دواک تفاوت تستر با خود عطر در چیست ؟ آنچه باید بدانیم - دواک

تفاوت تستر با خود عطر در چیست ؟ آنچه باید بدانیم

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۱ سال پیش
اشتراک گذاری :






به نظر شما تفاوت بین عطرهای برند و تستر عطرها در چیست ؟ این مقاله پاسخ صحیح را ارائه می کند.

آیا تاکنون اندیشیده اید که تفاوت بین عطرهای با برند اوریجینال و تسترهایشان چیست؟ از آنجا که این عنوان واقعا موضوع گسترده ای است، تصمیم گرفتیم که به این سؤال با دقت و بطور ویژه و بدون جستجوی اطلاعات از مجموعه ای از منابع مختلف پاسخ دهیم. 

بسیاری از مشتریان “تسترها” را به عطر اوریجینال ترجیح داده و از آنها لذت می برند زیرا معتقدند که این بوها ماندگارتر و اشباع شده تر هستند. سایر مشتریان ناراضی بوده و اظهار می کنند که “برای چیزی که در بسته بندی اوریجینال نیست” پولی پرداخت نمی کنند. بسیار خوب، حقیقت چیست؟ دقیقا به همین پرسش در زیر پاسخ خواهیم داد. 

حقیقت درباره تسترها و عطرها چیست؟

عقاید و نظریه های بسیاری درباره این موضوع وجود دارد که اگر بخواهیم هر کدام از آنها شرح دهیم، می توانیم کتابی منتشر کنیم. اما هدف ما این نیست. تلاش خواهیم که با ترکیب همه اطلاعاتی که کارشناسان عطر برایتان انتخاب کرده اند، به این سؤال بطور مختصر، دقیق و واضح پاسخ دهیم. 

برای کسب بیشترین اطلاعات درباره این موضوع مبسوط، با سؤالات پرتکرار از سوی مشتریان شروع می کنیم. 

تستر عطر یعنی چه؟ تسترها عطرهای اوریجینالی هستند که اغلب در یک جعبه کارتنی بدون برچسب یا سلفون عرضه می شوند. تسترها غالبا در بزرگترین مجموعه عطر برنددار تولید می شوند. رایجترین بسته بندی استفاده شده ۱۰۰ میلی لیتر است اما ممکن است به شکل ۵۰، ۷۵، ۹۰، ۱۲۵ یا گونه دیگری باشد. منظور از این نوع محصول نشان دادن و عرضه آن رایحه قبل از خریداری در عطرفروشی های بزرگ و مراکز خرید است. معمولا، تسترها برای فروش نیستند، بلکه اغلب در شبکه توزیع و فروش دست به دست می شوند. هر تستر حاوی ۱۰۰% مایع عطر اوریجینال است، که ترکیب آن همانند عطر با بسته بندی رسمی است. 

تستر عطر چگونه تشخیص داده می شود؟

این کار آسانی است. هنگام خرید انلاین عطر، مطمئن شوید که بدرستی خرید می کنید. بسیاری از این محصولات توصیف می شوند که آیا تستر (TESTER) یا محصول بسته رنگ (و سلفون) دارد. تسترها به همان اندازه عطرها ترجیح داده می شوند و می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاههای انلاین عطر بیابید. اگر عطری که خریداری می کنید بدون بسته بندی، کارتن و طراحی بسته بندی بدون برند باشد، احتمال اینکه تستر باشد وجود دارد. عطرهای رسمی بسته بندی برنددار و قیمت متفاوتی دارند، که معمولا بالاتر از قیمت تستر است. 

می دانید سمپل چیست؟ شاید شیشه های برنددار مینیاتوری کوچک را در نظر آورید که با عطر مایع از عطر برند مربوطه پر شده است. اینها نمونه های تبلیغی هستند که بدون هزینه توزیع شده یا برای تست رایحه استفاده می شوند. معمولا، سمپل های کوچک حاوی حدود ۱٫۲ میلی لیتر عطر مایع هستند، برخلاف تسترها که معمولا در شیشه بزرگی همانند خود عطر هستند. سمپل ها تنها به منظور تبلیغ استفاده و فروخته می شوند. این کارکرد فقط یکبار برای حس کردن آن رایحه، و بدست آوردن تصوری از اسانس محصول است. 

از منظر بازاریابی، تفاوت بین عطر و تستر یا تفاوت تستر و ادکلن در بسته بندی شان است. عطر بسته بندی رسمی دارد، ولی تستر نه! تسترها حاوی همان عطر مایع هستند، اما غالبا بدون بسته بندی لوکس و تنها به منظور حمل و نقل به فروش می رسند. گاهی ممکن است تسترها را بدون درب و برچسب عطرهای با بسته بندی رسمی مشاهده کنیم. 

تفاوت ظاهری تستر عطر و عطر اورجینال

ماندگاری هر تستری به اندازه عطر است. ماندگاری عطرها و تسترها یکسان است اما قویا به نحوه نگهداری شان بستگی دارد. اگر آزمایشی انجام دهید و عطر و تستری را بیش از یک ماه بدون درب در کیف تان نگهدارید، تفاوت دوام این دو  را خواهید فهمید. زیرا هنگامی که از عطر مایع خوب نگهداری نکنید شوره می زند، و بنابراین رایحه شدتش را از دست می دهد. هرچند، این نکته بسیار مهم باید روشن شود که هر دو نوع محصول عطر در مکان یکسان با فرمول یکسان رایحه عطرها، حتی در شیشه های همانند ساخته شده اند. تفاوت بین آنها این است که عطر در بسته بندی رسمی عرضه شده و تستر فاقد آن است. برای توضیح بیشتر مقاله “آیا بطری‌های تستر قوی‌تر و ماندگارتر هستند؟” را مطالعه کنید.

 

یکی از مزایای بزرگ خرید تستر عطر قیمت مناسب ترآن است( حداکثر ۱۵% تفاوت قیمت نسبت به عطر اصلی). برندها و عطرهای مشهور جهان رایحه های شگفت انگیزی برای هر سلیقه و سبک تولید می کنند که در بسته بندی لوکس باشکوه ما ارائه می شود. اما آیا پول دادن برای چیزی که دقایقی پس از باز کردن بسته ی خرید جدیدمان به کناری می اندازیم ارزش دارد؟ پاسخ هر کس به این سؤال می تواند متفاوت باشد.

اما هنگامی که عطر جدیدی می خریم و رویه بیرنگ بیرونی (سلفون) را پاره کرده و بسته بندی رنگی درخشان را باز می کنیم، به آرامی افشانک را فشار می دهیم (چند بار)، و نخستین مایع معطر را روی پوست مان اسپری می کنیم، این حس منحصربفردی است. 

امیدواریم که با پاسخ دادن به سؤالات تان و ارائه اطلاعات بیشتر، اکنون شباهتها و تفاوتهای بین عطرهای برند اوریجینال و تسترهایشان را بدانید. اما اجازه دهید خلاصه آنرا تکرار کنم – تسترها و عطرها از عطر یکسان، مایع ۱۰۰% اوریجینال، پر می شوند. تفاوت بین آنها تنها در جعبه ای است که بدست تان می رسند

امیدواریم که این مقاله برایتان جالب و مفید باشد. هنگامی که درباره تستر و عطر صحبت می کنیم، سؤالات بسیاری ممکن است مطرح شوند. اگر پیشنهادات و سؤالات دیگری دارید، خوشحال می شویم که نظرات تان را با ما درمیان بگذارید.  

توجه : مطلب بالا در مورد تستر اورجینال عطر می باشد ، تستر های تقلبی که معمولا با نام های “بدون جعبه” یا “استوک” با قیمتی پایین بفروش می رسند کاملا تقلبی بوده و هیچگونه ارزشی ندارند.

مطلب از STEFKA GEORGIEVA j از وبسایت fragrances.bg

ترجمه توسط عطرافشان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 202 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.