دواک طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده خوشمزه و خوش طعم - دواک

پاستا با گوشت چرخ کرده غذایی بی نظیر و خوش طعم است و شما می توانید این غذای فرنگی +متفاوت را در منزل بپزید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. در طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده می توانید از پاستا مدل دار و رب گوجه فرنگی و گوجه فرنگی خرد شده و پیاز و نمک و فلفل استفاده نمایید.

پاستا با سبزیجات و پاستا با گوشت چرخ کرده و پاستا پنه از انواع غذاهایی هستند که به کدبانوهای عزیز پیشنهاد می دهیم برای تنوع در برنامه غذایی شان از پخت این پاستاهای خوش طعم غافل نشوند.

 

مواد لازم

  • رب گوجه فرنگی : ۱ قاشق غذاخوری
  • پاستا مدل دار : ۱ بسته
  • گوجه فرنگی خرد شده : ۳ عدد
  • پیاز رنده شده : ۲ عدد
  • گوشت چرخ کرده : ۳۰۰ گرم
  • فلفل : به میزان لازم
  • نمک : به میزان لازم
  • روغن مایع : به میزان لازم

طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده

یک دوم از پیاز را با نمک و فلفل و گوشت چرخ کرده مخلوط کنید و به خوبی ورز دهید سپس مخلوط گوشتی را به صورت توپ هایی کوچک درست کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده درون تابه مقداری روغن بریزید و گوشت ها را درون روغن سرخ کنید تا رنگ آن ها تغییر کند سپس توپ های گوشتی را از درون تابه بیرون آورید. در این مرحله از دستور تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده باقی مانده پیاز را درون تابه بریزید.

بعد از اینکه پیاز تفت خورد نمک و فلفل و رب و گوجه فرنگی های خرد شده را به آن بیفزایید و بعد از کشیده شدن آب گوجه فرنگی توپ های گوشتی را درون مخلوط پیاز و گوجه فرنگی بریزید و بعد از چند دقیقه حرارت گاز را خاموش کنید.
در مرحله آخر روش پخت پاستا با گوشت چرخ کرده درون قابلمه ای مناسب مقداری نمک و آب بریزید و قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا آب به دمای جوش برسد سپس پاستاهای مدل دار را درون آب جوش بریزید و بعد از اینکه پاستاها نرم شدند آن ها را درون آبکش بریزید.

پاستاهای آبکش شده و سس گوشت چرخ کرده را درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط نمایید.

اکنون نوبت آماده کردن پاستا است، برای این منظور یک سوم قابلمه مناسب را پر آب کرده و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید و بعد از به جوش آمدن حدود ۲ قاشق غذا خوری روغن مایع و مقداری نمک و آویشن را به آب بیفزایید، سپس پاستا را در آب جوش ریخته و در ظرف را ببندید تا پاستا مغز پخت شود، بعد از حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پاستا ها را آبکش کرده و در ظرف سرو بریزید.

در آخر سس قارچ و گوشت را نیز روی آن ریخته و روی آن را با مقداری جعفری خرد شده تزیین کرده و نوش جان کنید.

در این مطلب با طرز تهیه پاستا با گوشت چرخ کرده خوش طعم و لذیذ آشنا شدید که امیدواریم از پخت این غذای بی نظیر نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش پخت انواع پاستا کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 6 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.