهای عاشقانه دارد. بنابراین دولچه گابانا پورفم اینتنس بیشتر با ذات خانم‌های جوان هماهنگ است. آکورد حیوانی (انیمالیک) این عطر هم نهایتا جلوه‌ای هوس‌انگیزتر برای آن خلق کرده اما تناسب مبتنی بر ظرافت و زیبایی آن را از بین نبرده است.

۳٫ شنل آلور هوم اسپرت

شنل آلور هوم اسپرت

با شنل آلور هوم اسپرت به یک عطر اغواکننده مردانه می‌رسیم که روحی خنک و سرشتی چوبی ادویه‌ای دارد. جلوه‌های طراوت‌بخش و شفافیت کریستالی این عطر باعث شده‌اند که عطر شنل آلور هوم اسپرت با آقایان شاداب و پُرانرژی کاملا سازگار باشد. اگر شخصیت پُرجنب‌وجوش و فعالی دارید، این عطر می‌تواند قرارهای عاشقانه شما در فصل‌های بهار و تابستان را به لحظاتی بسیار شاد و صمیمی تبدیل کند. روایح آلدهید، آب دریا، نارنگی ماندارین و پرتقال در نت‌های آغازین به‌ شکل‌گیری آکوردهایی مرکباتی، ‌آروماتیک و طراوت‌بخش منتهی شده‌اند و روایح فلفل، بهارنارنج و سدر نیز در نت‌های میانی توانسته‌اند حالتی شرقی اما سبک و شفاف بسازند. جلوه‌های هوس‌انگیز شنل آلور هوم اسپرت هم از روایح مشک سفید، دانه تونکا و کهربا در نت‌های پایانی سرچشمه می‌گیرد. عطری که توسط عطرساز هنرمند و مشهوری همچون ژاک پولژ خلق شده باشد، شما را ناامید نمی‌کند.

۴٫ ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

بعضی از آقایان همیشه به عطرهای گرم و چوبی ادویه‌ای برای قرارهای عاشقانه علاقه‌مند هستند. عطر اغواکننده ویکتور اند رولف اسپایس بمب دقیقا همان عطری‌ست که می‌خواهند! این عطر شبانه و اغواگر که بیشتر برای دوران جوانی و اوایل میانسالی مناسب است،‌ جلوه‌ای شادتر و اعتمادبه‌نفسی قوی‌تر به شما می‌دهد. بهترین بازخورد را از این عطر در شب‌های پاییزی و زمستانی دریافت خواهید کرد و حتما از پخش بو و ماندگاری رده‌بالای آن نیز رضایت خواهید داشت. تنوع نت‌های این عطر بسیار جذاب و هیجان انگیز است. نت‌های آغازین را گریپ‌فروت، ترنج، فلفل صورتی و لامی ساخته‌اند و نت‌های میانی را دارچین، فلفل قرمز شیرین و زعفران. مجموعه‌ای از روایح تنباکو، خس‌خس و چرم نیز به خلق نت‌های پایانی کمک کرده‌اند. این عطر به طرفداران آکوردهای تنباکو و چرم پیشنهاد می‌شود.

۵٫ ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت (لا نویت لهوم مشکی)

ایو سن لورن لانویت دی الهوم ادو تویلت (لا نویت لهوم مشکی)

باز هم به یک ادکلن گرم مردانه اغواکننده می‌رسیم که سرشتی چوبی ادویه‌ای دارد و می‌خواهد قرارهای عاشقانه شما در شب‌های پاییزی و زمستانی را به لحظاتی بی‌نظیر و رمانتیک تبدیل کند. آقایان شیک‌پوشی که استایل رسمی را برای قرارهای عاشقانه انتخاب می‌کنند، با عطر لا نویت لهوم مشکی کاملا جلوه‌ای هوس‌انگیز پیدا خواهند کرد که با مردانگی ناب و استواری همراه است. این عطر بیش از حد مشام طرف مقابلتان را پُر نمی‌کند چراکه آکورد آروماتیک آن به‌خوبی با آکورد ادویه‌ای گرمش هارمونی دارد. نت‌های آغازین لا نویت لهوم مشکی از رایح هل ساخته شده‌اند و نت‌های میانی از اسطوخودوس، ‌سدر ویرجینیایی و ترنج. در نت‌های پایانی هم به خس‌خس و زیره می‌رسیم. با این عطر مردی جذاب، دارای اعتمادبه‌نفس و باوقار خواهید بود که کاملا برای یک قرار عاشقانه آماده است. لا نویت لهوم مشکی اغوا کننده ترین عطر مردانه گرم است.

۶٫ ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل اسنس د پرفیوم

ژان پل گوتیر (گوتیه) له میل اسنس د پرفیوم

مردانی که یک عطر اغواکننده گرم و شبانه برای قرارهای عاشقانه می‌خواهند اما به سرشت شرقی و فوژه علاقه دارند، بهتر است عطر له میل اسنس د پرفیوم را امتحان کنند. نت‌های آغازین این عطر تحت سیطره رایحه‌های هل، ‌فلفل، ترنج و گیاه درمنه است و نت‌های میانی هم به چرم، اسطوخودوس، دارچین و سالویا اختصاص دارد. وانیل، کومارین،‌ چوب عنبر، مشک و ریشه کاستوس هم در نت‌های پایانی جای گرفته‌اند. در له میل اسنس د پرفیوم آکوردی شیرین به مشام می‌رسد که به‌خوبی با سویه‌های مردانه و اغواگر آن هماهنگی دارد. آکوردهای چرمی و انیمالیک این عطر می‌توانند لحظات رمانتیک یک قرار عاشقانه را به لحظاتی خاطره‌انگیز و هیجان‌برانگیز تبدیل سازند.

۷٫ نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

خانم‌هایی که یک عطر اغوا کننده زنانه معتدل را برای قرارهای عاشقانه می‌پسندند، بهتر است عطر نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم را امتحان کنند که در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد. این عطر به‌خاطر روح معتدلش می‌تواند گزینه مناسبی برای تقریبا همه فصل‌ها باشد. ملاقات‌هایی که در ساعات عصرگاهی بهاری و تابستانی برگزار می‌شوند، با عطر نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم بسیار جذاب‌تر خواهند شد. این عطر لوکس که برای خانم‌های شیک‌پوش ساخته شده، جلوه‌های اغواگرانه و هوس‌انگیز ویژه‌ای دارد که در کنار لطافت‌ها و ظرافت‌های زنانه جای گرفته است. روایح رز و هلو تشکیل‌دهنده نت‌های آغازین این عطر هستند و روایح مشک و کهربا نیز نت‌های میانی را خلق می‌کنند. در نت‌های پایانی هم با نعناع هندی و چوب صندل سفید رویارو هستیم. با نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم هاله‌ای از زنانگی دلنشین، زیبا و ظریف دورتادور شما را احاطه می‌کند.

۸٫ فردریک مال کارنال فلور

فردریک مال کارنال فلور

عطر یونی (مردانه‌ـ‌زنانه) کارنال فلور به‌خاطر روح خنکش بیشتر برای قرارهای عاشقانه در فصل‌های بهار و تابستان مناسب است، اما می‌توان در پاییز هم از آن لذت برد. این عطر که در گروه بویایی گل‌فام جای دارد،‌ همچون نمادی از لذت‌های ممنوعه می‌درخشد و جلوه‌های اغواگرانه و شورانگیزش را در کنار جلوه‌های طراوت‌بخش و روح‌نواز گل‌ها جای می‌دهد. کسانی که می‌خواهند هم هوس‌انگیز به نظر برسند و هم باوقار باشند، با انتخاب کارنال فلور احتمالا به خواسته خودشان می‌رسند. نت‌های آغازین کارنال فلاور را ترنج، خربزه و اوکالیپتوس ساخته‌اند و نت‌های میانی را گل یلانگ، یاس و گل مریم خلق کرده‌اند. در نت‌های پایانی هم به عصاره‌ گل مریم، شکوفه پرتقال، نارگیل و مشک می‌رسیم.

۹٫ ویکتوریا سکرت وری س.ک.س.ی ۲۰۱۸

ویکتوریا سکرت وری س.ک.س.ی 2018

ویکتوریا سکرت وری س.ک.س.ی ۲۰۱۸ که از عطرهای جدید کمپانی ویکتوریا سکرت برای خانم‌ها است، سویه‌هایی شدیدا اغواگرانه و هوس‌انگیز دارد. اگر می‌خواهید شخصیت شما بسیار اغواگر و هوس‌انگیز باشد و همچنین به آکوردهای شیرین و پودری علاقه دارید، حتما این عطر را امتحان کنید. آکوردهای مشک‌فام، میوه‌ای و مرکباتی هم جلوه‌های ویژه‌ای به آکورد گل‌فام کلیدی در این عطر اضافه کرده‌اند. تنوع و رنگارنگی نت‌های ویکتوریا سکرت وری س.ک.س.ی ۲۰۱۸ هم از ویژگی‌های دیگر این عطر است. نت‌های آغازین را کاکتوس، نارنگی یافا، توت سیاه، کاپوچینو و فلفل ساخته‌اند و نت‌های میانی را هم ارکیده، گل ادریسی، گل ابریشم و گل کاملیا. در نت‌های پایانی هم به مشک، توت سیاه،‌ روایح چوبی و کهربا می‌رسیم که آمیزه بسیار هوس‌انگیزی را خلق کرده‌اند.

۱۰٫ ویکتوریا سکرت لاو ادو پارفیوم

ویکتوریا سکرت لاو ادو پارفیوم

ویکتوریا سکرت لاو ادو پارفیوم که به عنوان عطر مناسب خانم‌های جوان و زیبا پیشنهاد می‌شود، روحی خنک و سرشار از طراوت، تازگی، سبکی، ظرافت و شکوفایی دارد. مایه‌های اغواگرانه و هوس‌انگیز این عطر بیش از حد شدید نیستند، اما زنانگی نابی را با محوریت زیبایی‌ها و ظرافت‌های زنانه خلق می‌کنند. بافت پودری و آروماتیک این عطر را هم نباید فراموش کرد که هارمونی موفقی با آکورد گل‌فام دارد. همان‌طور که از نام ویکتوریا سکرت لاو ادو پارفیوم پیداست، این عطر بدون اغراق بوی عشق می‌دهد! این عطر خنک بیشتر برای قرارهای عاشقانه در بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود و لحظات دونفره شما را به لحظاتی روح‌نواز و آرامش‌بخش تبدیل می‌سازد.

هر کدام از عطرهای مردانه، زنانه یا یونی (مردانه‌ـ‌زنانه) می‌توانند به‌عنوان عطری متناسب با قرارهای عاشقانه برای افرادی با سلیقه‌های مختلف مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای مناسب برای قرارهای عاشقانه چیست؟

بهتر است عطری را برای قرارهای عاشقانه خودتان انتخاب کنید که رایحه‌ای ظریف، لطیف و دلربا داشته باشد. از این منظر شاید بتوان عطرهایی با آمیزه‌های گل‌فام، شرقی و میوه‌ای را برای قرارهای عاشقانه مناسب‌تر دانست. عطرهای مناسب برای قرارهای عاشقانه باید پخش بوی قابل قبولی هم داشته باشند تا بتوانند طرف مقابل شما را تحت تاثیر قرار بدهند.

در انتخاب یک عطر اغواکننده مناسب برای قرارهای عاشقانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از انتخاب عطر مناسب برای قرار عاشقانه خود باید این نکته را در نظر داشته باشید که قرار است در چه فصلی و در چه فضایی از این عطر استفاده کنید. شما می‌توانید در روزهای سرد سال یا فضاهای روباز از عطرهایی غلیظ‌تر، نسبتا شیرین‌تر، گرم‌تر یا با تلخی بیشتر (برای آقایان) کمک بگیرید. اما اگر قرار عاشقانه شما در فضایی سرپوشیده یا هوایی گرم برگزار می‌شود،‌ بهتر است عطرهایی خنک با نت‌های میوه‌‌ای، آبزی یا روایح سبز را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای اغواکننده مناسب برای قرارهای عاشقانه کدام هستند؟

هرچند که انتخاب یک عطر اغواکننده مناسب برای قرارهای عاشقانه به سلیقه شما بستگی دارد، اما عطرهایی از برندهای ویکتوریا سکرت، ویکتور اند رولف، دیور، شنل، ایو سن لورن و… می‌توانند رضایت شما را در انتخاب چنین عطرهایی بیشتر جلب کنند.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.