دواک بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards - دواک

بهترین عطر های سال 2019 - TFF Awards

توسط : مدیر سایت
آخرین به روز رسانی : ۲ سال پیش
اشتراک گذاری :






هر ساله با نزدیک شدن به پنجم ژوئن منتظر بزرگترین و معتبر ترین جشنواره عطر جهان تحت عنوان TFF Awards هستیم که توسط The Fragrance Foundation برگزار می شود.

امسال همانند سال های قبل بهترین عطر های جهان از دیدگاه های مختلفی مانند بهترین عطر پرطرفدار ، بهترین عطر جذاب ، بهترین عطر لاکشری و بهترین بسته بندی عطر معرفی شده اند.
در ابتدا به معرفی ۳ شخصیت مهم که توانسته اند جوایز بخش “چهره شاخص سال” و “بهترین عطار سال” و “خلاق ترین عطار سال ” را کسب کنند می پردازیم.

تام فورد

امسال تام فورد توانست به عنوان بهترین چهره شاخص در این رویداد حضور پیدا کند. او یک طراح مد آمریکایی می باشد که توانسته موفقیت های بسیاری در عرصه مد داشته باشد.

تام فورد

دومینیک روپیون

کمتر کسی پیدا می شود که در بین عطار های موفق، دومینیک روپیون را نشناسد. او یک عطار موفق و خلاق می باشد که توانسته خلق اثار بی نظیری کند. از جمله این آثار می توان “لانکوم ترزور این لاو” ، “تیری موگلر آلین ادو پرفیوم” ، “لانکوم لا ویه است بله” ، “چوپارد عود ملکی” را نام برد.

دومینیک روپیون
 

لارا اسلتکین

لارا اسلتکین توانست جایزه خلاق ترین عطار سال را از آن خود کند. او بواسطه برند نست فرگرنس توانست محصولاتی متفاوت و جدید را خلق نماید و برنده شود.

لارا اسلتکین

تام فورد لاست چری

لاست چری از برند تام فورد، عطر مشترک از لاین پرایوت بلند می باشد که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

لاست چری یک ماجراجویی خوش رایحه در ممنوعه هاست ، رایحه ای متفاوت که یک اغواکنندگی دوگانه ، انعکاس سرزندگی و یک غریزه ی روح بخش در درون را هویدا می کند.

تام فورد لاست چری

شنل بلو پرفیوم

در سال ۲۰۱۸ بود که شنل نسخه پرفیوم با غلظت حداکثری را روانه بازار کرد. عطری از لاین قوی که توسط اولیویه پولژ خلق شده و توانسته موج عظیمی از فروش عطرافشان را از آن خود کند و به یکی از پرفروش ترین عطر های فروشگاه تبدیل شود.

شنل بلو پرفیوم

جو مالون هانیساکل (هانی ساکل) اند داوانا

این عطر از برند محبوب جو مالون در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. عطری با رایحه های گلی که توسط آن فلیپو خلق شده است.

جو مالون هانیساکل (هانی ساکل) اند داوانا

عطر جذاب مردانه از دیدگاه هیئت داوران

دیور ساوج ادو پرفیوم

ساواج ادو پرفیوم توانست موفقیت های بسیاری را کسب کند. این عطر توسط فرانسوا دماشی در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شد و بدون شک یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین عطر های سایت عطرافشان می باشد و توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند.

دیور ساوج ادو پرفیوم

آریانا گرانده کلود

کلود از برند آرایانا گرانده یک عطر با رایحه غالب خامه که در دسته گروه بویایی گلی میوه ای شیرین قرار گرفته است. طبق شنیده ها این عطر برای بیان احساس عشق آرایانا به طرفداران ساخته شده است و شاید به همین دلیل توانسته عنوان محبوب ترین عطر را از آن خود کند.

آریانا گرانده کلود

شنل نامبر ۵ ادوپرفیوم رد ادیشن

نماد قدرت!

شنل نامبر ۵ قرمز یک عطر گلی آلدهیدی بود که توسط ژاک پولژ در سال ۲۰۱۸ خلق و روانه بازار شد. همانطور که می دانید نسخه تولید محدود می باشد و در همان ابتدا با توجه به استقال فراوان کمیاب شد. این عطر توانست با بسته بندی جذابی که داشت جایزه این عنوان را دریافت کند و به اعتبارات شنل بیافزاید.

شنل نامبر 5 ادوپرفیوم رد ادیشن

جان وارواتوس جی وی ایکس ان جی

اولین عطر مشترک جان وارواتوس و نیک جوناس (موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا) می باشد که با رایحه معطر فوژه به بازار جهانی در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. کمپین های تبلیغاتی زیادی برای این محصول کار کردند. این عطر توانست با بسته بندی وسوه انگیز خود این جایزه را از آن خود کند.

جان وارواتوس جی وی ایکس ان جی

ایو سن لورن بلک اوپیوم

بلک اوپیوم در سال ۲۰۱۴ توسط ۴ عطار مشهور (الیور کرسپ , هونورین بلانک , مری سالمگنه , ناتالی لارسن) خلق شد. اما اکنون بعد از گدشت ۵ سال از زمان معرفی ، کمپانی ایوسن لورن مدیا کمپین تبلیغاتی ایجاد کرده و توانسته عنوان بهترین کمپین مدیا ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

ایو سن لورن بلک اوپیوم

شنل بلو پرفیوم

شنل بلو پرفیوم علاوه بر جایزه بهترین عطر لاکشری مردانه توانست جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی مدیا را نیز از آن خود کند و به این ترتیب می توان یکی از بهترین عطر های معرفی شده در این جشنواره را شنل بلو پرفیوم نامید.

شنل بلو پرفیوم

مارک جاکوبز دیسی لاو

مارک جاکوبز برای عطر دیسی لاو با ایجاد کمپین های تبلیغاتی موفق در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توانست جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی اجتماعی را از آن خود کند. دیسی لاو عطر خنکی می باشد که توسط آلبرتو موریلاس عطار مشهور خلق شده و تا به حال توانسته موفقیت های زیادی را کسب نماید.

مارک جاکوبز دیسی لاو

دیسی لاو به دلیل تبلیغات گسترده ای که داشت توانست بین مخاطبان عطر جایگاه برتری پیدا کند از این رو توانست جایزه بهترین عطر زنانه جذاب و شیک را از آن خود کند.

مارک جاکوبز دیسی لاو

ویکتوریا سکرت تیس ربل

تیس ربل از برند ویکتوریا سکرت با رایحه گلی و اسانس های بنفشه و چرم معرفی شد. این عطر توانست عنوان محبوب ترین عطر سال را به خود اختصاص دهد.

تیس ربل

پاکورابان وان میلیون لاکی

در سال ۲۰۰۸ بود که پاکورابان “وان میلیون” را معرفی کرد. عطری که به محبوبیت بسیاری مخصوصا در ایران پیدا کرده است و هنوز هم طرفدار زیادی دارد اما اکنون بعد از ۱۰ سال فلاکن جدید تحت نام ” وان میلیون لاکی ” روانه بازار کرده و توانسته جایزه بهترین عطر مردانه از دید مخاطب را از آن خود کند.

پاکورابان وان میلیون لاکی

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : نقد و بررسی تاريخ : 2 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.