دواک با 10 عطر مردانه مناسب محل کار آشنا شوید! - دواک

با 10 عطر مردانه مناسب محل کار آشنا شوید!

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۴ ماه پیش
اشتراک گذاری :






امروزه عطرها آن‌قدر متنوع شده‌اند که با کمی دقت برای هر موقعیت و شرایطی می‌توان عطر مناسبی پیدا کرد، مخصوصا برای محل کار! تحقیقات علمی هم ثابت کرده‌اند که عطرها از دو جنبه در مناسبات اجتماعی مهم هستند: اول این‌که ما در ملاقات با دیگران شدیدا نسبت به عطر آنها واکنش نشان می‌دهیم و دوم این‌که عطرها در راستای افزایش اعتمادبه‌نفس و بهبودبخشی به خلق‌وخوی خود ما هم اثرات مثبتی دارند. حتی تصویری که از شخصیت شما در ذهن همکارانتان در محل کار شکل می‌گیرد، تحت تاثیر عطرهای شماست. در ادامه این مقاله با بهترین عطرهای مردانه برای محل کار آشنا خواهیم شد.

۱٫ هوگو بوس باتلد

هوگو بوس باتلد

هوگو بوس باتلد از عطرهای کامل و بی‌نقص برای محل کار است. این عطر که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرد، سال‌هاست که در فهرست محبوب‌ترین عطرهای مردانه قرار دارد. با این عطر در ذهن دیگران به‌عنوان مردی اهل رقابت و بلندپرواز شناخته می‌شوید که همواره در شغل و حرفه‌اش به‌سوی موفقیت‌های بیشتر در حرکت است. نت‌های آغازین هوگو بوس باتلد را آلو، لیموترش، ترنج، شمعدانی، خزه درخت بلوط و سیب ساخته‌اند و نت‌های میانی‌اش را هم میخک صدپر، چوب ماهون و دارچین. روایح وانیل، چوب صندل، سدر، خس‌خس و چوب درخت زیتون هم تشکیل‌دهنده نت‌های پایانی هستند. اگر به آمیختگی آکورد وانیل با آکورد‌های میوه‌ای و آروماتیک در بستری از جنس آکوردهای چوبی و ادویه‌ای علاقه دارید، این عطر را فراموش نکنید.

۲٫ ایو سن لورن لهوم (ایوسان لارن ال هوم)

ایو سن لورن لهوم (ایوسان لارن ال هوم)

عطر ایو سن لورن لهوم از لطافت نسبی و دلپذیری برخوردار است که آن را به گزینه مطلوبی برای عطر محل کار بدل می‌سازد. بسیاری از طرفداران ایو سن لورن لهوم، این عطر را به عنوان عطر امضای خودشان انتخاب کرده‌اند. نت‌های آغازین ایو سن لورن لهوم را لیموترش، ترنج و زنجبیل خلق کرده‌اند و نت‌های میانی را ادویه‌های معطر، برگ بنفشه، فلفل سفید و ریحان. روایح سدر، ‌دانه تونکا و خس‌خس تاهیتی هم با دقت و ظرافت در نت‌های پایانی جای گرفته‌اند. ایو سن لورن لهوم شما را شخصیتی جسور و بااراده نشان می‌دهد و از بهترین گزینه‌ها برای عطر محل کار در فصل‌های بهار و تابستان است.

۳٫ تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم

تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم

آقایان شیک‌پوش و خاص‌پسندی که استایل رسمی را برای محل کار انتخاب می‌کنند، معمولا با عطر گری وتیور ادو پرفیوم به بهترین حالت خودشان می‌رسند. این عطر مشهور کمپانی تام فورد که سرشتی چوبی و ادویه‌ای دارد،‌ با خنکی دلپذیرش به‌آرامی در ذهن مخاطب می‌نشیند و انرژی سرشار خودش را هر دم از نو تازه می‌کند. با عطر پُرانرژی گری وتیور ادو پرفیوم همیشه در محل کار با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر در چشم دیگران دیده خواهید شد. آکوردهای اصلی این عطر چوبی، آروماتیک، مرکباتی، خاکی‌ـ‌زمینی و ادویه‌ای خنک هستند. نت‌های آغازین را گریپ‌فروت، شکوفه پرتقال و سالویا ساخته‌اند و نت‌های میانی را جوز، ریشه زنبق و فلفل قرمز شیرین. در نت‌های پایانی هم با روایح چوبی، خس‌خس، خزه درخت بلوط و کهربا رویارو هستیم.

۴٫ کالوین کلین سی کی وان

کالوین کلین سی کی وان

سی کی وان از عطرهای یونی (زنانه‌ـ‌مردانه) است که به مردان طرفدار نت‌های متنوع و پُرشمار و همچنین علاقه‌مندان به عطرهای مرکباتی شدیدا پیشنهاد می‌شود. عطرهای مرکباتی همیشه از محبوب‌ترین گزینه ها به عنوان عطر مناسب محل کار بوده‌اند و سی کی وان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و آکوردهای خاصی که خلق می‌کند، خودش را به یکی از محبوب‌ترین عطرهای محبوب میان مردان تبدیل کرده است. تنوع نت‌ها در این عطر واقعا شگفت‌انگیز است. انبوهی از روایح لیموترش، ‌ترکیبات سبز، ترنج، آناناس، ‌نارنگی ماندارین، هل و انبه هندی در نت‌های آغازین جای گرفته‌اند تا شروع مرکباتی، میوه‌ای، خنک و شگفت‌انگیزی داشته باشید. روایح گل برف، یاس، بنفشه، جوز هندی، ‌گل رز، ریشه زنبق و فریزیا هم نت‌های میانی را می‌سازند تا در شکل‌گیری آکوردهای گل‌فام نقش مثبتی ایفا کنند. ترکیبات سبز، مشک، سدر، چوب صندل، خزه درخت بلوط، کهربا و چای سبز هم حال‌وهوای فوق‌العاده‌ای به سی کی وان بخشیده‌اند. بهتر است این عطر را همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید در ساعات طولانی دوباره آن را تجدید کنید.

۵٫ باربری تاچ مردانه

باربری تاچ مردانه

باربری تاچ سرشت گرمی دارد و در گروه بویایی چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود قرار می‌گیرد. آقایان علاقه‌مند به عطرهای گرم و استایل رسمی می‌توانند از این عطر به‌عنوان گزینه مناسبی به عنوان عطر محل کار استفاده کنند چراکه تصویری ماندگار از شخصیت مردانه و باوقار شما را در ذهن همکاران‌تان حک می‌کند. روح گرم باربری تاچ بیشتر آن را برای پاییز و زمستان مناسب می‌سازد، اما در فصل بهار هم جلوه‌های خاص خودش را دارد. نت‌های آغازین باربری تاچ براساس برگ درخت نارنج، برگ بنفشه و گیاه درمنه خلق شده‌اند و نت‌های میانی براساس فلفل سفید، سدر و جوز هندی. مشک سفید، دانه تونکا و خس‌خس ساختار نت‌های پایانی را شکل داده‌اند.

 

۶٫ دیور هوم

دیور هوم

دیور هوم نیز عطری چوبی، گل‌فام و مشک‌اندود است که پخش بو و ماندگاری چشمگیری دارد و برای استفاده در محیط کار مناسب است. اگر به بافت پودری عطرها و آکوردهای خاکی‌ـ‌زمینی هم علاقه‌مند هستید، دیور هوم خواسته شما را برآورده می‌کند. دیور هوم یک عطر مردانه کلاسیک است که بیشتر با استایل رسمی تناسب دارد و قطعا آقایان شیک‌پوش را برای سال‌ها درگیر خودش می‌کند. با این عطر جلوه‌ای جسورانه، باکلاس، ‌شیک و دارای اعتمادبه‌نفس بالا خواهید داشت. این شاهکار اولیویه پولژ در نت‌های آغازین شما را با روایح ترنج، سالویا و اسطوخودوس آشنا می‌کند تا در نت‌های میانی به گلابی، زنبق و گل ختی برسیم. مجموعه نعناع هندی، سدر و خس‌خس هم جذابیتی خاص را در نت‌های پایانی رقم زده‌اند.

۷٫ بولگاری آکوا پور هوم

بولگاری آکوا پور هوم

بولگاری آکوا پور هوم از بهترین عطرهای خنک مردانه است که به‌عنوان یک عطر ادو تویلت خنک از پخش بو و ماندگاری قابل قبولی هم برخوردار است و گزینه خوبی به عنوان عطر مناسب محل کار است. اگر می‌خواهید روزهای کاری کسل‌کننده در فصل بهار و روزهای کاری گرم در فصل تابستان را به اوقاتی پُرانرژی و روح‌نواز تبدیل کنید، آکوا پور هوم این کار را برای شما انجام می‌دهد. این عطر را محصولی مردانه، مدرن و شیک توصیف کرده‌اند که طراوت خاصی به پوست شما می‌بخشد. مجموعه نارنگی ماندارین، پرتقال و برگ درخت نارنج در نت‌های آغازین به شکل‌گیری آکوردی عمیقا مرکباتی منتهی شده است، درحالی که نت‌های میانی تحت سیطره اسطوخودوس، گل پنبه و جلبک دریایی قرار دارد. روایح چوبی، ‌سالویا اسکلاریا، کهربا، سدر و نعناع هندی هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند. آکوردهای آروماتیک، آبزی‌ـ‌دریایی و مرکباتی بولگاری آکوا پور هوم شهرت ویژه‌ای دارند.

۸٫ مونت بلنک لجند

مونت بلنک لجند

بالاخره به یک عطر آروماتیک فوژه برای مردان علاقه‌مند به این نوع عطرها می‌رسیم که برای محل کار بسیار مناسب است. مونت بلنک لجند که روحی معتدل دارد، برای مردان شاداب و دارای اعتمادبه‌نفسی طراحی شده است که می‌خواهند اصیل، شجاع و پُرشور به نظر برسند. ظرافت‌های خاص این عطر به‌خوبی در کنار سویه‌های مردانه و قاطعش قرار گرفته‌اند. اگر به آکوردهای میوه‌ای و شیرین علاقه دارید، عطر مونت بلنک لجند را از دست ندهید. نت‌های آغازین این عطر جذاب را به‌لیمو، ترنج، آناناس و اسطوخودوس ساخته‌اند و نت‌های میانی را سیب سرخ، خشکبار، ‌خزه درخت بلوط،‌ شمعدانی، ‌کومارین و رز. در نت‌های پایانی هم به دانه تونکا و چوب صندل می‌رسیم. ملاقات رسمی در محل کار یا حتی دیدارهای عادی هم با عطر مونت بلنک لجند بسیار دلنشین خواهند بود.

۹٫ کلینیک هپی مردانه

کلینیک هپی مردانه

ترکیب آکوردهای مرکباتی،‌ آروماتیک، دریایی، سبز و چوبی به شکل‌گیری جذابیت خاصی در عطر کلینیک هپی منتهی شده است. کلینیک هپی که در گروه عطرهای مرکباتی آروماتیک جای می‌گیرد، شادابی و سرزندگی و انرژی شما را برای دیگران نمایان می‌کند. آقایانی که با استایل کژوال یا اسپورت در محل کار حاضر می‌شوند، با کلینیک هپی شخصیتی مهربان و دلنشین را از خود بازنمایی می‌کنند. روزهای بهاری و تابستانی از بهترین اوقات برای استفاده از این عطر در محل کار است. کلینیک هپی در نت‌های آغازین با جذابیت‌های لیموترش سبز، ترکیبات سبز، آب دریا، نارنگی ماندارین و مرکبات شروع می‌شود تا در نت‌های میانی به فریزیا، یاس، گل برف و گل رز برسد. سرو، چوب گایاک، مشک و سدر هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند.

 

۱۰٫ کالوین کلین اترنیتی مردانه (سی کی اترنتی)

کالوین کلین اترنیتی مردانه (سی کی اترنتی)

کالوین کلین اترنیتی از عطرهای کلاسیک و مردانه‌ای است که سرشت آروماتیک فوژه دارد. این عطر جذاب و هیجان‌انگیز که سرشار از شادابی، نشاط و ظرافت است، مردانگی شما را در حد مطلوبی نمایان می‌سازد و در کنار جلوه‌های پُراحساسش قرار می‌دهد. با این عطر در محل کار هم خوشبو به نظر می‌رسید و هم عطرتان بیش از حد مشام همکاران‌تان را پُر نمی‌کند. جالب‌تر آن‌که هم می‌توان با استایل رسمی از این عطر استفاده کرد و هم با استایل کژوال. با نگاهی به نت‌های سی کی اترنتی حتما از تنوع و رنگارنگی رایحه‌ها شگفت‌زده خواهید شد. نت‌های آغازین این عطر را اسطوخودوس، لیموترش، ترنج و نارنگی ماندارین خلق کرده‌اند تا در نت‌های میانی به تنوعی پُرشمار برسیم: دانه سرو کوهی، سالویا، گشنیز، شمعدانی، ‌ریحان، یاس، شکوفه پرتقال، سوسن و گل برف. نت‌های پایانی هم متنوع هستند و از چوب صندل، خس‌خس،‌ مشک، اقاقیای برزیلی و کهربا سرشته شده‌اند.

 

به نظر شما کدام گروه از عطرهای مردانه برای محل کار مناسب‌تر هستند؟ 

هر کدام از عطرهای مردانه می‌توانند برای محل کار مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای مردانه برای محل کار چیست؟

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای مردانه مناسب برای محل کار را معتدل بودن آنها دانست. از آنجایی که قرار است شما ساعات طولانی‌ای را در کنار همکاران‌ خود و در فضایی سرپوشیده سپری کنید، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب عطر مناسب برای محل کار از عطرهایی که روایح لطیف‌تر، خنک‌تر و معتدل‌تری را در خود جای داده‌اند، استفاده کنید تا باعث سردرد گرفتن اطرافیان خود نشوید. البته به خاطر داشته باشید که اگر قرار باشد از عطرها در قرارهای خاص کاری استفاده کنید، می‌توانید عطرهایی با روایح کمی شیرین‌تر و لوکس‌تر را هم در نظر بگیرید. به‌طور کلی، عطرهایی با آمیزه‌های آبزی، سبز، چوبی یا دودی می‌توانند گزینه‌های قابل قبولی برای استفاده در محل کار باشند.

در انتخاب یک عطر مردانه برای محل کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است عطری که برای محل کار انتخاب می‌کنید، عطری با ماندگاری بالا باشد تا بتواند تمامی نیاز شما در طول روز را تامین کند. اگر از عطرهای کاملا خنک و آبزی برای محل کار استفاده می‌کنید، بهتر است بطری‌های کم‌حجم‌تر این عطرها را همراه خودتان داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید عطرتان را در موقعیت‌های مناسب تجدید کنید. استفاده از اتومایزر می‌تواند ترفند بسیار هوشمندانه‌ برای به همراه داشتن عطرها در محل کار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتومایزر می‌توانید به مطلب «اتومایزر عطر چیست» مراجعه کنید.

بهترین عطرهای مردانه برای محل کار کدام هستند؟

هرچند که انتخاب یک عطر مردانه برای محل کار به سلیقه شما بستگی دارد، اما عطرهایی از برندهای کالوین کلین، هوگو بوس، تام فورد، دیور، بولگاری و… می‌توانند رضایت شما را در انتخاب چنین عطرهایی بیشتر جلب کنند.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.