دواک معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان - دواک

معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۸ ماه پیش
اشتراک گذاری :






اگر استفاده از عطرها جزو استایل روزانه زمستانی شما است یا به ‌هیچ عنوان دوست ندارید که بدون افشاندن یک عطر خاص در مهمانی‌های شبانه زمستانی شرکت کنید، بهتر است با پرطرفدارترین، خاطره‌انگیزترین و خاص‌ترین عطرهای گرم مردانه آشنا باشید تا با کمک آنها بتوانید به خوبی در تمام جمع‌هایی که حضور دارید، بدرخشید. در ادامه این مقاله،‌ با این گروه از عطرها بیشتر آشنا خواهید شد، بنابراین با معرفی عطر مردانه زمستانه با ما همراه باشید.

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف جزو برندهای هلندی است که در دهه‌های اخیر،‌ عطرهای مقبولی مانند اسپایس بمب را روانه بازار کرده است. اسپایس بمب در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و در گروه عطرهای گرم مردانه و با رایحه چوبی ادویه‌ای جای گرفت. این عطر در نت آغازین خود،‌ روایح گریپ فروت، ترنج، فلفل صورتی و لامی را در کنار یکدیگر قرار داده است تا در همان ابتدای کار، تعادل شگفت‌انگیزی را ایجاد کند. در نت میانی،‌ ما با ترکیب دلپذیر روایحی مانند دارچین، فلفل قرمز شیرین و زعفران مواجه هستیم تا گرمای دل‌نشینی را در سردترین روزهای سال از اسپایس بمب بگیریم. درنهایت هم نت پایانی این عطر با ترکیب روایح تنباکو،‌ خس‌خس و چرم به پایان می‌رسند تا ما با یک عطر کاملا شیک و باکلاس مردانه روبرو باشیم. این عطر برای استفاده در مهمانی‌های خاص یا مراسم عاشقانه، بسیار مناسب است و می‌تواند به خوبی در هوای سرد، خودنمایی کند.

دیویدف زینو

دیویدف زینو

دیویدف زینو یک عطر گرم سوئیسی است که در سال ۱۹۹۸ به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفت. این عطر در هر نت خود، ‌۴ رایحه را جای داده است تا بتواند علاوه بر ایجاد تعادل در گرمی و شیرینی نهایی، ماندگاری و پخش بوی مناسبی را هم برای مخاطبان خود داشته باشد. ترنج، لاوندر، سالویا و اقاقیای برزیلی، نت‌های ابتدایی زینو را تشکیل می‌دهند. در نت میانی، رایحه رز و شمعدانی در کنار گل برف و یاس خودنمایی می‌کنند. در نت پایانی هم ترکیب نوستالژی و خاص‌پسندی مانند وانیل، چوب صندل سفید، سدر و نعنا هندی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا در نهایت،‌ ما با یک عطر تمام عیار مردانه و همراه با تلخی و گرمی باوقاری مواجه باشیم. اگر اهل استایل کلاسیک و رسمی هستید، انتخاب دیویدف زینو می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای شما باشد.

آمواج دلایبرری کالکشن اوپوس ۷

آمواج دلایبرری کالکشن اوپوس 7

آمواج یا آمواژ اوپوس ۷، جزو عطرهای گرم مردانه و محصول سال ۲۰۱۳ از کشور عمان است. این عطر هم مانند بسیاری از عطرهای دیگر آمواج، یک عطر معطر گیاهی است که ترکیب متنوعی از ادویه‌ها و گیاهان را در خود جای داده است. روایحی مانند گوستوس، جوز هندی، فلفل صورتی، هل، چوب صندل سفید،‌ چرم، مشک، کهربا، نعنا هندی، صمغ کندر، صمغ گالبانیوم و عود در آمواج اوپوس ۷ در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا بتوانند عطری گرم و با ماندگاری و پخش بوی بسیار مناسب را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر قصد استفاده از این عطر در فضای بسته را دارید، بهتر است یکی دو ساعت قبل از مراسم، آن را روی لباس یا پوست‌تان اسپری کنید اما اگر می‌خواهید در فضای آزاد از آن بهره ببرید، قطعا هر زمانی که آن را روی پوست و لباس‌ خود اسپری کنید، بازخوردهای مثبتی نسبت به خط بو و ماندگاری آن دریافت خواهید کرد.

لالیک انکر نویر ال اکستریم

لالیک انکر نویر ال اکستریم

لالیک مشکی اکستریم، عطری گرم، چوبی و معطر است که از سال ۲۰۱۵ و به عنوان یک عطر فرانسوی روانه بازار شد و خیلی سریع توانست تا جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای گرم زمستانی به خود اختصاص بدهد. ترنج، سرو و لامی،‌ روایح نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. در نت میانی انکر نویر اکستریم،‌ روایح دودی در کنار خس خس و ریشه زنبق جای گرفته‌اند و نت پایانی هم رایحه چوب صندل سفید و لوبان را در کنار نعنای هندی جای داده است. ترکیب این روایح باعث شده‌اند تا افراد طرفدار روایح چوبی، به‌سادگی به سمت استفاده از لالیک مشکی اکستریم تمایل پیدا بکنند. ماندگاری مناسب این عطر باعث می‌شود که شما بتوانید آن را به انتخاب خوبی برای استفاده روزانه بدل کنید. از طرف دیگر، قرار گرفتن روایح چوبی و دودی در کنار یکدیگر، کاری می‌کند تا شما پس از افشاندن آن روی پوست یا لباس‌تان، حس زیبای قدم زدن در کنار چوب‌های نیم‌سوخته لب دریا را تجربه را تجربه کنید.

دولچه گابانا د وان رویال نایت لیل ملکی

دولچه گابانا د وان رویال نایت لیل ملکی

لیل ملکی یک عطر ایتالیایی اصیل با طبع گرم و در گروه بویایی شرقی چوبی که از سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و با رایحه دلنشین و آرامش‌بخش خود توانست بازار عطرهای گرم مردانه را تحت تاثیر قرار بدهد! رایحه هل و ریحان در نت آغازین این عطر، شیرینی معطری به مشام می‌رسانند. رایحه جوز هندی و برگ درخت گلابی در نت میانی،‌ معجزه وقار مردانه این عطر را به رخ می‌کشند. قرار گرفتن رایحه لابدانیوم، چوب صندل سفید،‌ کهربا و سدر در نت پایانی هم، گرمای لذت‌بخش و ماندگاری خاطره‌انگیزی به رویال نایت لیل می‌دهند تا نایت لیل ملکی بتواند در میان عطرهای مناسب برای مراسم و مناسبت‌های خاص و عاشقانه، یکه‌تازی کند. اگر می‌خواهید در یک قرار عاشقانه زمستانی حاضر شوید،‌ می‌توانید به سادگی روی این عطر حساب ویژه‌ای باز کنید!

جسوس دل پوزو هالووین من ایکس

جسوس دل پوزو هالووین من ایکس

جسوس یا خسوس هالووین، یک عطر اسپانیایی بسیار پرطرفدار و محصول سال ۲۰۱۹ است. این عطر گرم مردانه در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد و در نت‌های مختلف خود،‌ ترکیب متنوعی از رایحه ادویه‌ها، گیاهان و عصاره‌های دودی یا چوبی را جای داده است. رایحه لیمو ترش در نت آغازین این عطر در کنار روایح هل و لاوندر قرار گرفته تا شروع دل پوزو هالووین، شروعی دل‌انگیز و ملایم باشد. در نت میانی،‌ روایح دارچین، ویسکی، قهوه و چرم در کنار روایح معدنی جای گرفته‌اند تا تلخی شیکی به این ادکلن مردانه بدهند. نت پایانی هم با قرار دادن رایحه دانه تونکا و کهربا در کنار روایح دودی، وقار و کلاس ویژه‌ای به هالووین من ایکس بخشیده است. این عطر برای آقایان جوان پرشور و استفاده روزانه در روزهای سرد پاییزی و زمستانی، بسیار مناسب است. خسوس هالووین یکی از مناسب ترین انتخاب ها در میان ادکلن های مردانه فصل سرد است.

آزارو پور هوم

آزارو پور هوم

آزارو پور هوم مردانه، یکی از محبوب‌ترین عطرهای گرم مردانه در دهه‌های اخیر بوده است. این عطر فرانسوی با رایحه معطر فوژه خود در سال ۱۹۷۸ رونمایی شد و به دلیل تنوع بسیار زیاد روایح موجود در آن، به شدت مورد استقبال طیف وسیعی از آقایان سخت‌پسند قرار گرفت. روایحی مانند لیمو ترش، ترنج، لاوندر، زنبق، زیره،‌ ریحان، هل، چوب صندل سفید، سدر،‌ نعنا هندی، خس خس، دانه تونکا، مشک، ‌چرم، ‌کهربا، دانه سرو کوهی، سالویا، رازیانه و خزه درخت بلوط در این عطر خودنمایی می‌کنند. آزارو پور هوم، عطری باوقار و با روایح نوستالژی است که تقریبا می‌تواند نظر تمام آقایان در تمام سنین را به خود جلب کند. اگر اهل استایل کلاسیک هستید یا می‌خواهید در مراسم و مناسبت‌های مختلف،‌ کمی خاص و رسمی به نظر برسید،‌ انتخاب این عطر می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای شما باشد.

 

آمواج اپیک مردانه

آمواج اپیک مردانه

آمواج اپیک یا همان آمواژ ایپیک مردانه،‌ عطری گرم و محصول سال ۲۰۰۸ عمان است. این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد و مانند بسیاری از عطرهای آمواج،‌ تنوعی از روایح ادویه‌ای، چوبی و دودی در آن خودنمایی می‌کنند. در نت آغازین اپیک مردانه، روایح جوز، هل، فلفل صورتی، زیره، زعفران و صمغ کندر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت میانی، تنها ۲ رایحه شمعدانی و صمغ درختچه مر با یکدیگر ترکیب شده‌اند. این در حالی است که نت پایانی، کمی مفصل‌تر و با روایح بیشتری به اتمام می‌رسد. آمواج اپیک مردانه در نت نهایی خود،‌ تنوعی از روایحی مانند چوب صندل سفید، چرم،‌ مشک، سدر، نعنا هندی،‌ بوته وحشی جاوی، فیبر بیدستران و عود که در عطرهای عودی مردانه موجود است را در کنار روایح دودی گنجانده است تا بتواند شگفت‌انگیزترین و جادویی‌ترین عطر گرم مردانه را برای خاص‌پسندترین آقایان در بازار داشته باشد.

بنتلی ابسولوت

بنتلی ابسولوت

بنتلی ابسولوت جزو عطرهای انگلیسی و گرم مردانه است که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. این عطر که در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد،‌ با گرمی و تلخی ملایم خود حس دلپذیری را در روزهای سرد سال به مخاطبش القا می‌کند. در نت آغازین این عطر، رایحه زنجبیل در کنار فلفل صورتی جای گرفته است تا شما حدود ۱۰ دقیقه پس از اسپری کردن آن روی پوست یا لباس‌تان، نت جادویی و البته ملایم ادویه‌ها را حس کنید. در نت میانی، روایحی مانند چوب صندل سفید،‌ صمغ کندر و پاپیروس در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند تا وقار مردانه و شیکیِ خاصی به بنتلی ابسولوت ببخشند. نت نهایی هم از ترکیب روایح کهربا، سدر،‌ عود و خزه درخت بلوط تشکیل شده است تا شما با جادویی از روایح کلاسیک که جزء عطرهای کلاسیک مردانه است مواجه شوید. این عطر برای استفاده روزانه یا استفاده در فضاهای سرپوشیده در روزهای سرد سال،‌ بسیار مناسب خواهد بود.

دیویدوف لیدر بلند

دیویدوف لیدر بلند

مدل لیدر بلند از دیویدوف، عطری یونی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و در میان ادکلن های مردانه زمستانی در گروه عطرهای گرم جای گرفت. این عطر با رایحه چرمی خود، طرفداران زیادی هم در میان آقایان و هم در میان خانم‌ها دارد. لیدر بلند، تنها از ۲ رایحه در هر نت تشکیل شده است و درنهایت،‌ با ترکیب ۵ رایحه مختلف، جادویی شگفت‌انگیز را به رخ همگان می‌کشد. رایحه فلفل و زعفران در نت آغازین؛ رز و کهربا در نت میانی و زعفران و پاپیروس در نت پایانی، چنان با ظرافت و لطافت در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا دیویدوف لیدر بلند را به رویایی خاطره‌انگیز برای شما بدل کنند. این عطر برای استفاده در مناسبت‌های عاشقانه یا مراسم و مهمانی‌های دوستانه و صمیمی، بسیار مناسب است.

نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها درمیان بگذارید و بگویید کدام یک از عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم برای زمستان انتخاب شماست؟ تجربه استفاده کدام یک از آنها را دارید؟ ادکلن مردانه زمستانی دیگری برای زمستان به ما پیشنهاد دهید.


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.