دواک بهترین عطر زنانه برای جذب مردان + معرفی 10 عطر فوق العاده - دواک

بهترین عطر زنانه برای جذب مردان + معرفی 10 عطر فوق العاده

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۲۹ روز پیش
اشتراک گذاری :






بسیاری از خانم‌های جوان و پرشور دوست دارند که عطر انتخابی آنها، نه تنها نشان‌دهنده استایل و کلاس منحصربه‌فردشان باشد، بلکه بتواند به عنوان یک عطر زنانه برای جذب مردان هم در نظر گرفته شود تا با کمک این عطر، رویای عاشقانه‌ای با شریک زندگی‌شان بسازند! اگر شما هم به این گروه از عطر و ادکلن علاقه دارید، خواندن ادامه این مطلب می‌تواند برای‌تان جالب باشد.

تام فورد ولوت ارکید

تام فورد ولوت ارکید

قطعا ادکلن زنانه تام فورد ولوت ارکید به عنوان عطر زنانه ای که مردان را جذب میکند، گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای عاشقانه یا مناسبت‌های خاص عاشقانه محسوب می‌شود. این عطر گرم زنانه در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی آمریکایی «تام فورد» به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام قرار گرفت. ولوت ارکید برای خانم‌های جوان یا خانم‌های در ابتدای میانسالی که می‌خواهند به خوبی در جمع‌های رسمی بدرخشند، مناسب است. خانم‌های شیک‌پوش و با استایل کلاسیک می‌توانند از این عطر زنانه برای جذب مردان به عنوان عطر امضای خود در مناسبت‌های رسمی و خاص استفاده کنند. در ولوت ارکید، روایح شیرین، دل‌انگیز، گرم و ماندگاری مانند ترنج، نارنگی ماندارین، عسل، رز، سنبل، نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب‌پرست، ارکیده، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، جیر و بلسان پرویی خودنمایی می‌کنند تا شما با عطری کاملا رسمی مواجه باشید.

ایو سن لورن بلک اوپیوم اینتنس

ایو سن لورن بلک اوپیوم اینتنس

اوپیوم اینتنس، عطری کاملا اغواکننده است که می‌توان آن را به عنوان عطر جذب کننده مردان در نظر گرفت. طبع گرم، شرقی و وانیلی این عطر فرانسوی باعث شده است که خانم‌های جوان و پرشور از آن برای مناسبت‌های خاص عاشقانه‌شان استفاده کنند. بلک اوپیوم اینتنس در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و خیلی سریع در گروه عطرهای دل‌فریب جای گرفت. این عطر زنانه برای جذب مردان در نت آغازین خود از رایحه شیک تمشک بویسن در کنار رایحه لاکچری ابسنث استفاده کرده است. در نت میانی این ادکلن دلربا، روایحی همچون یاس، شکوفه پرتقال و قهوه، شامه‌نوازی می‌کنند. نت پایانی هم از ترکیب وانیل، چوب صندل سفید و شیرین بیان تشکیل شده است تا شما در نهایت، عطری با یک شیرینی دلپذیر را در اختیار داشته باشید.

گوچی گیلتی ادو تویلت زنانه

گوچی گیلتی ادو تویلت زنانه

گیلتی پور فم، عطری معتدل، شرقی و گل‌فام است که توسط کمپانی ایتالیایی گوچی و به عنوان یک عطر زنانه که مردان را جذب میکند به بازار عرضه شد. این عطر کاملا لطیف و زنانه، در نت ابتدایی خود روایح دل‌نشینی مانند ترنج، نارنگی ماندارین و فلفل صورتی را جای داده است تا شروعی کاملا معتدل و باوقار داشته باشد. در نت میانی این عطر زنانه برای جذب مردان از ترکیب روایح شمعدانی، یاس، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش استفاده شده است تا شما بتوانید اوج لطافت زنانه را با آن حس کنید. گوچی گیلتی در نت پایانی هم روایح شیکی مانند مشک، کهربا، وانیل و نعناع هندی را در کنار یکدیگر جای داده است تا شما در نهایت با عطری مناسب برای قرارهای خاص عاشقانه یا دوستانه‌تان روبرو باشید.

استی لودر مدرن موس نویت

استی لودر مدرن موس نویت

کمپانی آمریکایی استی لودر در سال ۲۰۱۶ اقدام به عرضه یک عطر زنانه گرم، شرقی و چوبی با نام مدرن موس نویت به بازار کرد. کمی بعد از عرضه این ادکلن به بازار، بسیاری از طرفداران برند استی لودر، این عطر را به عنوان یک ادکلن برای جذب مردان معرفی کردند. این عطر شیک برای استفاده در مناسبت‌های رسمی یا خاص عاشقانه توسط خانم‌های جوان، گزینه بسیار مناسبی است. در نت ابتدایی مدرن موس از ترکیب رایحه نارنگی ماندارین و دارچین چینی استفاده شده است تا نت آغازین، رایحه‌ای بسیار باکلاس را به شما عرضه کند. در نت میانی، قرار گرفتن رایحه یاس در کنار گل آفتاب‌پرست و بابونه، رویایی شگفت‌انگیز را خلق کرده است. نت پایانی هم با قرار دادن روایح دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی و نوع دیگری از کهربا، شیکی این ادکلن برای جذب مردان را به اوج خود رسانده است.

ایو سن لورن اله ادو پرفیوم

ایو سن لورن اله ادو پرفیوم

ایو سن لورن اله ادو پرفیوم یک عطر فرانسوی و معتدل زنانه است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. این عطر زنانه برای جذب مردان در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد و می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی، بسیار کارآمد باشد. خانم‌های جوان و پرشور می‌توانند با کمک این ادکلن زنانه جذاب، به خوبی وقار و حُسن سلیقه خود در انتخاب عطر مناسب را به رخ دیگران بکشند. در نت ابتدایی این عطر از رایحه سرخالو در کنار گل صدتومانی و مرکبات استفاده شده است. نت میانی این عطر،‌ روایحی همچون رز، فریزیا، یاس و دانه‌های قرمز را در خود جای داده است. نت پایانی هم از ترکیب نعناع هندی، خس‌خس، سدر و گل ختی تشکیل شده است تا ما در نهایت با عطری شیک و اغواکننده مواجه باشیم. این عطر جذب کننده مردان به دلیل ماندگاری و پخش بوی مناسبی هم که دارد، می‌تواند برای قرارهای خاص دوستانه یا عاشقانه، گزینه قابل قبولی باشد.

ویکتوریا سکرت بامب شل

ویکتوریا سکرت بامب شل

مگر می‌شود کسی به دنبال بهترین عطر زنانه برای جذب مردان باشد و نام عطر اغواگر بامب شل از برند آمریکایی ویکتوریا سکرت را نشنیده باشد؟! این ادکلن خنک در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد و می‌تواند برای قرارهای عاشقانه تابستانی بسیار مناسب باشد. خانم‌های جوان، جسور و شاداب که به دنبال عطرهای ملایم، لطیف، ملیح و رویایی هستند، می‌توانند از این ادکلن برای جذب مردان را در روزهای گرم سال استفاده کنند و کلاس و لطافت زنانه خود را با کمک این عطر به رخ دیگران بکشند. تنوع روایح موجود در بامب شل باعث شده است که خانم‌های سخت‌پسند، نظر ویژه‌ای به این ادکلن زنانه جذاب داشته باشند! در ویکتوریا سکرت بامب شل، روایح دل‌انگیز و جاودانی همچون رایحه مرکبات، رایحه گل‌ها، میوه گل ساعت، آناناس، مشک و خزه درخت بلوط در کنار روایح چوبی، خودنمایی مي‌کنند.

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم

اگر به دنبال یک عطر زنانه که مردان را جذب میکند ، هستید باید عطر نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم را امتحان کنید! این عطر معتدل آمریکایی در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد و در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای گرفت تا بتواند عطری شیک برای خانم‌های جوان در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف باشد. رایحه چوبی در کنار شیرینی و تلخی معتدل موجود در این عطر زنانه برای جذب مردان ، باعث شده است تا بتوان آن را هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی‌ها و مناسبت‌های خاص در نظر گرفت. در این عطر جادویی از ترکیب رایحه رز، هلو، مشک، کهربا و نعناع هندی با چوب صندل سفید استفاده شده است. رایحه لطیف گل‌فام و زنانه موجود در این عطر باعث می‌شود تا بتوان آن را به عنوان عطری جذاب برای قرارهای خاص عاشقانه در نظر گرفت.

شنل کوکو مادمازل اینتنس

شنل کوکو مادمازل اینتنس

کوکو مادمازل اینتنس، از برند شنل، به خوبی می‌تواند عنوان « بهترین عطر زنانه برای جذب مردان » را یدک بکشد! این عطر خنک، لاکچری و شیک فرانسوی در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و به سرعت لقب عطری اغواکننده را به خود گرفت.  شنل کوکو مادمازل اینتنس، رایحه‌ای شرقی و چوبی دارد و به همین دلیل هم بیشتر برای مهمانی‌های شبانه، مراسم‌های رسمی یا قرارهای خاص عاشقانه‌ای که می‌خواهید در ذهن‌تان ماندگار شود، مناسب است. خانم‌های جوان می‌توانند با کمک این عطر زنانه برای جذب مردان ، به خوبی به ستاره مجلس تبدیل شوند و وقار زنانه خود را به رخ بکشند. در نت آغازین این ادکلن زنانه از رایحه ترنج و پرتقال استفاده شده است. نت میانی آمیزه‌ای از ترکیب رز و یاس است. نت پایانی هم با قرار دادن رایحه دانه تونکا در کنار وانیل و نعناع هندی، رایحه‌ای رویایی و ماندگار را خلق کرده است. 

لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی

لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی

لا نویت ترزور ا لا فولی، یک عطر گرم و اغواکننده از برند فرانسوی لانکوم است که در سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی شد. اگر به دنبال یک عطر زنانه که مردان را جذب میکند ، هستید باید روی این عطر عاشقانه حساب ویژه‌ای باز کنید. در این مدل از عطر لانکوم از روایح متنوعی همچون ترنج، فلفل صورتی، گلابی، انگور فرنگی سرخ، رز، بنفشه، یاس، گل صدتومانی، دانه تونکا، لوبان، وانیل، نعناع هندی، جوز و آمبروکسان در کنار روایح دودی استفاده شده است تا شما بلافاصله پس از افشاندن آن، حس حضور در کنار چوب‌های نیم‌سوز در جنگلی نمناک و باران‌زده را تجربه کنید.

مانسرا رزز اند شکلات

مانسرا رزز اند شکلات

مانسرا رزز اند شکلات در گروه عطرهای گرم، شیرین، گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی فرانسوی‌اش به بازار ارائه شد. اگر جزو طرفداران آمیزه‌های شکلاتی هستید و می‌خواهید یک عطر زنانه برای جذب مردان داشته باشید، مانسرا رزز اند شکلات می‌تواند گزینه قابل توجهی برای شما باشد. در نت آغازین این عطر فانتزی از رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه و هلو استفاده شده است. نت میانی به رایحه شگفت‌انگیز رز، بنفشه و شکلات تعلق دارد. در نت پایانی هم روایح دل‌نشینی همچون مشک، وانیل و سدر شامه‌نواری می‌کنند تا شما بتوانید روی این عطر به عنوان یک عطر جذب کنند مردان حساب کنید!

به نظر شما کدام عطر زنانه می‌تواند بهترین عطر زنانه برای جذب مردان باشد؟

هر کدام از ادکلن یا عطرهای زنانه معرفی‌شده می‌توانند به عنوان عطری اغواگر و دل‌فریب برای خانم‌های شیک‌پوش، خاص‌پسند و جسور، گزینه مناسبی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن برای جذب مردان چیست؟

معمولا انواع عطر زنانه ای که مردان را جذب میکند دارای روایح کاملا زنانه مانند روایح‌ گل‌فام، میوه‌ای یا شکلاتی هستند. این عطرها، پخش بوی مناسبی هم دارند و می‌توانند با ماندگاری و پخش بوی بالای خود، نظر آقایان را به این همه لطافت و زیبایی جلب کنند.

بهترین عطر زنانه برای جذب مردان کدام است؟

اگر به دنبال خرید عطر اینترنتی در میان انواع ادکلن برای جذب مردان هستید، خرید ادکلن اورجینال از برندهای شنل، ایو سن لورن، ویکتوریا سکرت، استی لودر، تام فورد و گوچی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برندهایی مانند ویکتوریا سکرت، شنل و ایو سن لورن، بیشترین عطرهای اغواکننده را دارند!

در خرید آنلاین ادکلن اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟

حتما خرید ادکلن زنانه را از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن زنانه که پشتیبانی مناسبی دارد و به تمام سوالات شما قبل از خرید پاسخ می‌دهد، داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام بدهید.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.