دواک عطر کلاب دِ  نویت اینتنس مردانه آرماف : علت هایپ شدن آن چیست؟ - دواک

عطر کلاب دِ  نویت اینتنس مردانه آرماف : علت هایپ شدن آن چیست؟

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۱ سال پیش
اشتراک گذاری :






در این مقاله خواهید خواند :عبارت اختصاری CDNIMبوی خوش عطر CDNIM

من یک فرد ساده‌ام؛ وقتی مگاهایپ را‌ می‌بینم، سعی‌ می‌کنم درکش کنم. به‌نظرم هر کسی که عاشق عطرهای مردانه است‌ می‌داند عبارت اختصاری CDNIM در بین عطرسازها چه معنایی دارد. این عبارت اختصاری مخفف «عطر کلاب دی نویت اینتنس مردانه» است.

شهرت جهانی این عطر به بحثی سه‌ساله و دائمی بر‌ می‌گردد – آیا عطر CDNIM ۳۰ تا ۴۰ دلار‌ می‌ارزد، یا آیا بهتر نیست که یک عطر واقعی اونتوس کرید را بخریم و ۱۰ برابر بیشتر خرج کنیم؟
راستش را بخواهید، تصمیم نداشتم این دو عطر را بطور مقایسه‌ای آنالیز کنم (و همینطور هیچ آنالیز دسته‌ای انجام دهم) – هیچ‌کس‌ نمی‌تواند نظرات این صدها دارندهٔ عطر را در اینترنت بخواند. تصمیم داشتم در بطری‌ای مشکی‌رنگ که با کریستال تزئین شده، این عطر زیرپوستی را جداگانه داوری کنم و نظر داوری جداگانه‌ای از آن بنویسم.

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

کارخانه استرلینگ پارفیوم بخشی از پارک سرمایه‌گذاری دوبی است که تأسیساتش در سال تا ۱۲۵ میلیون محصول تولید‌ می‌کنند، و عطرهایی برای برندهای ویژه خودشان نظیر آرماف، آرماف نیش، استیارا، فلاویا، کاسمو دیزاینز، هاوکس، عود و عطر حمیدی، جِنی گلو، اوروس پرفیوم، و برندهای دیگر‌ می‌سازند.

جدا از پرفیوم‌ها و عطرهای گل، کارخانه استرلینگ پرفیوم خوشبوکننده، کرم و لوسیون، صابون و ژل‌های دوش، کرم تالک و محصولات ضدعفونی‌کننده، شامپو و … را نیز تولید‌ می‌کند.

بیشتر تولیدات استرلینگ روی کپی‌برداری از ترِندهای عطرسازی موفق تمرکز دارد. مثلاً، در بین عطرهای کاسمو دیزاینز،عطرهایی هستند که آنها را “۳۱۳ Man You Are The Best and Black Afgan” ‌ می‌نامند، و  در کلکسیون جِنی گلو پرفیوم‌هایی به نام wood sage and sea salt، و عطر Lime، Basil و Mandarine وجود دارد. احتمالاً این نام‌ها را از لاین عطر های جو مالون‌ می‌شناسید.

لاین عطر های جو مالون‌

پس، عطر CDNIM چه بویی‌ می‌دهد؟ این عطر بوی لیموترش آبدار‌ می‌دهد – به تازگی عصارهٔ لیموترش، قدرتمند، کمی زننده و فوق‌العاده اسیدی – موهیتویی با برگ‌های کشمش سیاه به جای نعناع. جریانی جداگانه با رنگ روشن و شفاف و با شیرینی میوه ایجاد‌ می‌کند که مزهٔ آبمیوه، شکر و رطوبت (برش‌های آناناس و سیب‌های سبز) را به عطر‌ می‌افزاید. علاوه بر تازگی جذاب و غنی آن، ته‌رنگ خاکستری عجیب‌وغریب فوژه کم‌کم ظاهر‌ می‌شود، بوی عنبر و چوب سدر و کمی بوی تنباکو و سایه‌‌رنگ‌هایی از روغنی-چوبی دارد. این عطر به‌طرز خیره‌کننده‌ای درخشان است و همزمان ابر مات خاکستری‌ و سبزرنگ را به تصویر‌ می‌کشد.

رایحهٔ سیب‌لیموی سبز با بوم چرم نسبتاً زننده، ترش‌مزه و عجیب (ایزوبوتیل کوئینولین) و با سایه‌رنگی از لاستیک دارویی توأم است. شیرینی‌اش تقریباً پدیدار، ابر خاکستری-سبزرنگ‌اش بزرگ و تبدیل به ته‌مایهٔ اصلی‌اش‌ می‌شود – محبوبترین مولکول‌های عطرسازی، در کنار نعناع هندی، به‌تدریج ظاهر‌ می‌شوند.

CDNIM

راز های دیگر عطر پرفروش CDNIM در ساختار تازه و قابل اطمینان‌اش نیست که سبب نشئگی هر مرد جوان و قدرتمندی‌ می‌شود، بلکه درنحوهٔ ایجاد آن بوی زیرپوستی‌اش نهفته است. هایپی که پرفیوم‌ها ایجاد‌ می‌کنند مشهورتر و گران‌قیمت‌تر است.

مشتریان خیلی بیشتری نیز هستند که وقتی خودشان را با بهترین‌ها مقایسه‌ می‌کنند‌ می‌خواهند موفق باشند، ثروتمند شوند، بهتر از قبل باشند، و زیباتر و خوش‌تیپ‌تر باشند.

عطر CDNIM برای آنهایی است که‌ می‌خواهند بهترین باشند، ولی وقتشان را صرف این‌ می‌کنند که خصوصیات ظاهری دیگران را تقلید کنند. آنها را محکوم‌شان نکنید، برندهای عطرسازی هم همین کار را‌ می‌کنند.

در بین عطرهای مردانه امروزی که از تازگی آناناس-لیمو تا تیرگی عصارهٔ عنبر، نعناع هندی و چرم شکل‌ می‌گیرند، گزینه‌های بهتری برای خودم پیدا کرده‌ام. این سه عطر حس شادمانی‌ بیشتری به من‌ می‌دهند  (عطر نعناع سبز-کوئینولین سوتوسوپرا کال فراگرانز، عطر لایت میوه ای چرمی تایم تو تارگت مینت، و عطر ترکیبی آناناس-عنبر هاسیویت نیشان). شاید شما جور دیگری از آن لذت ببرید.

نویسنده مطلب Sergey Borisov ترجمه توسط عطرافشان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : معرفی عطر تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.