دواک عطر افشان چیست؟ چگونه از اتومایزر استفاده کنیم؟ - دواک

عطر افشان چیست؟ چگونه از اتومایزر استفاده کنیم؟

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۸ ماه پیش
اشتراک گذاری :






آیا تا حالا چیزی درباره اتومایزر (عطر افشان) عطر شنیده‌اید؟ اتومایزر با این هدف طراحی شده است که مایع عطر را به افشانه‌های غبارگونه بسیار ریز تبدیل کند. دلیل مهمی که ضرورت استفاده از اتومایزر (عطر افشان) را به شما نشان می‌دهد، بسیار ساده و واضح است. درواقع این ابزار به شما اجازه می‌دهد که از افشانه‌های عطر محبوبتان استفاده کنید، بدون این‌که حجم زیادی از عطر مایع را استفاده کرده باشید. پس با هر فشار اتومایزر فقط مقدار محدود اما کاملا کاربردی‌ای از عطر را اسپری می‌کنید.

درنتیجه مجموعا عطر افشان کاری می‌کند که مقدار کمتری از عطرتان را مصرف کنید. این ویژگی خصوصا برای کسانی کاربردی‌تر است که زیاد سفر می‌روند یا مثلا می‌خواهند عطر محبوبشان را در محل کار یا موقعیت‌های مختلف همراه با خودشان داشته باشند، اما از سوی دیگر نمی‌خواهند بطری بزرگ عطر را با خود جابه‌جا کنند.

افزون بر همه اینها، عطر افشان عطر دیگر دردسرهای مرتبط با حمل کردن بطری اصلی عطر یا استفاده از آن در جمع را ندارد. شما با این ابزار نه‌تنها می‌توانید از عطر محبوبتان با کیفیت بالایی استفاده کنید، بلکه اطرافیانتان (مثلا در محل کار) ‌به این سادگی متوجه نخواهند شد که شما عطرتان را تجدید کرده‌اید. پس استفاده از اتومایزر را می‌توان روشی خاص، شیک و حساب‌شده برای بهره‌مند شدن از عطرها دانست که حتی رضایتمندی شما از عطرها را هم بیشتر می‌کند.

اتومایزر یا همان عطر افشان یک بطری کوچک همراه با لوله دارد که یک افشانک به‌صورت یکپارچه به قسمت بالایی آن متصل شده است. وقتی افشانک را فشار می‌دهید، اتومایزر بلافاصله حجم بسیار کمی از عطر را برای شما اسپری می‌کند. مهم‌ترین نکته درباره این ابزار این است که به‌صورت هدفمند بسیار کوچک و قابل حمل طراحی شده است. حتی شکل و ساختار طراحی اتومایزرها نیز به گونه‌ای است که فضای بسیار کمی را در کیف شما اشغال می‌کند. این وسیله از نظر اندازه و رنگ‌بندی هم بسیار متنوع است، اما آنچه اتومایزر را از دیگر وسیله‌ها متمایز می‌سازد، افشانک متصل به آن است که فقط مقدار بسیار کمی از عطر را پخش می‌کند.

برای پُر کردن عطر افشان (اتومایزر) باید افشانک را همراه با لوله بیرون بیاورید و سپس عطر دلخواهتان را داخل محفظه کوچک اتومایزر بریزید و بعد دوباره وسیله را ببندید. البته فقط بعضی از مدل‌ها این‌طور عمل می‌کنند و در بیشتر اتومایزرها باید انتهای این وسیله را مستقیما به دهانه بطری عطر متصل کنید و فشار دهید تا عطر وارد اتومایزر شود. بنابراین با توجه به مدل اتومایزرها، روش‌های مختلفی برای پُر کردن این وسیله وجود دارد، اما کلیت ماجرا شبیه به چیزی است که توضیح دادیم.

اتومایزر این امکان را فراهم می‌سازد که عطر دلخواهتان را همیشه همراه با خودتان داشته باشید، درعین‌حال که فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند. با داشتن اتومایزر دیگر ضرورتی ندارد که بطری سنگین عطرها را در کیف همراهتان بگذارید. درواقع به‌راحتی می‌توانید بطری عطر را در خانه رها کنید ولی همچنان عطر محبوبتان را با کیفیت و تازگی زیادی همراه با خود ببرید. این وسیله نه‌تنها برای سفرهای متوالی ایده‌آل است، بلکه دسترسی به کیفیت بالاتری از عطر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. اتومایزر برای به همراه داشتن عطرهای قوی هم گزینه بسیار خوبی است، چون می‌توانید در هر موقعیتی از عطر مورد نظرتان با بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید.

همه نکاتی که توضیح دادیم به شما نشان می‌دهند که اگر واقعا می‌خواهید عطر محبوبتان را همیشه پیش خودتان داشته باشید، حتی یک لحظه هم نباید برای خریدن اتومایزر تردید کنید! این محصول ارزشمند و فوق‌العاده قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد، بدون این‌که ذره‌ای پشیمانی احساس کنید!

 


 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.