دواک با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید - دواک

با این 10 عطر لوکس در مهمانی‌های شبانه بدرخشید

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۵ ماه پیش
اشتراک گذاری :






 

عطرهایی که برای مهمانی‌های شبانه مناسب هستند، بیش از هر چیزی باید با سبک مهمانی شبانه مورد نظر تناسب داشته باشند. این‌که خود شما هم می‌خواهید چه جلوه‌ای از خودتان را در هر یک از مهمانی‌های شبانه به نمایش بگذارید، اهمیت ویژه‌ای دارد. مثلا اگر قرار است به مهمانی شبانه‌ای بروید که در آنجا افراد محدودی را می‌شناسید و از سوی دیگر خودتان هم اساسا به جلب توجه دیگران با عطر علاقه دارید، باید عطرهای خاصی را انتخاب کنید که عمدتا در گروه عطرهای شبانه قرار می‌گیرند. اگر هم مهمانی شبانه شما صرفا یک جمع دوستانه یا خانوادگی است، عطرهای ملایم‌تر گزینه‌های بهتری هستند. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین عطرهای لوکس برای مهمانی‌های شبانه می‌پردازیم.

۱٫ میسون فرانسیس کورکجان عود

میسون فرانسیس کورکجان عود

میسون فرانسیس کورکجان عود از عطرهای شبانه مشهور با پخش بو و ماندگاری بالا است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن برای جلب توجه دیگران در مهمانی‌های شبانه استفاده کنند. سرشت شرقی و چوبی و طبعم گرم میسون فرانسیس کورکجان عود باعث شده است که این عطر لوکس بیشتر برای مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی مناسب باشد، اما در شب‌های خنک بهاری هم می‌توانید بازخورد خوبی از این عطر بگیرید. اگر نت عود برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، میسون فرانسیس کورکجان عود شدیدا می‌تواند آرزوی شما را برآورده کند. نت‌های این عطر را زعفران، لامی، چوب عود، سدر و نعناع هندی می‌سازند. آمیختگی استادانه و هنرمندانه این نت‌ها با یکدیگر باعث شکل‌گیری آکورد ادویه‌ای گرم، عودی، آروماتیک، چوبی و حتی چرمی شده است.

 

۲٫ تام فورد سولیل بلانک

تام فورد سولیل بلانک

اگر یک عطر یونی (مردانه‌ـ‌زنانه) و لوکس برای مهمانی شبانه می‌خواهید که سرشت شرقی گل‌فام داشته باشد و مایه‌های اغواگرانه‌اش بیش از حد جلب توجه نکند، قطعا تام فورد سولیل بلانک گزینه مناسبی خواهد بود. روح خنک این عطر به شما اجازه می‌دهد که از آن با خیالت راحت در مهمانی‌های شبانه بهاری و تابستانی استفاده کنید. نت‌های آغازین تام فورد سولیل بلانک را پسته، ترنج، هل و فلفل صورتی می‌سازند و نت‌های میانی را گل‌های فوق‌العاده‌ای همچون گل مریم، ‌یلانگ و یاس. نت‌های پایانی هم از نارگیل، کهربا، دانه تونکا و لوبان سرشته شده‌اند. با این عطر جذاب در مهمانی‌های دوستانه حتما لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

 

۳٫ جیورجیو آرمانی آرمانی پرایوت رز د عربی

جیورجیو آرمانی آرمانی پرایوت رز د عربی

آرمانی پرایوت رز د عربی هم عطر یونی (مردانه‌ـ‌زنانه) و لوکس دیگری است که مایه‌های اغواگرانه و سکسی خاصی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید با هاله‌ای هوس‌انگیز و جذاب وارد مهمانی‌های شبانه شوید و از همان اول بدرخشید، حتما این عطر را امتحان کنید. این عطر شرقی و گل‌فام که روح گرمی دارد، عطری شدیدا شبانه است و بیشتر برای مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود، اما همچنان می‌توان در شب‌های خنک بهاری هم از آن استفاده کرد. نت‌های آرمانی پرایوت رز د عربی را گل رز، چوب عود، نعناع هندی و وانیل می‌سازند. نکته مهم این‌جاست که آمیختگی این نت‌ها با همدیگر به شکل‌گیری آکوردهای وانیلی، گل‌فام و چوبی خاصی منتهی شده است که هوس‌انگیزی و اغواگری نابی دارند.

۴٫ هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

هاوس آف سیلیج دیگنیفاید

به محصول مردانه‌ای می‌رسیم که در گروه عطرهای شبانه قرار می‌گیرد و سرشت چوبی ادویه‌ای دارد:ادکلن لوکس هاوس آف سیلیج دیگنیفاید. این عطر در نگاه اول فقط براساس نت‌های زعفران، چوب عود، خس‌خس و میخک خلق شده است، اما آکوردهای خاصی که خلق می‌کند (ادویه‌ای، آروماتیک، خاکی‌‌ـ‌زمینی، چوبی، چرمی و تنباکویی)‌ قطعا تجربه‌ای متفاوت و غیرتکراری را برای شما رقم می‌زند. مردان شیک‌پوش و لوکس‌پسندی که می‌خواهند در مهمانی‌های شبانه کاملا وقار مردانه خودشان را همراه با جاذبه‌های هوس‌انگیز خودشان به نمایش بگذارند، حتما با هاوس آف سیلیج دیگنیفاید در تمام ساعات مهمانی می‌درخشند.

۵٫ کلایو کریستین ایکس مردانه

کلایو کریستین ایکس مردانه

مردان پُرشور و پُرهیاهویی که می‌خواهند با ورودشان به مهمانی‌های شبانه همه را غافلگیر کنند و توجه دیگران را شدیدا به‌سوی گرمای پُرحرارت خودشان جلب سازند، قطعا کلایو کریستین ایکس مردانه را نادیده نمی‌گیرند. این عطر لوکس که در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد، هم مردانگی شما را همراه با هوس‌انگیزی جذابی برجسته می‌سازد و هم جلوه‌های اسرارآمیز و کمیابی دارد که در هیچ عطر دیگری یافت نمی‌شود. نت‌های آغازین این عطر را ریواس،‌ آناناس و ترنج ساخته‌اند و نت‌های میانی را زنبق، پاپریکا و یاس. نت‌های پایانی کلایو کریستین ایکس مردانه هم بسیار متمایز هستند چون رایحه‌های شگفت‌انگیز و نادری همچون سدر ویرجینیایی، دارچین، کهربا، خزه بلوط، خس‌خس، بوته وحشی جاوی، وانیل و لابدانیوم فرانسوی را در خود جای داده‌اند.

۶٫ تام فورد ولوت ارکید

تام فورد ولوت ارکید

ولوت ارکید از عطرهای گل‌فام و شرقی ویژه‌ای است که روح پُرحرارتی دارد. عطر لوکس و زنانه مخصوص خانم‌های پُرجنب‌وجوش و جذاب که می‌خواهند مهمانی‌های شبانه را به اوقاتی خاص برای درخشش جذابیت‌های اغواگرانه خودشان تبدیل سازند. پخش و بو و ماندگاری این عطر در محدوده رده‌بالا قرار می‌گیرد و سرشتی عمیقا زنانه دارد. اگر به نت‌های متنوع علاقه‌مند هستید، این عطر را از دست ندهید. نت‌های آغازین ولوت ارکید را شراب رام، عسل، نارنگی ماندارین و ترنج ساخته‌اند، درحالی که انبوهی از روایح گل‌فام در نت‌های میانی جای گرفته‌اند: ارکیده سیاه، ارکیده، یاس، گل آفتاب‌پرست، سنبل، نرگس، عصاره رز، ‌شکوفه پرتقال و مگنولیا. روایح وانیل، صمغ درختچه مر، جیر، چوب صندل، بلسان پرویی و لابدانیوم هم به نت‌های پایانی جان می‌بخشند.

 

۷٫ ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه

ایو سن لورن لیبر اینتنس زنانه

این بار به یک عطر شرقی فوژه برای خانم‌ها می‌رسیم که مایه‌های سکسی و شبانه ویژه‌ای دارد. این عطر شبانه، لوکس و هوس‌انگیز به‌خوبی توجه آقایان را به شما جلب می‌کند و غلظت نابش واقعا سرمست‌کننده است. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه، اغواگر و مدرن را تجربه کنید، لیبر اینتنس زنانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمده است. حضور نت اسطوخودوس در لایه‌های مختلف این عطر همراه با نت وانیل به شکل‌گیری روحی عمیقا هوس‌انگیز منتهی شده است. نت‌های آغازین لیبر اینتنس زنانه را ترنج، نارنگی ماندارین و اسطوخودوس می‌سازند و نت‌های میانی را هم اسطوخودوس،‌ شکوفه پرتقال تونسی، ‌یاس رازقی و ارکیده. مایه‌های هوس‌انگیز نت‌های پایانی هم از وانیل ماداگاسکار، دانه تونکا، عنبر و خس‌خس سرچشمه می‌گیرد.

۸٫ ویکتور اند رولف فلاوربمب دو

ویکتور اند رولف فلاوربمب دو

بعضی از خانم‌ها براساس شخصیت خاصشان در مهمانی‌های شبانه هم همچنان به عطرهای گل‌فام وفادار هستند. اگر شما هم یکی از همین خانم‌ها هستید، عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب دو می‌تواند خواسته شما را برآورده سازد. این عطر لوکس با این‌که روحی زنانه دارد، اما ظرافت‌ها و زیبایی‌های زنانه را همراه با لطافتی دلنشین نمایان می‌سازد و بیش از حد باعث جلب توجه نمی‌شود. درخشش شما در مهمانی‌های شبانه با عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب دو براساس ظرافت و لطافت زنانه شکل می‌گیرد. نت‌های آغازین این عطر پودری را گلابی، گل ختی، قطره شبنم و ترنج خلق می‌کنند و نت‌های میانی را زنبق و رز. مشک سفید، کشمران و گل آفتاب‌پرست هم به‌خوبی در نت‌های پایانی کنار این لایه‌های جذاب و لطیف قرار می‌گیرند.

۹٫ کرید اونتوس زنانه

کرید اونتوس زنانه

تا اینجا عطرهای مختلفی را برای مهمانی‌های شبانه معرفی کرده‌ایم، اما هیچ کدام سرشت چایپر میوه‌ای نداشته‌اند. اگر منتظر چنین عطری بودید، کرید اونتوس زنانه دقیقا برای شما ساخته شده است. این عطر خنک که روحی شاداب و پُرنشاط دارد، از بهترین گزینه‌ها برای مهمانی‌های شبانه‌ای است که بیشتر به جمع دوستان و خانواده اختصاص دارد و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. با کرید اونتوس زنانه بسیار شاداب و پُرانرژی به نظر می‌رسید. برای درک جذابیت‌های خاص این عطر فقط کافی‌ست به نت‌های خاص و رنگارنگش توجه کنید که با پخش بو و ماندگاری بالایی همراه هستند. نت‌های آغازین عبارتند از سیب سبز،‌ ترنج، نعناع هندی، لیموترش، فلفل صورتی و بنفشه. نت‌های میانی هم جذابیت‌های خاص رز، مشک، چوب صندل و بوته وحشی جاوی را نمایان می‌سازند تا بالاخره در نت‌های پایانی به نت‌های شاداب و جذاب انگور فرنگی سیاه، هلو، کهربا، گل یلانگ و یاس بنفش برسیم.

 

۱۰٫ فردریک مال پورتریت آف لیدی

فردریک مال پورتریت آف لیدی

عطرهای شرقی گل‌فام ذاتا طوری طراحی می‌شوند که پخش بو و ماندگاری بالایی داشته باشند، اما عطر لوکس پورتریت آف لیدی از این نظر جزو بهترین‌های زنانه است و در گروه عطرهای نیش و خاص قرار می‌گیرد. این عطر هم مایه‌های مدرن و کلاسیک دارد و هم جلوه‌هایی هوس‌انگیز را به شخصیت شما اضافه می‌کند. پورتریت آف لیدی آن‌قدر جذاب و شگفت‌انگیز است که تصویر پُرجاذبه و زیبایی از شما را در ذهن مردان حک می‌کند و تمامی حرکات شما را به ژست‌هایی اغواگر بدل می‌سازد. نت‌های آغازین این عطر شبانه را رز، میخک، تمشک، انگور فرنگی سیاه و دارچین خلق کرده‌اند و نت‌های میانی را نعناع هندی، روایح دودی و چوب صندل. مجموعه مشک، لوبان و کهربا هم به نت‌های پایانی جان می‌بخشند تا عطری شبانه و خاص برای درخشش در مهمانی‌های شبانه داشته باشید.

هر کدام از عطرها، عطر مردانه، زنانه یا یونی (مردانه‌ـ‌زنانه) می‌توانند برای افرادی با سلیقه‌های مختلف مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر شبانه مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای لوکس برای مهمانی‌های شبانه چیست؟

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای لوکس برای مهمانی‌های شبانه را ماندگاری و پخش بوی مناسب آنها دانست. معمولا عطرهای لوکسی برای مهمانی‌های شبانه مناسب‌تر هستند که نت‌هایی مانند روایح چوبی، دودی، کهربا، عود، مشک یا چوب صندل سفید را در خود جای داده باشند. این نت‌ها عمدتا در آمیزه بیشتر عطرهای موفق شبانه کاربرد دارند.

در انتخاب یک عطر لوکس برای مهمانی‌های شبانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید عطر مناسب و البته لوکسی برای مهمانی‌ دوستانه، خانوادگی یا رسمی شبانه داشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که قرار است از عطر در چه فضایی استفاده کنید. مثلا اگر فضای مهمانی سرپوشیده و کوچک است، بهتر است عطرهایی با نت‌های شیرین و ملایم را انتخاب کنید. اما اگر قرار است که مهمانی شبانه در فضایی باز برگزار شود،‌ شما می‌توانید بدون نگرانی از عطرهایی شیرین‌تر، ‌گرم‌تر و غلیظ‌تر استفاده کنید.

بهترین عطرهای لوکس برای مهمانی‌های شبانه کدام هستند؟

هرچند که انتخاب یک عطر لوکس برای مهمانی‌های شبانه به سلیقه شما بستگی دارد، اما عطرهایی از برندهای اونتوس، ویکتور اند رولف، ایو سن لورن، تام فورد، جیورجیو آرمانی و… می‌توانند رضایت شما را در انتخاب چنین عطرهایی بیشتر جلب کنند.

 


ندا احمدلو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.