دواک ایرپاد سری ۳ ؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید ایرپاد های اپل - دواک

ایرپاد سری ۳ ؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید ایرپاد های اپل

ایرپاد ۳ اپل مدل جدید هندزفری های بدون سیم اپل است. پس از انتشار و درز اخبار و شایعات مختلف بالاخره ایرپاد سری ۳ به بازار عرضه شد و به نظر می‌رسد که با چند ارتقاء مهم همراه است. طراحی جدید، هوش هیجانی قابل تنظیم، سنسور لمسی، پشتیبانی صوتی فضایی و آخرین ویژگی‌های iOS 15 همه در هندزفری بیسیم aipod 3 عرضه می‌شوند.

ایرپاد سری ۳ همچنین از ویژگی‌هایی برخوردار است که در ایرپاد ۲ یا ایرپادز پرو وجود نداشتند؛ مانند سنسورهای تشخیص پوست و عمر طولانی‌تر شارژ باتری برای هر دو ایرباد و جعبه شارژ. حالا بررسی کامل ویژگی های ایرپاد جدید اپل ، قیمت ایرپاد ۳ و همین‌طور تاریخ عرضه ایرپاد ۳ را ارائه می‌دهیم. با پلازامگ همراه باشید تا با مشخصات کامل هدفون بیسیم ایرپاد ۳ اپل آشنا بشوید.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

بررسی ایرپاد سری ۳

در ادامه مشخصات ایرپاد ۳ ، قیمت و زمان عرضه ایرپاد ۳ ارائه می‌شود.

 

نقاط قوت:

 

هوش هیجانی قابل تنظیم با صدای متعادل

پشتیبانی صوتی فضایی

ارگونومی ارتقاء یافته

کنترل عالی

چند ویژگی پیشرفته

نقاط ضعف:

 

بدون ANC یا حالت Transparency

طراحی باز، صدای زیادی را وارد می‌کند

تناسب ناپایدار

مشخصات ایرپاد ۳

قیمت: ۱۷۹ دلار | رنگ: سفید | عمر شارژ باتری: ۶ ساعت، ۳۰ ساعت (با جعبه شارژ) | بلوتوث: Bluetooth 5 | پردازنده: H1 | اندازه: ۱٫۲۱ در ۰٫۷۲ در ۰٫۷۶ اینچ (ایردباد)، ۱٫۸۳ در ۰٫۸۴ در ۲٫۱۴ اینچ (جعبه شارژ) | وزن: ۴ گرم (ایرباد)، ۳۸ گرم (جعبه شارژ)

 

زمان عرضه و قیمت ایرپاد سری ۳

در بررسی ایرپاد ۳ می‌توان گفت که اپل تلاش کرده ویژگی‌های منحصر به فردی را به سیستم خود اضافه کند تا همچنان در صدر فروش هدفون و هدست باقی بماند. قیمت airpod 3 حدود ۱۷۹ دلار است و فقط در یک رنگ سفید عرضه شده است. به این ترتیب برای خرید ایرپاد ۳ لازم است مبلغی معادل ۱۷۹ دلار بپردازید. داخل باکس، یک جعبه شارژ MagSafe، کابل Lightning به USB-C و راهنمای شروع سریع وجود دارد. هندزفری airpods 3 از ایرپادز پرو ۲۴۹ دلاری ارزان‌تر است، اما گران‌تر از ایرپادز ۲ است که اخیراً قیمت آن به ۱۲۹ دلار کاهش پیدا کرد. در مقایسه با رقبای دیگر، هدفون بلوتوثی Airpods 3 گران‌تر از گزینه‌هایی مانند Beats Studio Buds با قیمت ۱۴۹ دلار و Samsung Galaxy Buds 2 با قیمت ۱۴۹ دلار است.

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

طراحی و ارگونومی اپل ایردپادز ۳

اگر ایرتیپز یا رویه روکش گوشی‌های ایرپادز پرو را بردارید، شبیه طراحی هدفون بی سیم ایرپاد ۳ می‌شود. جزئیات کوچک مانند محل مشبک کوچک اضافی برای میکروفون در بالا و بدنه کمی کوتاه‌تر (۳۳ درصد کوتاه‌تراز ایرپادز ۲) باعث تمایز طراحی ایرپاد ۳ می‌شود، هرچند هنوز ایرپاد ۳ بلندتر از ایرپادز پرو است. ویژگی مشترک دیگر هندزفری بی سیم AirPods 3 اپل با همتای ANC آن، ویژگی ضد آب بودن IPX4 است. هندزفری airpods 3 هم از مواد بازیافتی ساخته شده است.

جعبه شارژ ایرپاد ۳ اپل کوچک‌تر از جعبه ایرپادز پرو است، اما این تنها ویژگی متفاوتشان از این نظر است. هر دو نمای بیرونی کاملاً سفید با LED در جلو، پورت شارژ در پایین و دکمه اتصال در پشت دارند. آهنرباهای داخل جعبه ایرپاد اپل سری ۳ قوی هستند و موقع شارژ شدن بادها را داخل جعبه محکم نگه می‌دارند و در را می‌بندد.

 

ایستایی ایرپاد سری ۳ در گوش پایداری بیشتری نسبت به ایرپادز ۲ دارد، زیرا اگرچه اپل سعی داشته به طراحی باز پایبند باشد، چند ترفند را برای تناسب بهینه در هندزفری بیسیم aipod 3 بکار برده است. اما از آنجا که ایربادها روکش یا eartips ندارند، امکان افتادنشان زیاد است.

 

دستیار دیجیتال و کنترل ایرپاد

سنسور Force به صورت تو رفتگی کوچکی در پایین ایرپاد ۳ اپل قرار دارد و بی نقص عمل می‌کند. پخش، مدیریت تماس و دستیار دیجیتال همه می‌توانند از طریق یک یا چند بار فشار و فشار دادن و نگه داشتن فعال بشوند. خوب است بدانید که سنسور ایرپاد سری ۳ واکنش سریعی به لمس نشان می‌دهد و به دستورات مورد نظر هم به درستی پاسخ می‌دهد. کم و زیادِ صدا هم با پایین کشیدنِ Control Center از بالای سمت راست iDevice در دسترس است. سنسور تشخیص پوست هم با دقت تشخیص می‌دهد که چه زمانی بادها در گوش شما هستند تا به صورت خودکار موزیک پخش کند یا به صورت خودکار موسیقی را قطع کند.

 

سیری (Siri) را می‌توان به صورت دستی فعال کرد، هرچند با گفتن «Hey Siri» هم می‌توانید به صورت صوتی آن را فعال بکنید. ربات هوش مصنوعی اپل دستورات صوتی را به سرعت انجام می‌دهد و سریع‌تر آن‌ها را اجرا می‌کند. استفاده از ویژگی نوتیفیکیشن‌های اعلان Announce Notifications و خواندن پیام‌های دریافتی توسط سیری جالب است. متأسفانه این ویژگی برای اندروید در دسترس نیست، هرچند می‌توانید به صورت دستی و از طریق نرم افزار شخص ثالث مانند Trigger Assistant دستیار دیجیتال را روشن بکنید.

 

کیفیت صدای ایرپاد ۳

از نظر صوتی، هندزفری بیسیم aipod 3 که با هوش هیجانی تطبیقی اختصاصی مهندسی شده است، برای اینکه شنونده موسیقی را دقیق‌تر بشنود، فرکانس‌ها را به درستی تنظیم می‌کند. اپل همچنین یک درایور جدید را برای باس قدرتمند و فرکانس واضح بالا در بادهای ایرپاد ۳ اپل قرار داده است. ایرپاد سری ۳ هم پخش موسیقی در اسپاتیفای و هم در اپل موزیک را با توازن خوبی انجام می‌دهد.

در تنظیمات صدای iOS می‌توانید صدا را شخصی‌سازی کنید و با انتخاب بیش از بیست گزینه از پیش تنظیم شده عملکرد صوتی را بالا ببرید. همچنین می‌توانید از ویژگی به اشتراک گذاری صدا برای شنیدن موسیقی از آیفون یا آیپد در دو ایرپاد یا هدفون بی سیم Beats استفاده بکنید. به علاوه خوب است بدانید که هندزفری بیسیم aipod 3 صدای اضافی را اصلاً ایزوله نمی‌کند و بهتر است در ساکت‌ترین جای ممکن به موسیقی گوش بدهید.

 

پشتیبانی صوتی فضایی

فناوری صدای ۳۶۰ درجه اپل در ایرپاد ۳ اپل بکار گرفته شده است. خوب است بدانید که ویژگی صوتی فضایی از الگوریتم‌های ویژه و فیلترهای صوتی هدایتی برای تنظیم فرکانس‌هایی استفاده می‌کند که هر گوش می‌شنود و یک صدای ۳۶۰ درجه در فرآیند به وجود می‌آورد. موقع گوش دادن به موسیقی در اپل موزیک، تماشای ویدیو از اپل تیوی پلاس، دیزنی پلاس، نتفلیکس و اچ بی او مکس یا تماس با فیس تایم (FaceTime) خیلی کاربردی است. ردیابی پویای سر هم تجربه تماشا کردن را هیجان انگیزتر می‌کند، افکت‌های صوتی و ووکال‌ها متناسب با موقعیت سر تنظیم می‌شوند.

 

ویژگی های خاص اپل ایرپاد ۳

هندزفری ایرپاد سری ۳ از عملکرد سریع تراشه H1 و انواع مزایای نرم افزاری گسترده بهره می‌برد از جمله هوش هیجانی تطبیقی، Announce Notifications یا اعلان نوتیفیکیشن‌ها، فعال سازی صوتی «Hey Siri»، و پشتیبانی صوتی فضایی. کسانی بادهای هندزفری بیسیم aipod 3 خود را گم می‌کنند، با استفاده از قابلیت Enhanced Find My ویژگی که ایردپاد گم شده را در نزدیکی مک بوک یا iDevices ردیابی می‌کند، می‌توانند پیدا بکنند. کاربران می‌توانند در حالت Lost Mode یا Find My App ببینند که چه قدر به ایرباد خود نزدیک هستند و همچنین اگر خارج از محدوده بلوتوث باشند، صدای هشدار دریافت می‌شود.

 

استفاده از ویژگی تغییر خودکار منبع صوتی از یک دستگاه اپل به دیگری هم موقع اتصال به یک حساب iCloud مشابه ممکن است. تنظیمات میکروفون ایرپاد ۳ اپل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که میکروفون ایرپاد را به صورت خودکار از گوش چپ به راست تغییر بدهید یا روی یک گوش به صورت ثابت تنظیم بکنید. در دسترس بودن پوشش AppleCare پلاس و Limited Warranty یا ضمانت محدود هم در تنظیمات وجود دارد.

 

یک ویژگی که توجه زیادی به آن نشده است Live Listen است. این ویژگی به iDevice شما این امکان را می‌دهد که مانند میکروفونی عمل کند که صدا را به ایرپاد می‌فرستد و برای شنیدن صدای اطراف نقش Transparency Mode را ایفا می‌کند. روشن کردن این ویژگی در ویجت کنترل سنتر Control Center همچنین دسترسی به حالت صداهای پس زمینه یا Background Sounds را فراهم می‌کند که پنج نمایه مختلف دارد و هر یک ماهیت صوتی متفاوتی را برای پوشاندن صداهای اضافی به وجود می‌آورند.

 

عمر شارژ باتری و جعبه شارژر

با شارژ کامل ایرپاد سری ۳ می‌توان ۶ ساعت به موسیقی گوش داد که یک ساعت بیشتر از ایرپاد ۲ و ایرپاد پرو است، با این حال کمتر از عمر شارژ رقبا است، مانند Sony WF-1000XM4 که ۸ تا ۱۲ ساعت است و Master & Dynamic MW08 که ۱۰ تا ۱۲ ساعت است. با ویژگی‌هایی مانند شارژ بهینه باتری و توقف شارژ در ۸۰ درصد مدیریت باتری اپل فوق‌العاده است.

ایرپاد سری ۳ در اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 342 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 25 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.