دواک معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش زیر 1 میلیون - دواک

معرفی 15 عطر مردانه ارزان و پرفروش  زیر 1 میلیون

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۸ ماه پیش
اشتراک گذاری :






استفاده روزانه از انواع عطر به استایل شخصی خیلی از افراد در جامعه مدرن امروزی تبدیل شده است. اگر این روزها و به دلیل مشکلات اقتصادی پیش‌آمده، نگران خرید عطر مردانه ارزان جدید هستید و نمی‌توانید بودجه بالایی برای این کار کنار بگذارید، اصلا نگران نباشید! شما می‌توانید با شناختن عطرهای ارزان‌قیمت اما خوش رایحه، همچنان با استایلی معطر و باوقار در جامعه حاضر شوید. در ادامه این مقاله می‌توانید ادکلن های مردانه ارزان پرفروش، پرطرفدار و با قیمت مناسب را بیشتر بشناسید. 

۱٫ کنت کول بلک

کنت کول بلک

این عطر مردانه ارزان و معتدل از سال ۲۰۰۳ با رایحه‌ای گل‌فام و مطبوع وارد بازار بهترین ادکلن های ارزان مردانه شد تا بتواند به عطری مناسب برای استفاده در محیط‌های کاری یا تحصیلی تبدیل شود. تلخی و شیرینی معتدلی که در این عطر آمریکایی قرار دارد، باعث می‌شود تا کسی در محیط کار یا فضاهای سرپوشیده با بوییدن آن احساس سردرد نکند و برعکس، از لطافت رایحه این عطر مردانه لذت هم ببرد. زنجبیل، ریحان، نعنا و نارنگی ماندارین،‌ رایحه نت‌های آغازین کنت کول بلک را تشکیل می‌دهند تا از همان ابتدای کار،‌ تعادل مطلوبی بین روایح مختلف برقرار شود. روایح دودی و چوبی دل‌انگیزی که در نت میانی با رایحه جوز هندی و لاله مردابی ترکیب شده‌اند، وقار خاصی به این عطر می‌بخشند و آن را برای آقایان کلاسیک به گزینه قابل قبولی بدل می‌کنند. در نت پایانی هم رایحه برگ بنفشه و جیر در کنار مشک و کهربا قرار گرفته است تا از کنت کول بلک، عطری کاملا مردانه و مناسب برای استفاده در بهار، اواخر تابستان و اوایل پاییز بسازد. 

۲٫ آرماف ترس نویت

آرماف ترس نویت

عطری خنک، معطر و ادویه‌ای از برند آرماف که تنها با چند رایحه ساده، انقلابی در میان عطرهای ارزان‌قیمت مردانه به پا کرده است! این عطر با خط بوی بسیار مطلوبی که دارد، می‌تواند بازخوردهای اجتماعی قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد؛ تاحدی که تقریبا شاید غیرممکن باشد که جایی از این عطر استفاده بکنید و کسی از شما نام عطرتان را نپرسد! زنبق،‌ به‌لیمو و لیموترش،‌ روایح بسیار خنک و دلربایی هستند که در نت آغازین این عطر جای گرفته‌اند. در نت میانی،‌ روایح ادویه‌ای در کنار بنفشه و لاوندر جای گرفته‌اند. نت پایانی هم تنها با ترکیب دو رایحه‌ی عنبر و چوب صندل سفید به اتمام می‌رسد تا بتواند سادگی ترس نویت را در کنار دل‌نشینی رایحه آن، به رخ بکشد. ترس نویت یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب است و برای استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب است و افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان می‌تواند حس خوب قدم زدن در یک باغ بهاری را به شما القا کند. 

۳٫ دیویدف کول واتر مردانه

دیویدف کول واتر مردانه

کول‌ واتر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مردانه از عطر دیویدف است که از سال ۱۹۹۸ به بازار عطرهای خنک مردانه عرضه شد. این عطر مردانه ارزان قیمت معطر آبزی، جزو نوستالژی‌ترین عطرهای سوییسی محسوب می‌شود و برای تمام آقایان جوان کلاسیک یا حتی طرفدار استایل‌های کژوال،‌ بسیار مناسب است. به جرات می‌توان گفت که احساس خوشِ قدم زدن لب دریا در هوای خنک پاییزی یا پا گذاشتن در یک باغ میوه باران‌زده که برکه آب خنکی در میان آن قرار دارد، قوی‌تری حسی است که می‌توان پس از افشاندن کول واتر آن را تجربه کرد. روایح ملایم و لطیفی مانند روایح سبز، آبزی، شمعدانی، ‌چوب صندل سفید، نعنا، مشک، کهربا، سدر، تنباکو، گشنیز، رزماری، لاوندر و بهارنارنج در کنار ترکیب کالون در این عطر جای گرفته‌اند تا بتوانند نظر آقایان سخت‌پسند با سلیقه‌های متفاوت را به خود جلب کنند. از دیگر ویژگی‌های ارزنده دیویدف کول واتر مردانه، می‌توان به حس شادابی و سرزندگی پس از استفاده از آن اشاره کرد. 

۴٫ نوتیکا وویاژ

نوتیکا وویاژ

نوتیکا وویاژ یا همان ناتیکا وویاج،‌ یک عطر خنک با مبدا ایالات متحده است که با رایحه چوبی آبزی خود از سال ۲۰۰۶ به بازار عطرهای مردانه ارزان قیمت معرفی شده است. روایح سبز و رایحه سیب در نت آغازین این عطر در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا بتوانند تلفیقی از سادگی و لطافت را در این عطر نشان بدهند. در رایحه میانی، ما با ترکیب گل مرداب و گل ابریشم مواجه هستیم تا بتوانیم خاص و شیک بودن این عطر را تجربه کنیم. نت پایانی هم با در کنار هم قرار دادن رایحه خزه درخت بلوط، مشک، کهربا و سدر، توانسته است به‌خوبی باعث ایجاد اعتدال در تلخی و شیرینی این عطر بشود و آن را به عطری مناسب برای استفاده روزانه تبدیل بکند. خنکای ملایم و دل‌نشینی که در نوتیکا وویاژ جای گرفته است، باعث می‌شود تا استفاده از آن در گرم‌ترین روزهای سال هم امری کاملا مطلوب باشد!

۵٫ جوپ هوم

جوپ هوم

یک عطر آلمانی گرم که از سال ۱۹۸۹ وارد بازار عطرهای گرم مردانه شد و با رایحه شرقی فوژه خود توانست به سادگی نظر بسیاری از آقایان شیک‌پوش و کلاسیک را به خود جلب کند. این عطر برای آقایان میانسال یا آقایانی که قصد حضور در مراسم رسمی یا مهمانی در فضاهای باز را دارند، بسیار مناسب است. توصیه می‌شود که به دلیل گرمی، تلخی و شیرینی این عطر، در استفاده از آن احتیاط بیشتری به خرج بدهید و به یکباره، حجم بالایی از عطر را روی پوست یا لباس خود اسپری نکنید. اگر فرصت کافی داشته باشید،‌ بهتر است تا این عطر مردانه ارزان را حدود یک ساعت قبل از خروج از منزل استفاده کنید تا نت‌های میانی و پایانی بتوانند به‌خوبی، لطافت و خاص بودن خود را نمایان کنند. ما در عطر جوپ هوم با روایحی مانند مرکبات، هل، دارچین، وانیل، دانه تونکا، چوب صندل سفید، نعنا هندی، گل آفتاب‌پرست، گل برف و شکوفه پرتقال مواجه هستیم. 

 

۶٫ کالوین کلین سی کی این یو تو مردانه

کالوین کلین سی کی این یو تو مردانه

سی کی این تو یو جزو لیست خوشبوترین عطر مردانه ارزان با ماندگاری بالا و عطرهای پرطرفدار از برند کالوین کلین است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی شد. این عطر معطر فوژه، محصول ایالات متحده و تهیه شده از ترکیب تنها ۶ رایحه متفاوت است. همین سادگی روایح توانسته است تا سی کی اینتویو را به عطری بسیار خاص و فانتزی برای آقایان جسور و پرشور تبدیل کند. استفاده از این عطر برای مردان جوانی که می‌خواهند شور و نشاط خود در جمع‌های مختلف را به رخ بکشند،‌ بسیار توصیه می‌شود! ما در نت آغازین این عطر با ترکیب رایحه برگ گوجه‌فرنگی و لیمو ترش مواجه هستیم؛ ترکیبی خاص، مرموز و متفاوت. در نت میانی، تنها با رایحه وسوسه‌کننده شکلات روبروی می‌شویم؛ رایحه‌ای که می‌تواند هر نگاهی را جذب شما بکند. در نت پایانی هم روایح خس خس، مشک و سدر در کنار هم جای گرفته‌اند تا وقار مردانه را در کنار شور جوانی برای شما به ارمغان بیاورد. 

۷٫ دیویدف زینو

دیویدف زینو

بازهم یک عطر دیگر از برند سوییسی دیویدف در این لیست قرار گرفت تا نشان بدهد که شیک بودن و درخشیدن، ‌همیشه مستلزم پرداخت هزینه‌های سنگین نیست! زینو با رایحه گرم، شرقی و چوبی خود، ‌گزینه شیکی برای حضور در مراسم‌های رسمی پاییزی و زمستانی محسوب می‌شود. این عطر از سال ۱۹۹۸ به بازار آمد و به سرعت نظر بسیار از آقایان خاص‌پسندی که عطرهای مطلقا مردانه را می‌پسندیدند،‌ به خود جلب کرد. آقایان کلاسیک‌پسند که می‌خواهند وقار مردانه‌ای در جمع‌های رسمی داشته باشند،‌ می‌‌توانند به سادگی روی این عطر حساب ویژه‌ای باز کنند. زینو در نت‌های مختلف خود،‌ روایحی مانند سالویا، ترنج، لاوندر، اقاقیای برزیلی، رز، شمعدانی، گل برف، یاس، وانیل، چوب صندل سفید، سدر و نعنا هندی را در کنار یکدیگر قرار داده است تا علاوه بر گرمی و شیرینی دلپذیر خود،‌ بتواند مقبولیت خوبی هم از نظر پخش و ماندگاری بو داشته باشد. 

۸٫ دیویدف چمپیون

دیویدف چمپیون

دیویدف چمپیون هم جزو عطرهای خنک از این برند سوییسی است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و با رایحه چوبی معطر خود،‌ هوش از سر خیلی از طرفداران عطرهای خنک چوبی برد! روایح موجود در این عطر هم بسیار ساده هستند و در هر نت،‌ تنها دو رایحه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا ترکیب جادویی چمپیون را رقم بزنند. لیمو ترش و ترنج در نت آغازین، سالویا و صمغ گالبانیوم در نت میانی و سدر و خزه درخت بلوط در نت پایانی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا بتوانند عطری خنک،‌ ملایم و‌ تحریک‌کننده را رقم بزنند. تلخی دلپذیری که در این عطر خنک قرار دارد،‌ آن را به گزینه مطلوبی و همه‌پسندی برای روزهای گرم سال تبدیل کرده است تا شما بتوانید به‌سادگی آن را به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار بدهید و از رایحه‌اش دلزده نشوید. 
 

۹٫ گس بای مارسیانو مردانه

گس بای مارسیانو مردانه

عطری گرم و محصول ایالات متحده که از سال ۲۰۰۷ به بازار آمد. این عطر مردانه ارزان با تنوع روایحی که در خود جای داده است، می‌تواند به سادگی نظر افرادی با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کند. گرمای ادویه‌ای موجود در گس بای مارسیانو،‌ آن را به گزینه قابل توجهی برای حضور در مراسم یا مهمانی‌های رسمی تا نیمه‌رسمی یا شرکت در مراسم‌هایی که قرار است در فضای باز برگزار بشوند، تبدیل کرده است. ترکیب رایحه ادویه و مرکبات، ترکیب معتدل و دلپذیری است که در این عطر به خوبی مشاهده می‌شود. گس بای مارسیانو مردانه، روایحی مانند مشک، لاوندر،‌ بنفشه،‌ کهربا، نعنا هندی، زنجبیل،‌ چرم، فلفل سیاه، کارامبولا، بهارنارنج و رزماری را در کنار ترکیبات ادویه‌ای جای داده است تا بتواند به‌سادگی، شیکی و وقار مردانه را برای شما رقم بزند. 

۱۰٫ امانوئل اونگارو پور هوم ۳

امانوئل اونگارو پور هوم 3

امانوئل اونگارو پور هوم ۳ یا همان آنگارو لهوم ۳، یک عطر ارزان‌قیمت، گرم و بسیار پرطرفدار است. لهوم ۳ در گروه بویایی معطر گیاهی جای می‌گیرد و بوی شیرین و لطیف رزی که همواره از آن استشمام می‌شود،‌ نظر بسیار از افراد را به این عطر فرانسوی جلب کرده است. این عطر از سال ۱۹۹۳ وارد بازار عطرهای گرم مردانه شد و به دلیل تنوع روایحی که در آن وجود داشت، خیلی سریع توانست تا اعتماد آقایان پرشور و سخت‌پسند برای انتخاب یک عطر روزانه را به سمت خود بکشاند. آنگارو لهوم ۳، با ترکیب روایح مرکباتی، گشنیز، لاوندر، رز، گل برف، شمعدانی، سدر، نعنا هندی، مشک، چوب صندل سفید، یاس، خزه درخت بلوط، خس خس و سالویا، ترکیبی گرم و در عین حال، شاد را برای آقایان جوان یا در اوایل میانسالی فراهم کرد تا لطافت گل‌ها و گیاهان موجود در آن، حس زیبای حضور در یک باغ گل تازه را برای آنها و اطرافیان‌شان ایجاد کند. 

۱۱٫ آرماف بلو هوم

آرماف بلو هوم

یک عطر خنک در گروه بویایی معطر فوژه که با ترکیبات جادویی خود می‌تواند هرکسی را در روزهای گرم سال شگفت‌زده بکند. این عطر، نت آغازین خود را با ترکیب روایح مرکباتی مانند ترنج، انواع لیمو و نارنگی در کنار بهارنارنج شروع می‌کند تا از همان ابتدای کار، خنکای ترش و شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد. در نت میانی با ترکیب روایح لاوندر، رزماری، یاس و جوز هندی، سعی در ایجاد تعادل در تلخی و شیرینی کرده است تا شما بتوانید بدون هیچ سردردی در تمام طول روز از آن استفاده کنید. بلو هوم در نت پایانی هم به‌خوبی از پس ترکیب روایح وانیل، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر و نعنا هندی برآمده است تا درنهایت، عطری با ماندگاری و پخش بوی مناسب را معرفی کند.

۱۲٫ آرماف ونتاتا پور هوم

آرماف ونتاتا پور هوم

یک عطر چوبی معطر از برند آرماف که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار عطرهای مردانه شد و با خنکای معتدل خود توانست جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای پرطرفدار مردانه در روزهای گرم سال باز کند. این عطر در نت آغازین خود از ترکیب روایح گریپ‌فروت، نارنگی ماندارین و لیمو ترش استفاده کرد است تا نت ابتدایی را با یک ترکیب خنک و البته ترش و شیرین میوه‌ای، در اختیار شما قرار بدهد. ونتاتا پور هوم در نت میانی خود با ترکیب نعنا هندی، ‌خس خس، شمعدانی و لاوندر، کارش را ادامه داده است تا بتواند تعادل گرمی و خنکی را در این عطر مردانه ارزان برای ایجاد ماندگاری و پخش بوی بیشتر حفظ کند. در نت پایانی هم رایحه سدر و کهربا در کنار روایح چوبی جای گرفته‌اند تا شما درنهایت با عطری خاص،‌ پرشور و جوان‌پسند برای حضور در مناسبت‌های نیمه‌رسمی،‌ محیط‌های کاری یا مهمانی‌های دوستانه خود مواجه باشید. 

۱۳٫ جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک، ادکلن مردانه خوشبو ارزان با ماندگاری بالا و قیمت مناسب و یک عطر انگلیسی پرطرفدار است که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار عطرهای خنک مردانه شد! جگوار کلاسیک بلک،‌ در گروه شرقی فوژه قرار می‌گیرد. این عطر،‌ نت آغازین خود را با ترکیب روایح سیب،‌ نارنگی ماندارین و پرتقال شروع می‌کند. در نت میانی به ترکیب روایحی مانند شمعدانی،‌ هل، چای، آب دریا و مشک می‌‌رسد و در نهایت، نت پایانی را با ترکیباتی مانند دانه تونکا،‌ خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، مشک و سدر تمام می‌کند تا در عین خنکی بتواند شیرینی و ماندگاری مطلوبی هم برای شما داشته باشد. این عطر برای استفاده در روزهای گرم بهاری و تابستانی به آقایانی که به‌صورت روزانه از عطر استفاده می‌کنند،‌ توصیه می‌شود. مهمانی‌های خودمانی و دوستانه هم می‌توانند زمان مناسبی برای استفاده از جگوار کلاسیک بلک باشند. 

۱۴٫ پاکورابان وان میلیون کولون

پاکورابان وان میلیون کولون

اگر به دنبال خريد ادكلن مردانه ارزان با ماندگاری بالا هستید، وان میلیون کولون،‌ عطری شناخته‌شده از برند اسپانیایی پاکورابان است که در سال ۲۰۱۵ به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی شد. این عطر با رایحه دلپذیرِ چوبی ادویه‌ای خود می‌تواند گزینه شیکی برای روزهای گرم سال توسط آقایان جوان و پرشور باشد. ما در نت آغازین وان میلیون با ترکیب روایحی مانند هل،‌ نارنگی ماندارین و آب دریا در کنار روایح مرکباتی مواجه هستیم. در نت میانی، رایحه رز را در کنار دانه سرو کوهی می‌شنویم و در نت پایانی هم با ترکیب دانه تونکا،‌ نعنا هندی و چرم مواجه می‌شویم تا درنهایت،‌ عطری خنک و معتدل با ماندگاری مطلوب را تجربه کرده باشیم. 

۱۵٫ کالوین کلین وان شوک مردانه

کالوین کلین وان شوک مردانه

سی کی وان شوک مردانه از برند کالوین کلین یا همان سی کی وان شاک از دیگر عطرهای نسبتا ارزان‌قیمت اما پرطرفدار است. این عطر گرم در سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای جای گرفت. در نت آغازین وان شوک،‌ روایحی مانند خیار،‌ لاوندر و نارنگی یافا خودنمایی می‌کنند تا از همان ابتدا بتوانند گرمای نت‌های بعدی را تعادل ببخشند. در نت میانی،‌ رایحه فلفل و هل در کنار رایحه ریحان و گل اوسمانتوس جای گرفته‌اند تا بازهم شاهد تعادلی دلپذیر در این ادکلن مردانه خوب و ارزان باشیم. سی کی وان شاک،‌ نت پایانی را با ترکیب تنباکو،‌ مشک، کهربا و نعنا هندی در کنار روایح چوبی به اتمام می‌رساند تا برازندگی نهایی عطر خود را دوچندان کند. تنوع روایح پرشوری که در این عطر قرار دارد، باعث شده است تا بتوان آن را برای آقایان جوان با استایل کژوال و مد روز، مناسب دانست.

سلیقه شما برای عطر مردانه ارزان چگونه است؟

شما هم از آن دسته مردانی هستید که همیشه به استایل معطر خود اهمیت می دهید و هرگز حاضر نیستید عطر را از اکسسوری شخصی خود حذف کنید؟ انتخاب شما برای عطر مردانه چیست؟ آیا عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم، مورد پسند شما هستند؟ به نظر شما ارزانترین ادکلن مردانه که کیفیت و ماندگاری مطلوب داشته باشد، کدام است؟ برای خرید اینترنتی عطر مردانه ارزان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ نظرات خود را در بخش کامنت کاربران با ما به اشتراک بگذارید و بگویید کدام ادکلن مردانه با قیمت ارزان انتخاب نهایی شماست.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 216 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.