دواک بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم - دواک

بهترین عطرهای زنانه تابستانی و مناسب برای فصل گرم

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۲ ماه پیش
اشتراک گذاری :






فکرش را بکنید که در یک عصر گرم تابستانی، وارد کافه، جلسه کاری یا یک مهمانی دوستانه می‌شوید و ناگهان با حضور شما، خنکای لطیف و دلنشینی تمام فضا را پر می‌کند! درست همین لحظه است که شما به سلیقه و کلاس انتخاب عطرتان افتخار می‌کنید و مطمئن می‌شوید که بهترین تصمیم را برای خرید بهترین عطر تابستانی زنانه گرفته‌اید. به‌طور کلی، انتخاب عطر مناسب هر فصل می‌تواند برازندگی خاصی به شما ببخشد و اعتماد به نفس‌تان را در هر جمع یا قراری بالا ببرد. حالا اگر شما هم جزو آن گروه از خانم‌هایی هستید که همیشه برای انتخاب عطر مناسب با استایل‌شان تردید دارند، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر انتخاب و تصمیمی، ابتدا ادامه این مقاله را بخوانید.

در این بخش به معرفی ۵ عطر مناسب تابستان زنانه می‌پردازیم که هرکدام از این عطرها، جزو محبوب‌ترین و بهترین عطرهای تابستانی زنانه محسوب می‌شوند:

۱٫ لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه یا همان اکلت بنفش از سال ۲۰۰۶ تا کنون در لیست بهترین عطر زنانه مناسب تابستان قرار داشته است. این عطر خنک فرانسوی، رایحه‌ای گل‌فام و گیاهی دارد؛ از این رو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان یا دختران شاداب و جسور باشد. ترکیب رویایی مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش در لانوین اکلت، ترکیبی برنده برای یک عطر تابستانی زنانه محسوب می‌شود. آمیزه گل‌ها و گیاهان لطیف در این عطر، آن را به عطری مناسب برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده در روزهای گرم سال بدل کرده است. اگر به دنبال یک عطر تابستانی زنانه تمام عیار برای روزهای گرم سال می‌گردید و نمی‌خواهید که برای خریدتان ریسک کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما اکلت بنفش را در نظر داشته باشید.

۲٫ ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال یا همان ورساچه صورتی از دیگر عطرهای تابستانی زنانه پرفروش و پرطرفدار در سراسر جهان است. این عطر ایتالیایی در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد و با رایحه گل‌فام و میوه‌ای خود به سرعت توانست جایگاه برجسته‌ای به عنوان یک عطر مناسب تابستان زنانه پیدا کند. ورساچه برایت برای استفاده روزانه خانم‌های جوان، شیک‌پوش و سخت‌پسند، بسیار مناسب است. این عطر در نت آغازین خود، روایح جادویی انار، آب و یوزو را در کنار یکدیگر قرار داده است. در نت میانی با کنار هم چیدن رایحه گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی، شگفتی بی‌نظیری را خلق کرده است و در نهایت، نت پایانی را با ترکیب دل‌انگیز مشک، کهربا و چوب ماهون به پایان رسانده است تا بتواند عطری ملایم، لطیف و کاملا زنانه را پیش روی شما بگذارد. استفاده از این عطر در مهمانی‌های دوستانه یا قرارهای عاشقانه شب‌های تابستانی، می‌تواند چهره‌ای شاداب و پرمهر را از شما به دیگران نشان دهد.

۳٫ شنل چنس او تندر

شنل چنس او تندر

شنل چنس او تندر که خیلی از خانم‌ها با نام شنل صورتی از آن یاد می‌کنند، یک عطر خنک و تابستانی بسیار محبوب در میان بسیاری از خانم‌های جهان است. این عطر در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی فرانسوی خود معرفی شد و در جایگاه یک عطر تابستانی زنانه بسیار جذاب و رویایی جای گرفت. خانم‌های جوان می‌توانند با استفاده از این عطر در مناسبت‌های مختلف،‌ سلیقه خاص و شیک‌پوشی خود را به رخ دیگران بکشند. نت ابتدایی شنل چنس او تندر با با ترکیب فوق‌العاده خاص گریپ‌فروت و بِه، آغاز می‌شود. نت میانی، از رایحه ماندگار یاس و سنبل تشکیل می‌شود. نت پایانی هم با کنار هم قرار دادن روایحی چون مشک، کهربا، سدر و زنبق، جادوی این عطر را تکمیل می‌کند. شما با افشاندن اولین قطره‌های این عطر روی پوست‌تان، به سرعت حس دل‌نشین حضور در باغ گل‌ها و میوه‌های بهاری را تجربه خواهید کرد؛ حسی خنک و لطیف که تا ساعت‌ها همراه شما خواهد بود.

۴٫ دولچه گابانا لایت بلو زنانه

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

لایت بلو یکی از عطرهای بسیار خاص از برند ایتالیایی دولچه گابانا است که در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی شد. این عطر گل‌فام و میوه‌ای به دلیل بوی ترش و خنک جذابی که دارد، برای سال‌های طولانی در گروه بهترین عطرهای تابستانی زنانه جای گرفته است. لایت بلو برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و پرشور یا خانم‌های در ابتدای میانسالی بسیار مناسب خواهد بود. رایحه لیمو ترش، سیب، سدر و گل استکانی در نت آغازین این عطر تابستانی زنانه جای گرفته‌اند. رایحه رز، یاس و چوب خیزران در نت میانی خودنمایی می‌کنند. در نت پایانی هم، روایح دل‌انگیز و ماندگاری مانند مشک، کهربا و چوب صندل سفید به چشم می‌خورند تا در نهایت، شما با عطری بسیار خاص از نظر ترکیب روایح مواجه باشید. خنکای دل‌انگیز این عطر، حس نوستالژیک لم دادن زیر درخت میوه‌های تابستانی را برای شما تداعی می‌کند.

۵٫ لایک لامور

لایک لامور

لایک لامور یا لایک له آمور یک عطر کاملا لطیف و زنانه با طبعی خنک و دل‌نشین از برند لالیک برای فصل تابستان است. این عطر فرانسوی در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای گرفت. اگر به دنبال خرید یک عطر اصل زنانه و تابستانی هستید، در انتخاب لایک لامور شک نکنید. این عطر کلاسیک برای استفاده رسمی تا نیمه رسمی توسط خانم‌های جوان و خاص‌پسند بسیار مناسب است. روایح کلاسیک، ترش، خنک، نوستالژیک و ماندگاری همچون ترنج، بهارنارنج، رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم، مشک، سدر و چوب صندل سفید در این عطر خودنمایی می‌کنند تا آن را به عطری دل‌فریب، با پخش بو و ماندگاری مناسب تبدیل کنند. لالیک له آمور می‌تواند گزینه قابل توجهی برای قرارهای عاشقانه تابستانی یا مهمانی‌های خودمانی اما خاص هم باشد.

اگر به دنبال خرید ادکلن یا یک ادکلن زنانه مناسب برای فصل تابستان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای ادکلن، یک ادو تویلت یا عطر خنک تابستانی را انتخاب کنید. معمولا انواع ادکلن به دلیل غلظت پایین‌تری که نسبت به عطرها دارند، ماندگاری و پخش بوی کمتری هم خواهند داشت. هرچند که انتخاب بهترین عطر، یک انتخاب کاملا سلیقه‌ای است اما اگر می‌خواهید محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطر، ادو تویلت یا ادو پرفیوم تابستانی زنانه را داشته باشید، این ۳ محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

۱٫ اس تی دوپوند اسنس پیور اوشن پور فمه (ادو تویلت)

اس تی دوپوند اسنس پیور اوشن پور فمه (ادو تویلت)

اس تی دوپوند یکی از برندهای محبوب فرانسوی برای افراد خاص‌پسند است که ادو تویلتِ اسنس پیور اوشن زنانه را در سال ۲۰۱۲ به بازار بهترین عطرهای تابستانی زنانه معرفی کرد. این عطر خنک در گروه بویایی گل‌فام و آبزی قرار می‌گیرد. زمانی که شما از اسنس پیور اوشن استفاده می‌کنید، حس زیبای قدم زدن در یک ساحل خنک و باران‌زده را تجربه خواهید کرد. اس تی دوپوند اسنس پیور اوشن پور فمه در نت آغازین خود روایح ترش، تلخ و خنکی مانند بهارنارنج، گریپ‌فروت و کارامبولا را در خود جای داده است. در نت میانی با ترکیب گل صد تومانی و سنبل آبی، شگفتی خارق‌العاده‌ای خلق کرده است و در نت پایانی هم ترکیب رویایی مشک،‌ نعنا هندی و سدر را در کنار یکدیگر چیده است تا درنهایت بتواند نظر خانم‌های سخت‌پسند، جسور و سرزنده را به خود جلب کند.

۲٫ کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه

کارولینا هررا 212 سامر زنانه

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه مناسب تابستان هستید و به روایح ترش علاقه دارید، حتما کارولینا هررا ۲۱۲ سامر زنانه را امتحان کنید. بسیاری از خانم‌هایی که در پی یک ادکلن زنانه خوب برای تابستان هستند،‌ اعتراف می‌کنند که ۲۱۲ سامر، همان گمشده خنک و دل‌نشین تابستانی آنها است. این عطر آمریکایی در گروه عطرهای گل‌فام و میوه‌ای جای می‌گیرد که در سال ۲۰۱۳ به بازار عطرهای زنانه تابستانی معرفی شده است. شما در این عطر با ترکیبی از روایح کاملا خنک و دل‌پسند تابستانی مانند ترنج،‌ نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گل یلانگ، تمشک، مشک، کهربا و زعفران در کنار روایح چوبی مواجه هستید. این عطر می‌تواند برای مهمانی‌های تابستانی یا قرارهای دوستانه بسیار مناسب باشد و اوج لطافت زنانه شما را به رخ بکشد.

۳٫ ریحانا نود

ریحانا نود

ریحانا نود یک ادو پرفیوم خنک و بسیار لطیف است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عطرهای تابستانی زنانه راه یافت. این محصول آمریکایی در گروه بویایی گل‌فام و میوه‌ای قرار دارد. خانم‌های جوان، سرزنده و شاداب می‌توانند این عطر را برای استفاده روزانه یا قرار عصرهای تابستانی استفاده کنند و از روح زنانه موجود در آن، لذت ببرند. در نت ابتدایی ریحانا نود از ترکیب روایح نارنگی ماندارین، گلابی و گواوا استفاده شده است. نت میانی، ترکیب رویایی یاس، گاردنیای یاسمنی و شکوفه پرتقال را در خود جای داده است. در نت پایانی هم آمیزه ماندگاری از مشک، چوب صندل سفید و ارکیده در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا عطری کاملا خنک، دخترانه و شیک را پیش روی شما بگذارند. البته توصیه می‌شود که همیشه در روزهای گرم تابستانی، این عطر را در کیف خود داشته باشید تا در موارد ضروری، استفاده از آن را تجدید کنید؛ زیرا لطافت و سرزندگی ریحانا نود در ساعات اولیه استفاده از آن، بسیار جلب توجه می‌کند.

بسیاری از خانم‌ها برای پیدا کردن یک عطر تابستانی زنانه مناسب، به دنبال برندهای مختلف هستند تا بدانند که کدام برند، بهترین عطرهای تابستانی زنانه را تولید می‌کند. همان‌طور که گفته شد، نمی‌توان در بحث عطرها از «بهترین‌ها» نام برد؛ زیرا انتخاب بهترین عطر کاملا به سلیقه، روحیات و استایل فردی افراد بستگی دارد! با این حال شاید بتوان گفت که در میان برندهای مختلف، برندهایی مانند لالیک، لانوین، ورساچه، جنیفر لوپز و دیور موفق‌تر عمل کرده‌اند و عطرهای تابستانی زنانه آنها، فروش بیشتری داشته‌اند.  

 

به نظر شما کدام عطر زنانه می‌تواند بهترین عطر زنانه تابستانی باشد؟

هر کدام از عطرهای تابستانی زنانه می‌توانند برای خانم‌های شیک‌پوش، خاص و جذاب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای تابستانی زنانه چیست؟

معمولا رایحه لطیف و ملایم گل‌ها و گیاهان در کنار روایح میوه‌ای و آبزی در یک عطر و ادکلن زنانه تابستانی به چشم می‌خورد. یک ادکلن زنانه اصل که مناسب فصل تابستان باشد، می‌تواند وقار و کلاس خاصی به استایل شخصی شما بدهد.

بهترین برند عطر خنک تابستان زنانه کدام است؟

بسیاری از خانم‌ها برای پیدا کردن یک عطر تابستانی زنانه مناسب، به دنبال برندهای مختلف هستند تا بدانند که کدام برند، بهترین عطرهای تابستانی زنانه را تولید می‌کند. همان‌طور که گفته شد، نمی‌توان در بحث عطرها از «بهترین‌ها» نام برد؛ زیرا انتخاب بهترین عطر کاملا به سلیقه، روحیات و استایل فردی افراد بستگی دارد! با این حال شاید بتوان گفت که در میان برندهای مختلف، برندهایی مانند لالیک، لانوین، ورساچه، جنیفر لوپز و دیور موفق‌تر عمل کرده‌اند و عطرهای تابستانی زنانه آنها، فروش بیشتری داشته‌اند. 

در خرید آنلاین عطر زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید خرید عطر و ادکلن اورجینال زنانه را داشته باشید، یک فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در فروشگاه‌های اینترنتی،‌ تمامی توضیحات پیرامون عطر مانند حجم، قیمت، نت‌ها، ماندگاری و … ذکر خواهند شد و شما می‌توانید برای خرید عطر متناسب با شخصیت خودتان تصمیم درست‌تری بگیرید.


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.