دواک عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها - دواک

عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۱۰ ماه پیش
اشتراک گذاری :






در این مقاله خواهید خواند :انتخاب عطر پاییزی مردانهلیست عطر های پاییزی

برخی از آقایان گمان می‌کنند که هرچه از عطرهای تندوتیزتری استفاده کنند، می‌توانند تاثیرگذاری بیشتری بر اطرافیان خودشان داشته باشند! این درحالی است که عطرهای تند و بیش از اندازه گرم یا شیرین مردانه برای حضور در مراسمات رسمی، آن هم در فضاهای باز، طراحی شده‌اند. بنابراین اگر استفاده از عطرها جزو استایل روزانه شماست یا می‌خواهید در فضاهای سربسته یا سر قرارهای رمانتیک پاییزی حاضر شوید، باید بدانید که کدام عطر می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد تا شخصیت برازنده‌ای را از شما در ذهن طرف مقابل به‌وجود بیاورد. کمپانی‌های مختلف عطرسازی در سراسر جهان، از فرانسه و ایتالیا تا هلند و آمریکا، در سال‌های اخیر با تمام قدرت تلاش کرده‌اند که متفاوت‌ترین عطرهای گرم و شگفت‌انگیز مردانه را برای روزهای سرد سال روانه بازار کنند تا بتوانند جامعه مخاطب خودشان را با هر سلیقه‌ و تیپ شخصیتی راضی نگه دارند. حالا اگر هنوز هم در انتخاب عطر پاییزی تردید دارید، به شما توصیه می‌کنیم که نگاهی به ادامه این مقاله بیندازید تا بدانید کدام عطر می‌تواند سازگاری بیشتری با شرایط و روحیات شما داشته باشد.

۱٫ پرادا لونا روسا بلک

پرادا لونا روسا بلک

پرادا در سال ۲۰۱۸ با تولید این عطر گرم توانست نظر بسیاری از آقایان طرفدار عطرهای ایتالیایی را به خود جلب کند. رایحه شرقی و چوبی لونا روسا بلک، نقطه قوت این عطر برای جلب نظر مخاطب بود. کمپانی پرادا به‌خوبی می‌دانست که ترکیب رایحه‌های تلخ و تند با رایحه‌های گل‌فام و میوه‌ای می‌تواند آمیزه‌ای شگفت‌انگیز و مردانه برای عطرهای پاییزی خلق کند. به همین دلیل هم با قرار دادن رایحه ترنج در کنار سنبل ختایی، نعناع، ‌دانه تونکا، مشک و کهربا نهایتا عطری دلفریب را روانه بازار کرد تا این عطر بتواند علاوه بر القای حس گرما به شما، تصوری از خنکای باد پاییزی را هم در ذهنتان ایجاد کند. این عطر گزینه مناسبی برای مراسمات نیمه‌رسمی یا قرارهای کاری است و سریعا می‌تواند تصور خوشایندی از شما در ذهن مخاطب به‌وجود بیاورد.

۲٫ پاکورابان وان میلیون لاکی

پاکورابان وان میلیون لاکی

شاید بتوان این عطر را در سه کلمه خلاص کرد: اصیل، لوکس و خیره‌کننده! پاکورابان، برندی اسپانیایی است که طرفداران خاص خودش را در جهان عطرها دارد. این کمپانی در سال ۲۰۱۸ با عرضه «وان میلیون لاکی» به بازار عطرهای پاییزی مردانه توانست قدرت و جسارتش را در ترکیب روایح مختلف به رخ همگان بکشد. پاکورابان با کنار هم قرار دادن رایحه‌هایی مانند آلو، گریپ‌فروت، فندق، سدر، نعناع، عسل،‌ چوب کشمیر و یاس،‌ عطری معتدل و با نت نهایی چوبی را روانه بازار کرد تا بتواند سریعا نظر آقایانی با سلیقه متفاوت را به خود جلب کند. پخش بوی مناسب و آزاد شدن رایحه لیمو، عسل و چوب کشمیر در ساعات مختلف استفاده از عطر چیزی است که بیشتر طرفداران این عطر، آن را جزو نقاط قوتش مطرح می‌کنند. این عطر برای استفاده روزانه در پاییز (خصوصا در محل کار) توصیه می‌شود.

۳٫ جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

عطری گرم با پخش و ماندگاری بوی قابل قبول! «استرانگر ویت یو» از سال ۲۰۱۷ و به‌عنوان عطری گرم و پاییزی سر از قفسه فروشگاه‌های لوکس عرضه عطر و ادکلن در سراسر جهان درآورد. این عطر به دلیل نت‌های گرم و شیرینی که در خود جای داده است، می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی، مهمانی‌های فضای باز یا حضور در قرارهای عاشقانه پاییزی و زمستانی باشد. اگر به‌عنوان یک آقا عاشق عطر تند‌و‌تیز و البته لذت‌بخش ادویه‌ها هستید، در خریدن «استرانگر ویت یو» شک نکنید. قرار گرفتن رایحه فلفل و هل در کنار آناناس، طالبی، وانیل و سدر، ترکیبی مرموز و ماندگار برای این عطر خلق کرده است تا بتواند نظر آقایان سخت‌پسند را به‌خوبی جلب کند.

۴٫ کرید اونتوس

کرید اونتوس

اگر جزو مردان لوکس‌پسند و با سلیقه‌ای خاص و متفاوت هستید، در انتخاب این عطر تردیدی نداشته باشید. «کرید اونتوس» بعد از ۱۰ سال حضور در بازار عطرهای مردانه هنوز هم می‌تواند با بسیاری از عطرهای جدید و به‌روز در این صنعت رقابت کند و همچنان جایگاه خاص خودش را در میان عطرهای برتر جهان داشته باشد. این عطر فرانسوی که از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک عطر لوکس مردانه شناخته شد، ترکیبی از رایحه‌های ترنج، سیب، آناناس، یاس، رز، نعناع، وانیل، عنبر و مشک را در خود جای داده است تا بتواند انتخاب بسیار کم‌رقیبی برای مهمانی‌های رسمی و قرارهای خاص عاشقانه‌تان باشد. نقطه قوت این عطر، استفاده از عناصر طبیعی به‌جای عناصر شیمیایی است که همین مساله بر افزایش قدرت و پخش بوی آن تاثیر قابل توجهی گذاشته است. گرمی، شیرینی و خنک روایح مختلف این عطر هم باعث شده که شما بتوانید بدون دغدغه و برای ساعت‌های طولانی در فضاهای سرپوشیده از آن استفاده کنید و اصلا حس سردرد بعضی از عطرهای گرم و شیرین به سراغ‌تان نیاید.

۵٫ جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

رایحه گرم و معطر چوبی این مدل از جیورجیو آرمانی از سال ۲۰۱۸ تا کنون دل بسیاری از طرفداران این برند ایتالیایی را ربوده است! جیورجیو آرمانی تنها با ترکیب چهار رایحه اصلی برای تولید «آکوا دی جیو ابسولو»، جسارت بزرگی به خرج داد و البته قدرت خود را هم در ترکیب مناسب روایح ساده به رخ بسیاری از کمپانی‌های تولید عطر و تسترهای برجسته این صنعت کشید. رایحه میوه‌ها،‌ چوب، آب دریا و نعناع هندی، چهار رایحه مورد استفاده در این عطر خاص مردانه هستند که علاوه بر گرمی متعادل، حس خنکای پاییزی را هم به مخاطب خود القا می‌کنند. پخش و ماندگاری بوی مطلوب این عطر جزو نقاط قوتش محسوب می‌شود. عطر چوب باران‌زده در ترکیب با مرکبات باعث شده است تا «دی جیو ابسولو» جزو نوستالژی‌ترین عطرهای پاییزی برای قرارهای عاشقانه شما باشد. ضمن این‌که گرمای معتدل این عطر آن را به گزینه قابل قبولی برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

۶٫ ژان پل گوتیر (گوتیه اولترا میل)

ژان پل گوتیر (گوتیه اولترا میل)

اولترا میل جزو عطرهای لوکس مردانه از برند ژان پل گوتیه است. این برند فرانسوی از سال ۲۰۱۵ «اولترا میل» را روانه بازار کرد تا این عطر بتواند نظر بسیاری از آقایان جوان و شیک‌پسند در رایحه را جذب کند. قدرت و گرمای شرقی این عطر به حدی مطلوب است که توصیه می‌شود آقایان جوان حتما در قرارهای خاص کاری یا عاشقانه خودشان از آن استفاده کنند تا بتوانند تاثیرگذاری مثبتی بر مخاطبشان داشته باشند. ترکیب رایحه‌های ترنج و گلابی، دارچین و زیره، کهربا و سدر، و وانیل و نعناع در کنار لاوندر و لیموترش، آمیزه‌ای خارق‌العاده بسیار مرموز و سحرآمیز برای این عطر فراهم کرده است تا هیچ کس نتواند بعد از شنیدن بوی آن دست رد سینه‌اش بزند. شیرینی متعادل این ادکلن پاییزی مردانه هم می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که قصد استفاده روزانه از آن را دارند.

۷٫ ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

ویکتور اند رولف، برندی شناخته‌شده در هلند است که از سال ۲۰۱۲ و با عرضه اسپایس بمب در بازار عطرهای گرم مردانه واقعا مثل بمب صدا کرد و باعث شد تا عطر چوبی و ادویه‌ای خاصی که روانه بازار کرده است، بسیاری از آقایان خاص‌پسند را حیرت‌زده کند. اسپایس بمب با جسارت خاص سازنده‌اش، ترکیبی از روایح مختلف مانند فلفل، ‌ترنج، دارچین و زعفران را در کنار تنباکو و چرم قرار داده است تا بتواند به‌خوبی نظر آقایان جسور و با قدرت ریسک‌پذیری بالا را به سمت خود جذب کند. عطر تنباکوی ملایمی که در «اسپایس بمب» وجود دارد، حس خوشایندی در روزهای سرد پاییزی به شما می‌دهد. تعادل شیرینی، گرمی و خنکای موجود در این عطر هم آن را به عطری همه‌پسند برای تمامی سنین و تمامی مراسمات و مناسبت‌های رسمی و نیمه‌رسمی تبدیل کرده است. اگر در یک عصر خنک و دلنشین پاییزی، قرار عاشقانه‌ای داشتید، حتما از این عطر استفاده کنید تا باعث تقویت حس آرامش و اعتماد در طرف مقابلتان شوید.

۸٫ بوتگا ونتا پور هوم پارفوم

بوتگا ونتا پور هوم پارفوم

عطرهای ایتالیایی همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. از طرف دیگر عطرهایی با نت‌های چرمی و ادویه‌ای هم همیشه می‌توانند نظر بسیاری از آقایان پُرشور در سنین جوانی و میانسالی را به خود جلب کنند. حالا اگر هم طرفدار یک عطر ایتالیایی اصیل هستید و هم رایحه‌هایی تندوتیز را می‌پسندید، در انتخاب ادکلن مردانه «بوتگا ونتا پور هوم پارفوم» شک نکنید. شاید این عطر گرم که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد،‌ در نت‌های آغازین کمی تند و بیش از اندازه گرم به نظر برسد، اما اگر فقط چند دقیقه به آن فرصت دهید، با شنیدن عطر نت‌های میانی و پایانی شگفت‌زده و مجذوب خواهید شد. تندی و گرمای نت آغازین عطر از ترکیب رایحه هل و سدر به‌وجود آمده است، درحالی که نت‌های میانی و پایانی با ترکیب روایح ملایم‌تری مانند فلفل قرمز شیرین، درخت نراد، دانه تونکا، لابدانیوم و چرم نهایتا حس خوشایندی را به شما می‌دهند. این عطر بیشتر برای طرفداران رایحه‌هایی مانند چرم و دود مناسب است و می‌تواند به‌صورت روزانه یا در مناسبت‌های نیمه‌رسمی استفاده شود.

۹٫ ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

یک عطر فرانسوی و لوکس دیگر از برند ایو سن لورن که شاهکاری از ترکیب روایح گرم و خنک را در خود جای داده است. این عطر پاییزی مردانه با رایحه دل‌انگیز و سحرآمیزش می‌تواند هر فردی را ساعت‌ها جذب شما و انتخاب برازنده‌تان کند. پخش بوی مناسب و ماندگاری قابل توجه وای ادو پرفیوم از ویژگی‌های بی‌نظیر آن است. زمانی که رایحه سالویا از نت میانی این عطر در فضا منتشر می‌شود، قدرت یونیک بودن آن را با وضوح برجسته‌ای به رخ می‌کشد و همه آقایان جوان را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. ترکیب عطر دودی‌‌ـ‌گیاهی وای ادو پرفیوم، آن را به عطری مناسب برای مصرف روزانه و قرارهای کاری تبدیل کرده است. کنار هم قرار گرفتن رایحه‌های میوه‌ای، گل‌فام و ادویه‌ای در این عطر کاری کرده است که علاوه بر گرمای متعادل، حس خوشایند خنکای پاییزی را هم با استفاده از «وای ادو پرفیوم» تجربه کنید. این عطر رایحه‌هایی مانند ترنج، زنجبیل، سیب، سالویا، سدر، چوب عنبر، شمعدانی و صمغ کندر را در خود جای داده است تا بتواند به‌راحتی سلیقه آقایان خاص‌پسند را تامین کند.

۱۰٫ دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا

دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا

دولچه گابانا در سال ۲۰۱۹ با تولید عطر «کی بای دولچه گابانا» تاثیر رایحه چوبی معطر را روی طرفدارانش مورد سنجش قرار داد و خیلی سریع متوجه شد که با یک تغییر کوچک در ترکیب عطرهای پاییزی‌اش توانسته است نظر بسیاری از آقایان جوان و پُرشور را به‌خوبی جلب کند. این عطر نت‌های آغازینش را با رایحه مرکبات شروع می‌کند، در نت‌های میانی به رایحه فلفل قرمز شیرین و دانه سرو کوهی می‌رسد و در نهایت هم نت پایانی را با رایحه سدر و نعناع به پایان می‌رساند. ترکیب این نت‌ها توانسته است آمیزه‌ای سرزنده و طراوت‌بخش برای روزهای سرد و بارانی پاییزی خلق کند. آمیزه دلنشین «کی بای دولچه گابانا» این عطر را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرارهای رمانتیک پاییزی تبدیل کرده است. مهمانی‌های خاص و مراسمات رسمی هم موقعیت‌های مناسبی برای استفاده از این عطر دلربا هستند تا شما را به خاطر انتخاب شیکتان مورد تحسین همگان قرار دهند.

 

 

شما برای معرفی عطرهای پاییزی مردانه چه عطرهایی را پیشنهاد می‌کنید؟

نظرات خود را با ما در قسمت کامنت‌ها درمیان بگذارید و بگویید برای خرید عطر گرم مردانه کدام ادکلن پاییزی مردانه را انتخاب می‌کنید؟ تجربه استفاده از کدام یک از عطرهای لیست معرفی عطرهای مردانه پاییزی را دارید؟

کدام رایحه‌ها برای فصل پاییز پیشنهاد می‌شود؟

همانگونه که نوشیدنی های گرم در دمای خنک و یا فصول سرد سال بسیار مطلوب هستند و ما را گرم می کنند، استفاده از رایحه های گرم در فصل پاییز هم می تواند خنکی هوا را بسیار دلچسب تر کند.

رایحه‌های عطر پرادا لونا روسا بلک چیست؟

این عطر گرم با رایحه‌های پرنشاط ترنج و سنبل ختایی شروع می‌شود و با گذر از کومارین و نعناع هندی به شیرینی چوب کهربا می‌‌رسد.

ترکیبات عطر «پاکورابان وان میلیون لاکی» چیست؟

این عطر از ترکیبات متنوع آلو، ترکیبات اوزونیک، گریپ فروت، فندق، یاس، عسل، سدر، چوب کشمیر، خزه درخت بلوط، خس خس، نعناع هندی ساخته شده است.

عطر «جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو» چه ترکیباتی دارد؟

این عطر از ترکیب فلفل صورتی، هل، نعناع، برگ بنفشه،  آناناس، سالویا، خربزه، وانیل، سدر ایجاد شده است.

«کرید اونتوس مردانه» مناسب چه کسانی است؟

این محصول استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر بفرد و رایحه ای کاملا شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال میباشد.

از کجا عطر پاییزی مردانه تخفیف‌دار بخریم؟

عطرافشان عطرهای معرفی شده را به صورت عطر اصل و برند با قیمت های مقرون به صرفه عرضه کرده است. اکثر عطرها در نسخه های اصلی، تستر، سمپل و مینیاتوری به فروش می رسند.

عطرهای گرم بیشتر چه رایحه هایی دارند؟

عطرهای گرم مردانه بیشتر رایحه­ های شرقی چوبی، شرقی ادویه­ ای، معطر ادویه­ ای، چوبی گُلی مشکی، چوبی ادویه­ ای، رایحه­ های معطر، عودی، چرمی، بالزامیکی و زعفرانی دارند.

 


تهیه و گردآوری : ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.