دواک بهترین عطرهای زنانه و مردانه زارا + پرفروش ترین ها - دواک

بهترین عطرهای زنانه و مردانه زارا + پرفروش ترین ها

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۱ ماه پیش
اشتراک گذاری :






 

عطرهای برند زارا همواره جزو عطرهای پرطرفدار در میان ایرانی‌ها بوده‌اند. اگر سری به لیست خرید اینترنتی عطر و ادکلن بزنید، می‌بینید که همیشه ردی از خرید عطر و ادکلن زارا نمایان است. معمولا عطرهای زارا، هم رایحه‌های ملایمی دارند و هم قیمت مناسبی! شاید به همین دلیل هم طرفداران زیادی در کشور ما پیدا کرده‌اند. اگر شما هم اهل انواع عطر زنانه و عطر مردانه زارا هستید و می‌خواهید خرید عطر زارا را در برنامه خود داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا نگاهی به این مقاله بیندازید تا بتوانید تصمیم بهتری درباره عطر مورد پسند خود بگیرید.

در میان عطرهای زنانه زارا، برخی از آنها طرفداران بیشتری دارند و بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرند. اگر به عنوان یک خانم، قصد خرید عطر زارا را دارید، بهتر است بهترین و محبوب‌ترین عطرهای زنانه این برند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم را بیشتر بشناسید.

زارا نود بوکت

زارا نود بوکت

اگر به دنبال خرید عطر زنانه برای این روزهای گرم و آفتابی سال هستید، زارا نود بوکت را به شما پیشنهاد می‌کینم. این عطر خنک در سال ۲۰۱۶ به بازار عطرهای تابستانی زنانه راه یافت و به سرعت توانست تا با رایحه‌های رویایی و گل‌فام خود، جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای زنانه پیدا کند. زارا نود بوکت، عطری مناسب برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان، شاداب و شیک‌پوش است که همیشه دوست دارند استایلی منحصر به فرد داشته باشند. رایحه ترنج در کنار لاله مردابی، در نت آغازین این عطر زارا جای گرفته‌اند تا از همان ابتدا، لطافت زنانه خاصی به این عطر ببخشند. در نت میانی، رایحه گل آفتاب‌پرست و پیچ امین‌الدوله رخ‌نمایی می‌کنند تا حس شادابی خاصی در این عطر ایجاد کنند. در نهایت هم روایح دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید در نت پایانی این عطر قرار می‌گیرند تا رویای حضور در باغ‌ گل‌های بهاری باران‌زده را برای شما تداعی کنند.

زارا فم ۲۰۱۸

زارا فم 2018

زارا فم از محبوب‌ترین عطرهای برند زارا است که در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی اسپانیایی خود به بازار معرفی شد. این عطر زارا، در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد و می‌تواند گزینه مناسبی برای روزهای خنک‌تر سال باشد. مهمانی‌های شبانه و دوستانه یا دیدارهای نیمه‌رسمی در تمامی فصول سال می‌توانند زمان مناسبی برای استفاده از این عطر زنانه زارا باشند. در نت آغازین این عطر شیرین و گرم از رایحه ترنج و گل صدتومانی استفاده شده است تا این عطر، شروعی خنک، ملایم و سبک داشته باشد. در نت میانی، رایحه دانه تونکا در کنار چوب صندل سفید قرار گرفته است تا آمیزه‌ای کلاسیک و نوستالژی را به طرفداران عطر زارا عرضه کند. در نت پایانی هم روایحی مانند مشک، وانیل و نعنا هندی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا در نهایت بتوانند ماندگاری مطلوبی برای این عطر زنانه ایجاد کنند. خانم‌هایی که به دنبال خرید عطر اصل یا خرید عطر زنانه خاص هستند، می‌توانند همواره زارا فم ۲۰۱۸ را در نظر داشته باشند.

زارا اپل جویس

زارا اپل جویس

یک عطر زنانه خنک از برند زارا که برای روزهای گرم تابستانی، بسیار مناسب است! اپل جویس در گروه عطرهای گل‌فام و میوه‌ای زارا جای می‌گیرد که در سال ۲۰۱۲ جای خود را در میان عطرهای زنانه تابستانی و پرطرفدار، باز کرد. این عطر برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان بسیار مناسب است و می‌تواند سرزندگی، جسارت و جذابیت آنها را به رخ بکشد. زارا اپل جویس در نت ابتدایی با ترکیب روایح سیب و گریپ‌فروت، به صورت کاملا خنک و ترش آغاز می‌شود تا حس خنکای دل‌چسبی را در گرم‌ترین روزهای تابستان به شما القا کند. در نت میانیِ این عطر زارا از رایحه رز و در نت پایانی از رایحه مشک استفاده شده است تا درنهایت با عطری که ماندگاری و پخش بوی مناسبی برای روزهای گرم سال دارد، روبرو باشید. هنگام خرید عطر زارا در روزهای گرم سال، حتما اپل جویس را در پس ذهن‌تان داشته باشید.

زارا واندر رز

زارا واندر رز

زارا واندر رز یکی دیگر از عطرهای خنک از برند اسپانیایی زارا است با رایحه گل‌فام،‌ چوبی و مشک‌اندود خود در سال ۲۰۱۶ به بازار عطرهای زنانه پا گذاشت. این عطر زنانه می‌تواند برای شب‌های تابستانی و حضور در جمع‌های رسمی یا مهمانی‌ها و قرارهای خاص و عاشقانه، بسیار مناسب باشد. این عطر اغواکننده زنانه، جذابیت بسیار خاصی به استایل شما می‌دهد و می‌تواند به عنوان عطر امضای شما در روزهای گرم سال در نظر گرفته بشود. در نت آغازین زارا واندر رز، روایحی مانند هلو و دانه‌های قرمز، خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، ترکیب رایحه رز با سدر و بنفشه، ترکیبی رویایی خلق می‌کند و در نت پایانی هم روایحی مانند مشک و وانیل شامه‌نوازی می‌کنند تا شما با یک عطر مرموز و جادویی مواجه باشید. یادتان باشد که هنگام خرید عطر زارا به عنوان یک عطر زنانه در فصل تابستان، نیم‌نگاهی هم به واندر رز داشته باشید!

زارا کاشمر رز

زارا کاشمر رز

زارا کاشمر رز از دیگر عطرهای زنانه و محبوب این برند است که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد. این عطر زارا در گروه بویایی رایحه‌های شرقی جای می‌گیرد و اگر قصد خرید عطر زارا با طبع گرم را دارید، می‌توانید روی زارا کاشمر رز، حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر از ۳ رایحه ساده و پایه همچون وانیل، گل صدتومانی و گیلاس استفاده کرده است تا سادگی و وقار زنانه را در میان انواع عطر زنانه به رخ بکشد. اگر به‌ دنبال خرید عطر اینترنتی به ‌صورت چشم بسته هستید و می‌خواهید یک عطر زنانه گرم و اغواکننده داشته باشید، زارا کاشمر رز می‌تواند گزینه قابل قبولی برای شما باشد.

از آنجایی که عطرهای مردانه زارا جزو عطرهای کلاسیک و خوش‌قیمت هستند، بنابراین تعداد زیادی از آنها همیشه در گروه عطرهای پرفروش مردانه قرار داشته‌اند و همواره یک عطر و ادکلن محبوب به حساب می‌آیند. در ادامه، به ۵ مدل از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه برند زارا اشاره می‌کنیم که می‌توانند در لیست خرید عطر زارا برای شما جای بگیرند.

زارا ۸٫۰ زارا

زارا 8.0 زارا

زارا ۸ زارا جزو عطرهای تابستانی و خنک مردانه از این برند اسپانیایی است. زارا ۸ در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و با رایحه‌های معطر، خنک و دلپذیر خود، به یکی از عطرهای پرفروش تابستانی تبدیل شد. این عطر، نت آغازین خود را با ترکیب روایح شیرین و خنکی مانند نعنا، بنفشه و خربزه (ملون) شروع می‌کند تا از همان ابتدا،‌ خنکای رویایی خود را نمایان کند. در نت میانی زارا ۸ از ترکیب روایح آبزی با گل برف استفاده شده است تا این عطر را به یک عطر کاملا خنک و تابستانی تبدیل کند. زارا ۸، نت پایانی خود را با ترکیب روایح کلاسیک و همه‌پسندی همچون مشک، کهربا و سدر به اتمام می‌رساند تا شما بتوانید به سادگی از این عطر زارا در مناسبت‌های دوستانه یا به صورت روزانه استفاده کنید.

زارا سول

زارا سول

اگر به دنبال خرید عطر زارا برای تابستان هستید و عطرهای خنک و البته ادویه‌ای را می‌پسندید، زارا سول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر مردانه در سال ۲۰۱۴ به بازار عطرهای خنک مردانه معرفی شد و در گروه بویایی معطر و ادویه‌ای قرار گرفت. رایحه خطی و البته جادویی زارا سول، حس دلپذیر و رویایی قدم زدن در یک ساحل خنک‌ در شب‌های گرم تابستانی را برای شما تداعی می‌کند. در این عطر شگفت‌انگیز که می‌تواند برای استفاده روزانه در تابستان مناسب باشد، می‌توانید روایح دل‌انگیزی مانند نارنگی ماندارین، کهربا، آب دریا، اسطوخدوس و جوز هندی را بشنوید. شما می‌توانید زارا سول را بدون دغدغه در محیط‌های سرپوشیده هم استفاده کنید و مطمئن باشید که نه خودتان و نه دیگران از شنیدن عطر آن در هوای گرم، آزرده نخواهند شد.

زارا وایبرنت لیدر

زارا وایبرنت لیدر

شاید بتوان وایبرنت لیدر را پرفروش‌ترین عطر مردانه زارا برای روزهای گرم سال دانست. این عطر خنک با روایح چوبی خود، رویای وصف‌ناشدنی حضور در جنگل‌های باران‌زده را در ذهن‌تان مجسم می‌کند و باعث می‌شود که دل‌انگیزترین خاطره‌ها را با آن به خاطر بیاورید. از این رو، می‌توان وایبرنت را جزو عطرهای مردانه خنک و مناسب برای قرارهای عاشقانه تابستانی دانست. در نت آغازین این عطر از دو رایحه کاملا خنک و ترش همچون ترنج و لیمو ترش استفاده شده است. در نت میانی، روایح سحرآمیز چرم و چوب خیزران در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا عطری مخصوص را به آقایان سخت‌پسند و البته شیک‌پوش، عرضه کنند. نت پایانی هم با رایحه خنک نعنا هندی به پایان می‌رسد تا وایبرنت لیدر به یک عطر تمام و عیار مردانه، خنک و جذاب تبدیل شود.

زارا من یومو

زارا من یومو

زارا من یومو یک عطر چهار فصل و معتدل از این برند اسپانیایی است. این عطر زارا در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد و با رایحه معتدل، معطر و ادویه‌ای خود توانست نظر برخی از آقایان مشکل‌پسند در انتخاب عطر را به خود جلب کند. شب‌های بهاری و پاییزی، بهترین زمان استفاده از این عطر هستند؛ هرچند که شاید بتوان از زارا من یومو در اوخر تابستان و زمستان هم به خوبی لذت برد. اگر قصد خرید عطر زارا برای روزهای پایانی تابستان را دارید، بهتر است این گزینه را هم در نظر داشته باشید. روایح ترش، شیرین، تند، تلخ، خنک و گرمی مانند نارنگی ماندارین، لیمو ترش، فلفل، هل، دارچین، جوز هندی، روایح چوبی و روایح شرقی، در این عطر مردانه شامه‌نوازی می‌کنند.

به نظر شما کدام عطر زارا می‌تواند بهترین عطر این برند اسپانیایی باشد؟

هر کدام از عطرهای برند زارا می‌توانند برای خانم‌ها یا آقایانِ طرفدار این برند، جذاب و دوست‌داشتنی باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای زنانه و مردانه چیست؟

این برند جزو برندهای شناخته‌شده در بازار عطرهای زنانه و مردانه در سراسر جهان است. از آنجایی که قیمت عطرهای زارا، بسیار مناسب است، شما می‌توانید آنها را برای استفاده روزانه در نظر بگیرید. اگر قصد خرید عطر مردانه اصل یا خرید عطر زنانه اصل را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید آنلاین عطر زارا از یک فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال را داشته باشید تا خیال‌تان از بابت یک خرید ایمن، راحت باشد. 

آیا برند زارا، عطر خنک تابستانی هم دارد؟

بله شما می‌توانید در بین عطرهای زنانه و مردانه زارا، انواع خنک و تابستانی آنها را برای این فصل خریداری کنید. بهترین عطر زنانه زارا برای فصل تابستان، عطر زارا نود بوکت، زارا اپل جویس و زارا واندر رز است. در میان عطرهای تابستانی مردانه برند زارا هم می‌توان به زارا ۸ زارا، زارا سول و زارا وایبرنت لیدر اشاره کرد.

در خرید آنلاین عطر و ادکلن اینترنتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید هر کدام از عطرهای زارا به صورت خرید آنلاین عطر و ادکلن را دارید، باید از سایت‌های معتبر که تمامی اطلاعات مربوط به عطر را درج کرده‌اند، قسمت نظرات مخاطبان را به صورت فعال دنبال می‌کنند و سابقه بالایی در فروش ادکلن برند دارند، خریداری کنید.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.