دواک برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان - دواک

برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۷ ماه پیش
اشتراک گذاری :






در این مقاله خواهید خواند :معرفی بهترین ادکلن های مردانهمعرفی بهترین عطرهای زنانه

گاهی بسیاری از ما دوست داریم تا بدانیم که کدامیک از عطرهای موجود در بازار، بازخورد اجتماعی مناسب‌تری دارند و توانسته‌اند نظر تعداد بیشتری از طرفداران عطر و ادکلن را به خود جلب کنند! این دانستن به ما کمک می‌کند تا در انتخاب عطر مناسب هر فصل، با آگاهی بیشتری تصمیم بگیریم و خیلی سریع از انتخاب‌مان پشیمان یا دلزده نشویم. از این رو در ادامه این مقاله به معرفی برترین عطر‌های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان می‌پردازیم.

جووی پاریس پرایوت لیبل

جووی پاریس پرایوت لیبل

پرایوت لیبل یکی از کارهای پرطرفدار برند جووی پاریسِ فرانسه است که با طبع گرم خود در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد. این عطر با رایحه شرقی چوبی، عطری یونی به حساب می‌آید و تنها از ۶ رایحه در ۳ نت خود تشکیل شده است. خس‌ خس، پاپیروس، چرم، چوب صندل سفید، نعنا هندی و لابدانیوم، ۶ رایحه تشکیل‌دهنده این عطرِ گرم،‌ تلخ و خاص‌پسند هستند. پرایوت لیبل برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، پیشنهاد می‌شود. 

مانسرا رد توباکو

مانسرا رد توباکو

مانسرا رد توباکو،‌ یک عطر گرم فرانسوی و با رایحه چوبی ادویه‌ای است که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد. این عطر یونی، تنوعی از روایح مختلف مانند گلابی، جوز، دارچین، سیب، هلو، زعفران، نعنا هندی، یاس، وانیل، تنباکو، چوب صندل سفید، عود، مشک و کهربا را در کنار روایح دودی در خود جای داده است تا عطری مناسب برای مراسم رسمی و فضاهای باز در روزهای سرد سال باشد. 

تام فورد توسکان لدر

تام فورد توسکان لدر

توسکان لدر جزو عطرهای یونی از برند آمریکایی تام فورد است که با طبع گرم و رایحه چرمی خود در سال ۲۰۰۷ عرضه شد. تمشک، آویشن و زعفران در نت ابتدایی این عطر، شیرینی لذت‌بخشی را به آن بخشیده‌اند. یاس و صمغ کندر در نت میانی، ماندگاری آن را تثبیت کرده‌اند و روایح چوبی در کنار جیر، چرم و کهربا در نت پایانی، قدرت و اصالت خاصی به توسکان لدر داده‌اند.
 

اتکینسونز عود سیو کینگ

اتکینسونز عود سیو کینگ

یک عطر انگلیسی اصیل با رایحه‌های شرقی که از سال ۲۰۱۳ به بازار عطرهای یونی راه یافت و به عنوان یک عطر خاص، شیک و مجلسی در قفسه بسیاری از فروشگاه‌های عرضه عطر و ادکلن جای گرفت. ترنج،‌ چای،‌ پونه کوهی، جیر، چوب صندل سفید و عود،‌ ۶ رایحه جادویی و قدرتمند تشکیل‌دهنده اتکینسونز عود سیو کینگ هستند. این عطر می‌تواند برای مناسبت‌های خاص یا عاشقانه، انتخاب برازنده‌ای باشد. 

پارفومز د مارلی گالووی

پارفومز د مارلی گالووی

گالووی جزو عطرهای خنک از برند فرانسوی پارفومز د مارلی است که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و در گروه بویایی مرکباتی معطر جای گرفت. این عطر یونی، ۶ رایحه رویایی مانند فلفل، مرکبات، زنبق، شکوفه پرتقال، مشک و کهربا را در خود جای داده است تا بتواند به خوبی با رایحه جادویی و ماندگاری مناسبش در روزهای گرم سال، خودنمایی کند. لطافت و ظرافت این عطر باعث می‌شود تا بتوان به سادگی آن را به عطر روزانه برای تمام مناسبت‌ها تبدیل کرد. 

باربری لندن مردانه

باربری لندن مردانه

باربری لندن مردانه در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک عطر گرم مردانه معرفی شد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای جای دارد و در نت‌های مختلف خود،‌ روایح متنوعی مانند ترنج، لاوندر، دارچین، چرم، تنباکو‌، گل ابریشم، چوب گایاک، اوپوپوناکس و خزه درخت بلوط را در کنار یکدیگر قرار داده است. رایحه خوش، شیرین و دل‌انگیز باربری لندن مردانه باعث می‌شود تا استفاده از آن به آقایان شیک‌پوش و مشکل‌پسند توصیه شود. 

آمواج اینترلود مردانه

آمواج اینترلود مردانه

آمواج یا آمواژ اینترلود، از دیگر عطرهای گرم مردانه در گروه بویایی شرقی چوبی است که در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی عمانی خود به بازار آمد. این عطر با پخش و ماندگاری بوی فوق‌العاده خود از روایح متنوعی مانند ترنج، فلفل، لابدانیوم، کهربا، چوب صندل سفید، عود، نعنا هندی و چرم در کنار روایح دودی تشکیل شده است. فضاهای باز و هوای سرد، بهترین مکان و زمان استفاده از اینترلود مردانه هستند.  

گرلن بویس میستریوکس

گرلن بویس میستریوکس

بویس میستریوکس، یک عطر فرانسوی از برند گرلن است که با رایحه‌های چرمی خود از سال ۲۰۱۹ به بازار آمد. رایحه بهارنارنج و برگ بو در نت آغازین؛ یاس، سدر و نعنا هندی در نت میانی؛ و صمغ درختچه مر در کنار چرم در نت پایانی این عطر خودنمایی می‌کنند تا بویس میستریوکس را به عطری با پخش بو و ماندگاری مناسب برای فضاهای روباز و هوای نسبتا خنک بدل کنند. 

کالوین کلین ایفوریا مردانه

کالوین کلین ایفوریا مردانه

ایفوریای مردانه یا همان سی کی یوفوریای مردانه، یک عطر معتدل و بسیار پرطرفدار آمریکایی است که از سال ۲۰۰۶ رونمایی شد و در گروه بویایی چوبی معطر جای گرفت. روایح دل‌نشینی مانند زنجبیل،‌ فلفل، سالویا، نعنا، سدر، اقاقیای برزیلی، جیر، کهربا و نعنا هندی در سی کی یوفوریای مردانه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا عطری مناسب برای آقایان کلاسیک و در ابتدای میانسالی رقم بزنند.

 

 

دیور ادیکت ادو پرفیوم ۲۰۱۴

دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014

دیور ادیکت زنانه،‌ جزو پرطرفدارترین عطرهای فرانسوی است که رایحه شرقی گل‌فام و طبع گرمی دارد. این عطر در نت آغازین خود، رایحه برگ درخت نارنج را در کنار شکوفه پرتقال قرار داده است. در نت میانی، تنها از رایحه یاس کمک گرفته است و نت پایانی را با رایحه شیرین و دل‌نشین وانیل به اتمام رسانده است. همین سادگی روایح در دیور ادیکت زنانه باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش به استفاده از آن اعتیاد پیدا کنند!

تروساردی دونا ۲۰۱۱

تروساردی دونا 2011

تروساردی دونا یک عطر ایتالیایی، معتدل و شرقی گل‌فام است که در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد. این عطر با روایح شادی که در خود جای داده است، بیشتر به درد خانم‌هایی سرزنده و با روحیه شاداب می‌خورد. رایحه میوه‌های مختلف، لیمو ترش، یوزو، لاله مرداب، یاس، شکوفه پرتقال، چوب صندل سفید، سدر، وانیل و نعنا هندی در تروساردی دونا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا اوج لطافت و سرزندگی را به شما القا کنند. 

لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه

اکلت زنانه، یک عطر خنک و رویایی از برند فرانسوی لانوین است که در گروه بویایی گل‌فام و گیاهی جای می‌گیرد. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد و ترکیب متنوعی از روایح گل‌فام مانند گل صد تومانی،‌ شکوفه هلو، گل ویستریا،‌ یاس بنفش، گل اوسمانتوس، چای، مشک، کهربا، سدر و برگ درخت نارنج را در کنار یکدیگر قرار داده است. این عطر شاد برای استفاده روزانه یا استفاده در مراسم دوستانه، بسیار مناسب است. 

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

یک عطر اصیل زنانه و خنک، با رایحه گل‌فام و میوه‌ای که در سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد. این عطر ایتالیایی، آمیزه‌ای از روایح دلربایی مانند لیمو ترش، گل استکانی، سیب، سدر، رز، یاس،‌ چوب خیزران، چوب صندل سفید، مشک و کهربا را در دل خود جای داده است تا عطری خاص، رویایی، ترش و شیرین و البته بسیار خواستنی برای روزهای گرم سال باشد. خانم‌های خاص‌پسند می‌توانند به‌سادگی این عطر را تبدیل به عطر روزانه خود بکنند. 

ایو سن لورن اله ادو پرفیوم

ایو سن لورن اله ادو پرفیوم

ایو سن لورن اله، یک عطر معتدل و محصول سال ۲۰۰۷ فرانسه است. این عطر در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود‌ جای می‌گیرد و می‌تواند بازخوردهای خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. رایحه گل صد تومانی،‌ مرکبات و سرخ‌آلو در نت آغازین این عطر خودنمایی می‌کنند. روایح رز، دانه‌های قرمز، فریزیا، یاس، خس خس،‌ گل ختی، سدر و نعنا هندی هم در نت‌های بعدی به خوبی آشکار می‌شوند تا درنهایت عطری با رایحه کاملا معطر را پیش روی شما بگذارند. 

کالوین کلین ایفوریای زنانه

کالوین کلین ایفوریای زنانه

ایفوریا یا سی کی یوفوریای زنانه،‌ یک عطر گرم، شرقی و گل‌فام است که به ‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. این عطر آمریکایی در سال ۲۰۰۵ رونمایی شد و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. رایحه انار،‌ لاله مردابی،‌ ارکیده، بنفشه،‌ چوب ماهون، مشک و کهربا در این عطر در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا در نهایت، عطری با گرمای دلپذیر، پخش بوی مناسب و ماندگاری قابل قبول را به شما عرضه کنند. 

تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم

تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم

وومنیتی، عطری کمتر شناخته‌شده از برند فرانسوی تیری موگلر است که رایحه معتدل دل‌انگیزی دارد. ما در وومنیتی، تنها با ۴ رایحه اصلی اما قدرتمند مواجه هستیم: میوه انجیر، برگ انجیر،‌ درخت انجیر و خاویار! غلبه روایح مختلفِ برخاسته از درخت انجیر، این عطر را بسیار خاص و دوست‌داشتنی و مناسب برای روزهای سرد سال کرده است. قطعا شما مدت کمی پس از اسپری کردن این عطر روی پوست‌تان، رایحه و بازخورد خوبی از آن خواهید گرفت. 

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

مدل کریستال نویر از ورساچه که با نام ورساچه مشکی هم شناخته می‌شود، یک عطر کاملا شیک، رسمی و کلاسیک، مناسب برای شرکت در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های خاص پاییزی و زمستانی است. روایحی مانند زنجبیل، فلفل، هل، گل صد تومانی، نارگیل، گاردینای یاسمنی، شکوفه پرتقال، چوب صندل سفید، مشک و کهربا، روایح تشکیل‌دهنده این عطر هستند. ورساچه مشکی، ماندگاری و پخش بوی مناسبی هم در روزهای سرد سال و فضای آزاد دارد. 

شیسیدو زن زنانه

شیسیدو زن زنانه

شیسیدو زن، یک عطر ژاپنی پرطرفدار است که در سال ۲۰۰۷ و به عنوان عطری معتدل وارد بازار عطرهای زنانه شد. این عطر که تنوعی از روایح گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود را در خود جای داده است، با پخش بو و ماندگاری مناسب خود توانسته است تا نظر بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و سخت‌پسند را جلب کند. روایحی مانند مرکبات، رز، سنبل، بنفشه، ‌لاله مردابی، فریزیا، گل برف، مشک، سدر، کهربا، نعنا هندی، و سیب در کنار روایح دودی در شیسیدو زن، خودنمایی می‌کنند. 

بهترین عطر زنانه یا مردانه از نظر شما چیست؟

عطرهایی که در این مطلب معرفی کردیم، برترین عطر ادکلن های زنانه و مردانه از نظر مشتریان عطرافشان بوده است. به نظر شما کدام عطر از کدام برند جزء بهترین هاست؟ آن را در قسمت کامنت ها به ما معرفی کنید.
 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.